Hop til indhold
downunder

Besynderlige reaktion fra Ledvogter

Recommended Posts

For et par timer siden anmeldte jeg 4-5 indlæg i strengen "Pædofilpartierne" under "Politik", fordi de fremsatte svinske beskyldninger om at støtte misbrug af børn mod dem, som de ikke var enige med.
Nu har Ledvogter så skrevet, at han trækker håndbremsen, og strengen er lukket. Han har ikke givet mig noget svar på mine anmeldelser, hvad der vel ville være naturligt.
Der vil tilsyneladende sige, at der ikke sker noget med de medlemmer, som har beskyldt os andre for at støtte misbrug af børn.
Men alle vi andre som ikke har gjort noget, bliver forhindret I at fortsætte diskussionen.
Hvilken besynderlig form for justits, som sender et signal til medlemmerne om, at man aldrig skal anmelde andre, for det eneste, der kommer ud af det, er at man selv bliver straffet.
Samt at der ikke er grænser for, hvilke svinske beskyldninger man må fremsætte mod andre medlemmer.

Redigeret af downunder
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg forstår godt hvad du mener. Jeg orker ikke længere at blande mig i det forum. Det domineres af 4-5 kværulanter fra Nye Borgerlige, som føler sig modige og mægtige bag skærmen.

Ignorér dem! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, 1 time siden:

Jeg forstår godt hvad du mener. Jeg orker ikke længere at blande mig i det forum. Det domineres af 4-5 kværulanter fra Nye Borgerlige, som føler sig modige og mægtige bag skærmen.

Ignorér dem! 

Helt enig og tak for støtten :)


Men emnet et vigtigt, så jeg vil gerne deltage i diskussionen, men det er jo håbløst, når den hele tiden bliver afsporer af sådan en flok idioter som ikke aner hvad de taler om.
Så man skulle vel tro, at vi andre fik lov at diskutere i fred, ved at Ledvogter som et minimum udelukkede dem fra den streng, men sådan må man åbenbart godt opføre sig.
De udtalelser, de kommer med, ville utvivlsomt give dem en dom for æreskrænkelse, hvis de var kommet for en dommer: Strl § 267. Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.

Men herinde er det åbenbart helt ok at svine folk til. I retningslinierne står der ellers:
1.3 Der accepteres ikke personlige angreb mod andre brugere af Eroguide.dk. Overtrædelser kan medføre sanktioner.
Men de sanktioner er tilsyneladende mod dem, der angribes.

Redigeret af downunder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...