Hop til indhold

daiting sider

Featured Replies

Skrevet

har i nogle forslag til seriøse sider ...jeg har godt nok fundet mange useriøse   lol ...www.vop.dk betalte til denne var ok i starten men nu er det da ikke andet en fup ?...har været på scror.dk før ...måske skulle jeg prøve igen ......hvad har i oplevet ?

Skrevet

Jeg har haft god succes med Tinder.

Men ja, der findes mange fup sider, hvor der enten er meget få kvinder eller kun bots.

Skrevet
gerog skrev, for 16 timer siden:

Jeg har haft god succes med Tinder.

Men ja, der findes mange fup sider, hvor der enten er meget få kvinder eller kun bots.

Finder man kærester på Tinder ? :ph34r:

Skrevet
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Finder man kærester på Tinder ? :ph34r:

Det er muligt. Men bruges primært af folk, der enten bare vil have deres næste knald eller en bolleven.

Skrevet
gerog skrev, for 5 minutter siden:

Det er muligt. Men bruges primært af folk, der enten bare vil have deres næste knald eller en bolleven.

Så du søgte ikke en kæreste ? :D 

Skrevet
  • Author

tror de fleste af de sidder er fup...det er ikke som i gamel dage da man brugte ofir chat ...tror kun at scor.dk er seriøs ...i hvert fald selve siden men mange useriøse menesker der inde lol...har kigget lidt på victoria milan ..men fuck det er sku for dyrt ...

Skrevet

Prøv med div. single/dating sider på facebook - eller opret din egen gruppe - det er gratis ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Prøv med div. single/dating sider på facebook - eller opret din egen gruppe - det er gratis ;-)

jeg har scoret via en køb/salg/bytte gruppe - så det er også muligt uden om dating grupperne på FB ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Prøv xklub.dk der har jeg  fået en del oplevelser igennem men man skal skrive en ordentlig profiltekst og vær høflig og læse par eller Q profilerne igennem før man skriver til dem, det er den bedste måde at gøre det på og tag et evt. Afslag med et smil.

ser selv en fortiden jeg har mødt derinde, bedste råd er at være høflig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.