Hop til indhold
dearhunter

Mette Jacobsen privat diskret

Recommended Posts

Holder til i Rærup nord for Aalborg. Alderen kan godt passe; men vægten lyves med ca. 10-15 kg. Steder er rædselsfuldt store huller i tæppet og med mange store mørke pletter.

Hold jer langt væk og jeg overdriver ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Tak for advarslen Dearhunter. Hun er slettet fra min to do liste nu. Var ellers fristet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg har ikke været der, men hvis det eneste problem er et grimt gulvtæppe og en hvid løgn om vægten, så er det nok ikke så slemt endda :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har ikke været der, men hvis det eneste problem er et grimt gulvtæppe og en hvid løgn om vægten, så er det nok ikke så slemt endda :-)

vestegnen-du har sku en fed/tør humor.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen
Vestegnen skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har ikke været der, men hvis det eneste problem er et grimt gulvtæppe og en hvid løgn om vægten, så er det nok ikke så slemt endda :-)

Rigtigt Vestegnen... men det viser desværre blot det tilbagevendende problem nemlig at du får noget helt andet end det du ser i annoncen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Klyngen skrev, for 14 timer siden:

Rigtigt Vestegnen... men det viser desværre blot det tilbagevendende problem nemlig at du får noget helt andet end det du ser i annoncen :rolleyes:

Jo, men begrundelsen for at placere denne advarsel i forum for "falsk markedsføring" er ret tynd. Hun har jo ikke lovet sine kunder et knald i et " Bo Bedre"- hjem med lækre gulvtæpper og danske designermøbler. Hun har helst sikkert taget imod sine kunder i en ussel bolig, men det er hvad man får når man vil have sex for så få penge som muligt ;-)

Og hun var tykkere end angivet. Ja og?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Hvis nu det er et turn off for en gæst er det sgu et problem...

Redigeret af Klyngen
Syntaksfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Klyngen skrev, for 55 minutter siden:

Hvis nu det er et turn off for en gæst er det sgu et problem...

Ja, men jeg har altid lært, at man får hvad man betaler for.

Mange efterlysninger og spørgsmål på eroguide handler om annoncer med fotos af smukke unge kvinder, der tilbyder sex for relativt få penge. Mændene vil have nagelfast sikkerhed for, at det nu også er Jennifer Lawrence som sutter pik uden gummi for 300 kr. :-)

Og når de så møder op, så ser de murermester Jessen ( fra Matador ). 

Min pointe er, at hvis du bruger Pricerunner for at søge efter billig sex, så får du hvad du betaler for: Et knald med murermester Jessen på et hullet gulvtæppe ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Rigtigt mange piger/anmeldelser burde jo stå under falsk markedsføring i virkeligheden.

Hvor ufatteligt mange anmeldelser starter ikke med......'det er IKKE pigen på billedet' men jeg blev alligevel.....jeg betalte for x antal tid, men stod på gaden efter x-antal minutter UDEN at have fået det jeg betalte for'......

Jeg kender ikke Mette Jacobsen, men brugen af falsk markedsføring virker generelt lidt lemfældig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Trinetease skrev, for 7 timer siden:

men brugen af falsk markedsføring virker generelt lidt lemfældig.

Ja...og der er der ikke ret mange der kan sig fri, og det gælder stort set alle nogen mere kreativ end andre, noget vi kunder er blevet immune over for....mon ikke det er derfor at nogle vælger at blive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det må altid være 100% op til køber om gan vælger at blive eller ej......

Men at ALLE med fake billeder ikke automatisk bliver postet i falsk markedsføring giver faktisk ingen mening. 

Der er 100 vis af anmeldelser herinde som starter med...... det er ikke hende på billederne. Det i sig selv burde jo gøre at den blev postet i denne kategori og ikke under de alm anmeldelser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...