Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG DEN 7. JUNI VED VEJLE - LINDA PÅ 33 ÅR - MILLA PÅ 28 ÅR

Recommended Posts

Guest Hybris

Det kan varmt anbefales !

Men lige en advarsel: Det er STÆRKT vanedannende .......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 9 timer siden:

Det kan varmt anbefales !

Men lige en advarsel: Det er STÆRKT vanedannende .......

Enig, men der er jo gode og dårlige vaner - sådan noget som det her er en rigtig god vane ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilmeldt :-)

Så er jeg spændt på om Lindapigen er frisk på en sandwich, for det har jeg da fundet ud af er ganske god underholdning :-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The human skrev, for 10 timer siden:

Tror det kommer til at passe ind i mine planer. Hvis det gør prøver jeg sku at deltage. .. som første gangs gangbangér 

 

Jeg tror godt jeg kan love dig, at det er det perfekte sted at få debut

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ikke Linda men Milla er ganske enkelt en ener. Super lækker krop, dejligt væsen, meget imødekommende og helt igennem en skøn skøn kvinde.

Kan ikke anbefales og roses nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky fyr skrev, for 9 timer siden:

Kender ikke Linda men Milla er ganske enkelt en ener. Super lækker krop, dejligt væsen, meget imødekommende og helt igennem en skøn skøn kvinde.

Kan ikke anbefales og roses nok

Omkring Milla, kan jeg kun give dig ret - og jeg har erfaret at Linda er så glad for pik, at da hun skulle med på en kigger ved et GB, endte det op med at hun spurgte, om hun ikke måtte være med, så tændt var hun - så det ligner en superfræk totaloplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at læse teksten det var Linda der blev liderlig og ville deltage. 

Men glæder mig til at prøve den begge i morgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, den 6/1/2017 at 22:30:

Det kan varmt anbefales !

Men lige en advarsel: Det er STÆRKT vanedannende .......

Men en af de gode vaner af slagsen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
The human skrev, den 6/4/2017 at 14:27:

Så vil jeg lige skynde mig at få det hele i hak og få tilmeldt mig imorgen hvis det lykkes og der stadig er plads :P

Rigtig godt ! :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit første Gb.  Og hvilket et. Linda var helt suveræn hendes øjenkontakt, hendes kys, hendes blow og jeg kan blive ved. De andre, ja der var pludselig 3 piger en tilskuer trådte til og hjalp til. Helt igennem suverænt. Dejligt med sex lystne piger der snakker dansk. Fik jeg nævnt jeg var glad for Linda :-)). Efter 3 timer fik jeg sprøjtet på hende, helt suverænt blow, hun kom ihvertfald 10 gang i sprøjte orgasme, 3-4 gange ud over mit hovedet, Famne frækt. 

Helt sikker på jeg er med næste gang med den besætning. På et tidspunkt lå jeg påryggen, i 69 mens hun blev taget bagfra, uha uha det var frækt. Samtidligt kunne pigerne godt lide lidt smæk, det fik Linda hele dagen. 

Pigerne i top

arg. I top

priserne i orden 

kommer jeg igen, ja det gør jeg også i aften når jeg ligger og tænker på Linda:-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikkefrans skrev, for 3 timer siden:

Mit første Gb.  Og hvilket et. Linda var helt suveræn hendes øjenkontakt, hendes kys, hendes blow og jeg kan blive ved. De andre, ja der var pludselig 3 piger en tilskuer trådte til og hjalp til. Helt igennem suverænt. Dejligt med sex lystne piger der snakker dansk. Fik jeg nævnt jeg var glad for Linda :-)). Efter 3 timer fik jeg sprøjtet på hende, helt suverænt blow, hun kom ihvertfald 10 gang i sprøjte orgasme, 3-4 gange ud over mit hovedet, Famne frækt. 

Helt sikker på jeg er med næste gang med den besætning. På et tidspunkt lå jeg påryggen, i 69 mens hun blev taget bagfra, uha uha det var frækt. Samtidligt kunne pigerne godt lide lidt smæk, det fik Linda hele dagen. 

Pigerne i top

arg. I top

priserne i orden 

kommer jeg igen, ja det gør jeg også i aften når jeg ligger og tænker på Linda:-))

Helt enig med dig, Linda tog alt hvad der kom i nærheden af hende - sneg mig selv til adskillige ture med hende og tilmed et par sandwich - helt suveræn pige

De 2 andre var også fantastiske - veninden der bare skulle kigge smed tøjet efter 10 minutter og så trak hun helt igennem.

Fantastisk dag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alle 3 piger var frække og var meget aktive. Et virkeligt godt arrangement. Selvom jeg ikke er en babsoman, kan jeg ikke lade være med at rose Milla's flotte naturlige bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...