Prinz 5028 Skrevet 1. Juni, 2017 Tv kanalen tv3 kan man nok snildt finde, hvis man er klar til at hoste op med slanterne Men hvad blev der af TV3 herinde, som lavede en fremragende Robinson parodi på fremtrædende brugere herinde? Agurkesæsonen står for døren og EG syntes at have fundet ind i en søvndyssende trummerum... Kunne være sjovt hvis feks TV3 dummede op som fugl føniks og satte ligt gang i det hele Men her sker måske for lidt til at der er noget at parodiere på? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 3. Juni, 2017 (edited) Agurkesæsonen har vist længe stået for døren, og den er sådan kommet i forlængelse af asie-, rødbede- og surkålssæsonen. EG er gået hen og blevet jævnt kedeligt, de skæve og sjove indslag er væk, og jeg savner dem faktisk, Nu er det er de tre P´er der dominerer. Jeg savner faktisk, indlæg som @TV3 Robinson ekspedition, eller @Borende X beretninger fra "Store Kødlyst" og jeg ville specielt gerne høre fortsættelsen på @Havnebumsen spændende pirateventyr. Redigeret 3. Juni, 2017 af Findus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg