Hop til indhold
8000

Middelfart nyt sted

Recommended Posts

Var her idag. https://annoncelight.dk/showad/229195

Stedet er helt nyt og lækkert rent.

Der var 2 damer

Hende jeg fik god massage af var på lånebesøg, hun er normalt i Odense. Hun oplyste at der startede en ny pige,snart.

Fik en god massage og blev tilbudt en trold men takkede nej tak. Hun tilbød ikke mere.

Kunne godt tro at på sigt bliver det et rent bordel men det må tiden vise.

Jeg kommer gerne igen, sjældent har jeg været på et så indbydende sted. Diskret i et industrikvarter.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 11 minutter siden:

Omkring 30 år 

Pæn dame , men så hende ikke uden tøj på.

Venligst 8000

Tænke mere på om hun var en overvægtig pige eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende der masserede mig var ikke overvægtig.

Der var også en ældre dame mama hun var stor. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Jeg kan simpelthen ikke komme i kontakt med dem!! Virker ret useriøst..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest niklas23

Jeg fik en tines udmærket massage og bj til 700, egentlig tror jeg godt at det kune have været billigere, for hun spurgte hvad jeg synes at det skulle koste, men guld kan også købes for billigt.

Hun sagde at der snart ville komme en yngre model og hjælpe hende (hun var vel selv omkrin 50), ogvirkede meget opsat på at jeg skulle komme igen. Stedet var rigtig fint og rent, og hun var sød så det kunne jeg godt finde på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag..

Massage 300  med ekstra 1000, blow med gondom, det regnede jo også meget i dag.

Kunne være af begge de 2 Thai kvinder, der var der, ikke helt unge

Ingen 69 eller sex.

Ønskede ikke kun massage, det var i min verden kun ekstra.

Så vi blev ikke enige..

kørte igen.

Stedet fint og rent.

Sexeren

 

 

Redigeret af Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det virkelig mig der skal tage en for holdet igen der er to steder i middelfart nogen som har været på besøg fornydligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

så har jeg været begge steder og i tlf. sage de at den unge var der men det var hun ikke da jeg kom så smuttede igen de sage at hun var started men hade fri idag kommer igen mandag og det andet sted var der kun en gammel sag så kørte også der fra igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Jeg har været forbi for nylig.

Fik massage og fp af den yngste af pigerne, Leena (tror jeg nok) - velskabt, smilende og dygtig. Rigtig god massage og også rigtig god sex - uden stress og overdrivelser. Gav 1K for det hele.

Det var mutter der tog i mod, og tog afsked - hun taler fint dansk - og hun er også attraktiv ift. mine præferencer - ikke på nogen måde overvægtig, en god krop af sin alder, og ikke mindst fræk at snakke med.

Jeg kommer igen inden længe - stedet er diskret, lækkert pænt og ryddeligt, og jeg passerer forbi på motorvejen med jævne mellemrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der nogen der har været på besøg her for nylig.

Vil bare høre om der er nogen yngre piger der nu, eller det kun er big mamma.

Hilsen Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med Brovejen 22 i Middelfart som også reklamere med fræk massage..? Nogle erfaringer...

Redigeret af John13

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, den 8/7/2017 at 15:43:

Jeg har været forbi for nylig.

Fik massage og fp af den yngste af pigerne, Leena (tror jeg nok) - velskabt, smilende og dygtig. Rigtig god massage og også rigtig god sex - uden stress og overdrivelser. Gav 1K for det hele.

Det var mutter der tog i mod, og tog afsked - hun taler fint dansk - og hun er også attraktiv ift. mine præferencer - ikke på nogen måde overvægtig, en god krop af sin alder, og ikke mindst fræk at snakke med.

Jeg kommer igen inden længe - stedet er diskret, lækkert pænt og ryddeligt, og jeg passerer forbi på motorvejen med jævne mellemrum.

Kan kun bekræfte din vurdering. Var der i sidste uge. Fik massage af den yngste af pigerne. Midt i seancen bankede de forsigtigt på døren; det var den ældste af pigerne der ville deltage hvis jeg ville have det :)
Det blev en rigtig god oplevelse til 900 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John13 skrev, for 11 timer siden:

Hvad med Brovejen 22 i Middelfart som også reklamere med fræk massage..? Nogle erfaringer...

Nej, men opret en nyt indlæg og spørg. Så "grumser" vi ikke denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bør nok starte med at nævne at min erfaring med Thaimasage er meget begrænset. Besøgte stedet i går aftes, og fik en dejlig omgang alt incl. Der blev taget hjerteligt imod, og ligeledes, var der kram fra alle, da jeg forlod etablissementet :-) Stedet er som nævnt pænt og rent, samt beliggende uden alt for mange naboer - ikke at man behøves at skamme sig for at frekventerer et sted som dette, men nogle af os ønskes jo ikke at blive overbegloet, når vi smutter ind og ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog turen fra Sydfyn til Middelfart fredag eftermiddag, efter det der er skrevet her på siden syntes jeg det var et besøg værd. Det startede meget godt , blev godt taget imod af Pim selv , har set hende før men ved ikke hvor. Efter lidt fræk hyggesnak i modtagelses lokalet begyndte hun at massere mine fødder  og snakker om at hvis jeg ikke har noget imod det vil hun give massage , og derefter kan jeg komme ind til den unge pige og få resten , det var så ok med mig , jeg tænkte nu mest på at møde den omtalte unge pige

Derfor blev jeg lidt skuffet da det viste sig at den unge pige var en gammel kending fra andre steder , nemlig Jenni som har været ved Bee i Nakon Sawan,og på Brovejen i Middelfart , men da jeg var trængende tog jeg hele ture n med hende .

Det skal siges at jeg have håbet at møde en ny pige , da man ikke just kan sige af Jenni er ung , så vidt jeg ved er hun 39 år, så det vare længe inden jeg tager turen helt til Middelfart igen , Bare ærgeligt men der er sgu. ikke mange unge piger på fyn.

Hilsen Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 14 timer siden:

Tog turen fra Sydfyn til Middelfart fredag eftermiddag, efter det der er skrevet her på siden syntes jeg det var et besøg værd. Det startede meget godt , blev godt taget imod af Pim selv , har set hende før men ved ikke hvor. Efter lidt fræk hyggesnak i modtagelses lokalet begyndte hun at massere mine fødder  og snakker om at hvis jeg ikke har noget imod det vil hun give massage , og derefter kan jeg komme ind til den unge pige og få resten , det var så ok med mig , jeg tænkte nu mest på at møde den omtalte unge pige

Derfor blev jeg lidt skuffet da det viste sig at den unge pige var en gammel kending fra andre steder , nemlig Jenni som har været ved Bee i Nakon Sawan,og på Brovejen i Middelfart , men da jeg var trængende tog jeg hele ture n med hende .

Det skal siges at jeg have håbet at møde en ny pige , da man ikke just kan sige af Jenni er ung , så vidt jeg ved er hun 39 år, så det vare længe inden jeg tager turen helt til Middelfart igen , Bare ærgeligt men der er sgu. ikke mange unge piger på fyn.

Hilsen Ara

Man skulle næsten tro du var et el andet der starter med P. Tag dog til Thailand i stedet med de lyster!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog godt nok en meget underlig bemærkning.....hvor søren har du ondt ,nok et sted som starter med R.

 

Helt ærligt kan ikke se Ara har skrevet noget særligt, det her er et sted hvor der bliver snakket om SEX .

Men måske du er havnet her ved en fejl..

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej trucker 61

Ved egentlig ikke om jeg vil kommentere det du skrev ,for det har renseren gjort for mig , men jeg forstår ikke hvad du mener.

God dag Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker 61 skrev, den 6/8/2017 at 08:28:

Man skulle næsten tro du var et el andet der starter med P. Tag dog til Thailand i stedet med de lyster!!

Hvad er det for et ord der starter med "p" du mener Ara er? Lad os da få det frem i lyset så vi andre også kan tage stilling til det.
Hvis det er det ord jeg tror du mener (hvad jeg ikke håber det er) synes jeg fandeme det er under lavmålet fra din side. Bare fordi han ønsker en der er yngre end 39. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...