Hop til indhold
Guest HansHenrik222

24kbh - anbefaling

Recommended Posts

Guest HansHenrik222

jeg kan på det kraftigste anbefale denne profil på sugardaters.dk

https://sugardaters.dk/show?alias=24kbh

hun er høj super slank med lange frække ben og en stram glat miss. Og hun kysser godt og giver et prima blowjob

det er tydeligt hun synes konceptet er frækt og det mærkes ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
HansHenrik222 skrev, for 3 timer siden:

jeg kan på det kraftigste anbefale denne profil på sugardaters.dk

https://sugardaters.dk/show?alias=24kbh

hun er høj super slank med lange frække ben og en stram glat miss. Og hun kysser godt og giver et prima blowjob

det er tydeligt hun synes konceptet er frækt og det mærkes ...

Dvs. du har besøgt hende, formoder jeg ?

Hvad gav du hende i Sugar?
hos hende, eller hos dig ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

jeg betalte hende 1200 kr for en tur i bilen .... du er slank og smidig så det går fint at kneppe hende i bil

har du kontakt med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
HansHenrik222 skrev, Lige nu:

jeg betalte hende 1200 kr for en tur i bilen .... du er slank og smidig så det går fint at kneppe hende i bil

har du kontakt med hende?

Nej, jeg har ikke skrevet med hende, men hendes billede ser bestemt fint ud ;)

Hun lyder som en fin oplevelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

hun er faktisk smukkere i virkeligheden ....

ja det var value for money og det er sjældent jeg har oplevet det på sugardaters

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
HansHenrik222 skrev, for 21 timer siden:

hun er faktisk smukkere i virkeligheden ....

ja det var value for money og det er sjældent jeg har oplevet det på sugardaters

Hun er sgu ikke nem, at få "i tale" haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 12 timer siden:

fortæl mig venligst hvad forskellen på dette og et besøg hos en GP er...jeg kan simpelthen ikke se det

Og? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Og? 

Jeg magter simpelthen ikke at forklare det åbenlyse. Dit "og" er nedladende og infantilt. Skyder gerne infantilt tilbage med et: Jeg formoder du har en dårlig dag, hvorfor du er lovligt undskyldt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 21 minutter siden:

Jeg magter simpelthen ikke at forklare det åbenlyse. Dit "og" er nedladende og infantilt. Skyder gerne infantilt tilbage med et: Jeg formoder du har en dårlig dag, hvorfor du er lovligt undskyldt. 

Det er nedladende, fordi du selv er nedladende og stiller et spørgsmål der er diskuteret til døde her. Som man råber i skoven ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Det er nedladende, fordi du selv er nedladende og stiller et spørgsmål der er diskuteret til døde her. Som man råber i skoven ...

Fair nok. Jeg var nedladende, i en tilsyneladende sådan grad, at du blev stødt på manchetterne for så at blive nedladende, hvilket resulterede i at jeg blev nedladende nok en gang og videre til endnu en smuk nedladende bemærkning fra dig.

Jeg ser bare denne tråd som et besøg af en GP. No more, no less. Og så kan man pakke det nok så fint ind, hvis det er det som er hensigten.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 18 timer siden:

Fair nok. Jeg var nedladende, 

Nej. Jeg vil ikke afspore yderligere, men lige komme med en indrømmelse: Jeg er irriteret over at diskussionen om GP/SB rejses så hyppigt, når den er afsøgt i alle mulige nuancer. Det er altså helt trivielt og derfor støj. Det gik ud over dig, hvilket nok ikke er rimeligt, for du har vist ikke været så aktiv i de tidligere diskussioner. Det er klart at temaet er interessant/reelt nok, især ved en udpræget anmeldelse af SB som GP. Jeg burde bare have sagt, at det er uinteressant her og at du kan søge de tidligere diskussioner frem eller starte en ny i debatforum.

Nedladenheden var en tolkning fra min side, fordi mange synes SB er en selvbedragerisk identitet. Undskyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

Jeg er lidt målløs over jeres diskussion men kan tilslutte mig at SB for det meste reelt er prostituerede.  Den omtalte pige i min anmeldelse opfatter ikke sig selv som sådan. Men om stændighederne omkring det hun gør er klart prostitution. Men for kunden gør det en forskel hvor mange mænd man har på en uge og hvor meget lyst pigen selv føler, Det er på den skala pigen score enestående højt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, for 4 timer siden:

Jeg er lidt målløs over jeres diskussion men kan tilslutte mig at SB for det meste reelt er prostituerede.  Den omtalte pige i min anmeldelse opfatter ikke sig selv som sådan. Men om stændighederne omkring det hun gør er klart prostitution. Men for kunden gør det en forskel hvor mange mænd man har på en uge og hvor meget lyst pigen selv føler, Det er på den skala pigen score enestående højt.

Det var for at undgå den diskussion - det er en blindgyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders

Jeg synes ikke begge erhverv er rigtigt rigtigt fine og meget fprnuftige måder at bidrage til en bedre verden. 

Der er dog efter min mening stor forskel. 

Med en prustitueret (i klassisk forstand) køber jeg som regel relativt kort tid 30 min - 2 timer - måske en overnatning. Og der er en aftale om at det er sex og selvom der sagtens kan være følelser imens det stå på så er det ovre når tiden er gået. Her er skøn sex nok for mig.

Med en en fast sb er det lidt noget andet. Der går jeg med sommerfugle i maven. Gør mig umage for at vi også laver noget andet end sex og sengetid der er sjovt og inspirerende. Der er også sms'er i løbet af ugen for at høre hvordan det går og dele oplevelser begge veje. For mig er det virkeligt vigtigt at der er mere en skøn sex i en sb/SD relation. Jeg rejser også med hende jeg ser for tiden og det er skønt. Beløbet er det samme pr møde om det er en nat eller en rejse.

Det er nok rigtigt at der er penge i begge relationer men der er en verden til forskel. 

Og igen - begge dele er virkeligt ting jeg respekterer meget højt - hvis man er livfuld kan man gøre en stor forskel i verden både som sb og som prostitueret 

så tak for jeres tilstedeværelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

er der virkelig ingen der har mødt hende ud over mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, for 1 time siden:

er der virkelig ingen der har mødt hende ud over mig?

Hun slettede sin profil pga din anmeldelse. Fyi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 10 timer siden:

Hun slettede sin profil pga din anmeldelse. Fyi

Hun er derinde endnu bare under andet navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 14 timer siden:

Hun slettede sin profil pga din anmeldelse. Fyi

hvordan ved du det er derfor, er du hende ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 2 timer siden:

hvordan ved du det er derfor, er du hende ??

Du kender udmærket godt svaret på begge dine spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 1 time siden:

Du kender udmærket godt svaret på begge dine spørgsmål.

Jeg vil da godt hører hvor du ved det fra ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...