Hop til indhold
NoBS

Ikke nogen rar følelse

Recommended Posts

Netop mistet mit livs kærlighed - altså ikke til døden, men til et foretrukket singleliv.

Hul i hjertet, tomhed i hovedet, stirrer fraværende ud over Vesterhavet.

Hendes blik brænder endnu, hendes vid savnes, hendes empati plejede at redde mig.

Nu vil jeg besøge mig et par glædespiger - tag pænt imod mig - jeg er nok lidt skrøbelig endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 32 minutter siden:

Netop mistet mit livs kærlighed - altså ikke til døden, men til et foretrukket singleliv.

Hul i hjertet, tomhed i hovedet, stirrer fraværende ud over Vesterhavet.

Hendes blik brænder endnu, hendes vid savnes, hendes empati plejede at redde mig.

Nu vil jeg besøge mig et par glædespiger - tag pænt imod mig - jeg er nok lidt skrøbelig endnu.

VELKOMMEN I KLUBBEN, DEN ER STRAM OG SVÆRS, ALT HELD OG LYKKE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Op med humøret broder. Husk at følelser er midlertidige, kommer og går. Selvom de føles ubehagelige lige nu så kommer de til at forlade din krop igen hvorefter smilet igen vil brede sig på dine læber så du kan fortsætte ind i et nyt spændende kapitel af dit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak @jp og @spritsaillateen - ved jo udmærket at tiden læger sår - men mit livs kærlighed er jo noget - og vel lidt mere end flygtig.

Jeg ved dog I har ret - der kommer held og nye kapitler........ Nu vil jeg dog trøste mig med lidt uforpligtende fisse :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
NoBS skrev, for 17 minutter siden:

Tak @jp og @spritsaillateen - ved jo udmærket at tiden læger sår - men mit livs kærlighed er jo noget - og vel lidt mere end flygtig.

Jeg ved dog I har ret - der kommer held og nye kapitler........ Nu vil jeg dog trøste mig med lidt uforpligtende fisse :-)

 

Kærlighed er desværre ikke altid nem at blive klog på men en masse lækre og frække oplevelser det bed man hvad er. Så op med begge hoveder og  se frem af. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 50 minutter siden:

.. Nu vil jeg dog trøste mig med lidt uforpligtende fisse :-)

 

Pas nu på, var der ikke noget med, at du tidligere havde det lidt svært ved at skelne sex og følelser i GP universet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været samme sted som dig. Det gør nas. Big time! Men det bliver bedre. Nogle valg i livet træffer man selv. Andre bliver truffet for en. Men når det kommer på afstand opdager man, at nye muligheder opstod. Håber, du får samme oplevelse!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 22 timer siden:

Jeg har nok bare forvekslet dig med en anden. Så er der jo ingen is på fissen

 

Ja fisse er fisse - de koster alle sammen penge :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, den 5/29/2017 at 21:42:

@TheVoice - ikke mig bekendt?

 

TheVoice skrev, for 23 timer siden:

Jeg har nok bare forvekslet dig med en anden. Så er der jo ingen is på fissen

 

Haha :D det minder om dengang, hvor cykel rytterne ikke ville indrømme at de havde taget doping :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...