NoBS 1078 Skrevet 28. Maj, 2017 Netop mistet mit livs kærlighed - altså ikke til døden, men til et foretrukket singleliv. Hul i hjertet, tomhed i hovedet, stirrer fraværende ud over Vesterhavet. Hendes blik brænder endnu, hendes vid savnes, hendes empati plejede at redde mig. Nu vil jeg besøge mig et par glædespiger - tag pænt imod mig - jeg er nok lidt skrøbelig endnu. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 28. Maj, 2017 NoBS skrev, for 32 minutter siden: Netop mistet mit livs kærlighed - altså ikke til døden, men til et foretrukket singleliv. Hul i hjertet, tomhed i hovedet, stirrer fraværende ud over Vesterhavet. Hendes blik brænder endnu, hendes vid savnes, hendes empati plejede at redde mig. Nu vil jeg besøge mig et par glædespiger - tag pænt imod mig - jeg er nok lidt skrøbelig endnu. VELKOMMEN I KLUBBEN, DEN ER STRAM OG SVÆRS, ALT HELD OG LYKKE 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 150 Skrevet 28. Maj, 2017 Op med humøret broder. Husk at følelser er midlertidige, kommer og går. Selvom de føles ubehagelige lige nu så kommer de til at forlade din krop igen hvorefter smilet igen vil brede sig på dine læber så du kan fortsætte ind i et nyt spændende kapitel af dit liv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 28. Maj, 2017 Tak @jp og @spritsaillateen - ved jo udmærket at tiden læger sår - men mit livs kærlighed er jo noget - og vel lidt mere end flygtig. Jeg ved dog I har ret - der kommer held og nye kapitler........ Nu vil jeg dog trøste mig med lidt uforpligtende fisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 28. Maj, 2017 NoBS skrev, for 17 minutter siden: Tak @jp og @spritsaillateen - ved jo udmærket at tiden læger sår - men mit livs kærlighed er jo noget - og vel lidt mere end flygtig. Jeg ved dog I har ret - der kommer held og nye kapitler........ Nu vil jeg dog trøste mig med lidt uforpligtende fisse Kærlighed er desværre ikke altid nem at blive klog på men en masse lækre og frække oplevelser det bed man hvad er. Så op med begge hoveder og se frem af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 28. Maj, 2017 @Milfen Stella - til rette tid til rette tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 28. Maj, 2017 NoBS skrev, for 50 minutter siden: .. Nu vil jeg dog trøste mig med lidt uforpligtende fisse Pas nu på, var der ikke noget med, at du tidligere havde det lidt svært ved at skelne sex og følelser i GP universet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
llive 224 Skrevet 28. Maj, 2017 Har været samme sted som dig. Det gør nas. Big time! Men det bliver bedre. Nogle valg i livet træffer man selv. Andre bliver truffet for en. Men når det kommer på afstand opdager man, at nye muligheder opstod. Håber, du får samme oplevelse!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 29. Maj, 2017 @TheVoice - ikke mig bekendt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 29. Maj, 2017 @llive - du har ret, og jeg ved det godt. Men det gør nas som du siger..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 29. Maj, 2017 NoBS skrev, 1 time siden: @TheVoice - ikke mig bekendt? Jeg har nok bare forvekslet dig med en anden. Så er der jo ingen is på fissen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 30. Maj, 2017 TheVoice skrev, for 22 timer siden: Jeg har nok bare forvekslet dig med en anden. Så er der jo ingen is på fissen Ja fisse er fisse - de koster alle sammen penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. Maj, 2017 NoBS skrev, den 5/29/2017 at 21:42: @TheVoice - ikke mig bekendt? TheVoice skrev, for 23 timer siden: Jeg har nok bare forvekslet dig med en anden. Så er der jo ingen is på fissen Haha det minder om dengang, hvor cykel rytterne ikke ville indrømme at de havde taget doping 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 30. Maj, 2017 @holstebronx Rolf er ren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg