Hop til indhold

Recommended Posts

 

Leoparden skrev, den 2017-05-30 at 08:58:

Du ved ikke hvor Nina er flyttet hen så...??? ;)

Fik lige høre at Nina fra Ratree begynder hos Nina Siambabe. Så nu bliver det Ninahopla på Vesterbro.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest O.R.

Jeg var hos Cheewa i juni 2016, og det var ikke rigtigt nogen succes. Nogen der ved, hvordan kvaliteten er der i dag? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
O.R. skrev, den 6/4/2018 at 15:57:

Jeg var hos Cheewa i juni 2016, og det var ikke rigtigt nogen succes. Nogen der ved, hvordan kvaliteten er der i dag? :)

besøgte dem for ca 1 måned siden - der var 2 yngre søde og pæne piger (det er dem op billederne) fik dejlig massage m.m. af kvinden til højre Nancy hun var meget imødekommende for gode forslag:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 8/4/2018 at 16:55:

besøgte dem for ca 1 måned siden - der var 2 yngre søde og pæne piger (det er dem op billederne) fik dejlig massage m.m. af kvinden til højre Nancy hun var meget imødekommende for gode forslag:-)

Nancy er der hende i den stribede kjole? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 4 timer siden:

Nancy er der hende i den stribede kjole? 

Ja :-) Har jeg fundet ud af da jeg besøgte hende i onsdags. Det var altså Petti jeg besøgte første gang. - begge bestemt et besøg værdige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 8 timer siden:

Ja :-) Har jeg fundet ud af da jeg besøgte hende i onsdags. Det var altså Petti jeg besøgte første gang. - begge bestemt et besøg værdige.

Jeg var også en smut forbi der ude igår og det var vist nok petti jeg fik massage af sød køn pige der ikke siger så meget men som gør det godt nok til et besøg mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...