Hop til indhold
pli

må man ikke fortælle sandheded uden man bliver slettet og svinet til

Recommended Posts

Kære brugere

Vil gerne høre fra jer om ikke i vil høre sandheden fra folk hvis de har noget som kunne være til hjælp om en pige skulle besøges, når jeg er nysgerrig efter dette er fordi jeg udelukkende har givet et indlæg i en tråd omkring en pige som har handlet umoralsk og hvor jeg har givet den sande historie til modorater om hvorfor jeg har skrevet som jeg har gjort, men modorater har kun taget pigens parti, selvom pigen har truet mig og har truet med navne omkring min familie og truet op til flere gange og hvor mit indlæg nu er blevet slettet. Er det bare mig eller er det som om nogle piger kan opføre sig som de vil og så skal vi åbenbart finde os i det?    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Pli, det er med kampe som med branderter, de skal vælge med omhu...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Undertegnede har også været med riven, og synes da bestemt, at noget er forkert her..!! 

Det der med trusler, og "moderaternes" optræden er helt forkert - når jeg læser, hvad du har skrevet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er det surt, hvis pigen opfører sig dårligt. Men moderator har vel ment at du ikke helt lever op til dit navn. Så det er nok bare at acceptere verden kan være slem, eller melde pigen til politiet, hvis hun er grov.

Nyd solen!

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Find dig en sød kæreste, og drop købesex :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pli skrev, 1 time siden:

Kære brugere

Vil gerne høre fra jer om ikke i vil høre sandheden fra folk hvis de har noget som kunne være til hjælp om en pige skulle besøges, når jeg er nysgerrig efter dette er fordi jeg udelukkende har givet et indlæg i en tråd omkring en pige som har handlet umoralsk og hvor jeg har givet den sande historie til modorater om hvorfor jeg har skrevet som jeg har gjort, men modorater har kun taget pigens parti, selvom pigen har truet mig og har truet med navne omkring min familie og truet op til flere gange og hvor mit indlæg nu er blevet slettet. Er det bare mig eller er det som om nogle piger kan opføre sig som de vil og så skal vi åbenbart finde os i det?    

Det er korrekt at en moderator valgte at fjerne det pågældende indlæg. Vi modtog fra pigen en kopi af en lang række SMS'er, du havde sendt til den pågældende pige. Her skriver du bl.a. om at du vil gøre skade på dig selv, hvis hun ikke gider dig, samt at du ikke forstod hvorfor en pige som hende, ville arbejde i denne branche, når hun nemt burde kunne finde en sød fyr der ville tage sig af hende.

Pigen forsøger så i første omgang at få dig til at søge professionel hjælp, da hun tydeligvis har ment du havde brug for hjælpen.

Efterfølgende er det så gået over i trusler fra pigen side, hvilket hun åbenbart "glemte" at fortælle os dengang hun kontaktede os. Hvilket moderatoreren finder ud af dengang han kontakter dig, for at høre din version af sagen. Disse trusler konfrontere han pigen med, hvorefter hun nødtvunget indrømmer at dette er korrekt.

Moderatoren vælger at fjerne dit indlæg, med begrundelsen at vi ikke gider at have jeres personlige konflikt herinde på Eroguide. 

Du kontakter efterfølgende mig, for at klage over den pågældende moderator. Som jeg fortæller dig via PM, så bakker jeg op omkring hans håndtering af sagen, da sådan en konflikt ikke skal køres herinde på Eroguide, den må i tage privat. Derudover fortæller jeg dig, at hvis du føler dig truet af hende, så må du anmelde disse trusler til politiet.

Nu vælger du så at oprette denne tråd, for at brokke dig over vores behandling af sagen.

Ud over du er sur over måden vi har behandlet sagen, så er pigen ligeledes sur på den pågældende moderator, fordi han fandt ud af hun ikke havde været helt oprigtig i sin første henvendelse, hvor hun havde undladt sine egne trusler. Det er heldigt at man bliver tykhudet af at være moderator herinde, da det til tider er et utaknemmelig job.

  • Synes godt om 19

Del dette indlæg


Link til indlæg
pli skrev, for 1 time siden:

Kære brugere

Vil gerne høre fra jer om ikke i vil høre sandheden fra folk hvis de har noget som kunne være til hjælp om en pige skulle besøges, når jeg er nysgerrig efter dette er fordi jeg udelukkende har givet et indlæg i en tråd omkring en pige som har handlet umoralsk og hvor jeg har givet den sande historie til modorater om hvorfor jeg har skrevet som jeg har gjort, men modorater har kun taget pigens parti, selvom pigen har truet mig og har truet med navne omkring min familie og truet op til flere gange og hvor mit indlæg nu er blevet slettet. Er det bare mig eller er det som om nogle piger kan opføre sig som de vil og så skal vi åbenbart finde os i det?    

Come on, man kan aldrig helt vide hvad der er "sandheden" herinde!

Du udstiller dig selv ved at tvinge admin til at fremlægge jeres sag offentligt....

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Prinz skrev, for 5 minutter siden:

Come on, man kan aldrig helt vide hvad der er "sandheden" herinde!

Du udstiller dig selv ved at tvinge admin til at fremlægge jeres sag offentligt....

Tvunget og tvunget! Admin kunne vel i princippet godt have sendt en PM til ham og slettet tråden? Jeg er enig med dig i, at sandhed om et købesex-forhold er tvivlsomt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Prinz skrev, 1 time siden:

Come on, man kan aldrig helt vide hvad der er "sandheden" herinde!

Det har du så evigt ret i....der er vel forhåbentlig ikke nogen der tager anonyme, samt udokumenterede skriv særligt seriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 2 timer siden:

Tvunget og tvunget! Admin kunne vel i princippet godt have sendt en PM til ham og slettet tråden? Jeg er enig med dig i, at sandhed om et købesex-forhold er tvivlsomt. 

Ville det ikke virke ret diktatorisk bare at slette en tråd som er en direkte kritik af ledelsen?

Men bortset fra det, så syntes jeg heller ikke trådstarter skulle have bragt sagen ud i offentligheden.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Prinz skrev, for 7 minutter siden:

Ville det ikke virke ret diktatorisk bare at slette en tråd som er en direkte kritik af ledelsen?

Men bortset fra det, så syntes jeg heller ikke trådstarter skulle have bragt sagen ud i offentligheden.

  Moderatorerne har det problem, at hverken trådstarter eller pigen har fortalt sandheden. Derfor kunne de med en vis rimelighed have sagt: I er begge løgnere, og vi var ikke "fluen på væggen", så derfor har sagen ingen relevans for andre end jer.

Jeg mener ikke, at det er en menneskeret at få sine udgydelser offentliggjort på Eroguide. Andre debatfora på nettet har også moderatorere, og de sletter rask væk de indlæg, som de er utrygge ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 3 timer siden:

Come on, man kan aldrig helt vide hvad der er "sandheden" herinde!

Du udstiller dig selv ved at tvinge admin til at fremlægge jeres sag offentligt....

Nu vil jeg gerne gøre det klart at jeg ikke har bedt eller tvunget admin til at offentliggøre sagen og er faktisk skuffet over han ikke sendte en pm.

Når det er sagt så tog jeg kontakt til admin, da jeg mener man som modorater ikke fra start skal tage parti, men se neutral på den pågældende sag og som admin skriver måtte de tvinge pigen til at indrømme hun  havde sent trusler og hun havde glemt at informere om det, da hun tog kontakt til modorater. Når hun lige glemmer at fortælle sandheden fra start af er det vel fordi hun godt ved hun selv står dårlig og prøver at udstille andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Dette er en af årsagerne til jeg aldrig kontakter en Pige med eget TLF nummer og aldrig giver oplysninger om mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 4 minutter siden:

Dette er en af årsagerne til jeg aldrig kontakter en Pige med eget TLF nummer og aldrig giver oplysninger om mig selv.

Gælder det også, hvis du lærer pigen lidt at kende? Det er ordet "aldrig", der vækker min nysgerrighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Borende X skrev, Lige nu:

Gælder det også, hvis du lærer pigen lidt at kende? Det er ordet "aldrig", der vækker min nysgerrighed.

Jeg har ikke et overblik over hvor mange forskellige købepiger jeg totalt har været sammen med. Et slag på tasken er 200-400 stykker

Udaf dem,  er der 1 som har en vis viden om mig (dog ikke adresse eller lignende.. men eksempelvis profession, som jeg nok kan genkendes på) .... så "aldrig" er nok et lidt for stærkt ord i denne sammenhæng. Denne Pige har jeg så et specielt godt forhold til og kendskab til. Vi snakker over 30 besøg. Så har en ide om hvor jeg har hende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pli skrev, for 48 minutter siden:

Nu vil jeg gerne gøre det klart at jeg ikke har bedt eller tvunget admin til at offentliggøre sagen og er faktisk skuffet over han ikke sendte en pm.

Når det er sagt så tog jeg kontakt til admin, da jeg mener man som modorater ikke fra start skal tage parti, men se neutral på den pågældende sag og som admin skriver måtte de tvinge pigen til at indrømme hun  havde sent trusler og hun havde glemt at informere om det, da hun tog kontakt til modorater. Når hun lige glemmer at fortælle sandheden fra start af er det vel fordi hun godt ved hun selv står dårlig og prøver at udstille andre?

Jeg svarede netop på din PM, som du ligeledes læste 11 minutter før du valgte at oprette denne tråd.

Eftersom du kommer med en direkte kritik af mit moderatorteam, efter du har fået svar fra mig via PM. Derfor vælger jeg at tage til genmæle og forklare sagen fra vores side af bordet, her i tråden. 

Den pågældende moderator tog netop ikke parti, eftersom han valgte at undersøge sagen yderligere. Dermed fandt han også ud af at pigen ikke have delt alt information omkring sagen, hvorefter han selvfølgelig vendt tilbage til pigen og forholdt hende de nye oplysninger han havde fået, hvilket hun så indrømmede var korrekt.

Hele sagen startede jo netop, ved at du prøvede at udstille hende, uden også at fortælle om optakten. Dette giver selvfølgelig ikke hende ret, til at sende dig trusler eller noget i den stil. Men jeg tror heller ikke dine SMS'er omkring at ville gøre skade på dig selv, var særlig behagelige for hende at modtage.

Som nævnt via PM af både min moderator og jeg selv, så gider vi ikke at den slags konflikter skal tages herinde på Eroguide. Dem må i altså klare imellem jer, hvis der er noget som skal gøres.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt Admin, den her tråd vil jeg ikke læse. Kan i ikke holde den slags udenom?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, 1 time siden:

Jeg har ikke et overblik over hvor mange forskellige købepiger jeg totalt har været sammen med. Et slag på tasken er 200-400 stykker

Udaf dem,  er der 1 som har en vis viden om mig (dog ikke adresse eller lignende.. men eksempelvis profession, som jeg nok kan genkendes på) .... så "aldrig" er nok et lidt for stærkt ord i denne sammenhæng. Denne Pige har jeg så et specielt godt forhold til og kendskab til. Vi snakker over 30 besøg. Så har en ide om hvor jeg har hende :-) 

Uha da. Det var jo ret mange :).

Selv er jeg med alderen ikke blevet bange for over for en glædespige, som jeg synes at svinge særligt godt med, at lukke op for, hvem jeg egentligt er.

En af branchens hovedbetingelser er jo, at man begge veje er præget af diskretion.

Rent faktisk synes jeg, at jeg på alle planer kan være mig selv bekendt, og jeg har også det synspunkt, at hvis jeg lukker op for pigen, så får jeg tifold igen.

Det er, som i dit tilfælde, naturligvis ikke alle, der får/har fået at vide, hvem jeg er – jeg forstår at sortere imellem skidt og kanel. Men jeg færdes kun med få i branchen, så det kan ikke undgåes, at mere personlige detaljer kommer for dagen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Helt ærligt Admin, den her tråd vil jeg ikke læse. Kan i ikke holde den slags udenom?

Det har de vel også forsøgt, men trådstarter foretrækker åbenbart at udstille sig selv - og så er man jo heldigvis ikke tvunget til at læse alt herinde ;-)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm måske den tråd bare skal låses, hvad, hvem, hvornår, gjorde skrev o.s.v. er ligegyldigt sanhende skal nok findes mellem flere usandheder, og det er admin og moderator der bestemmer indholdet på euroguide....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...