Hop til indhold
Guest Just9800

hvad er bedst at binde med?

Recommended Posts

Guest Just9800

Jeg holder selv meget af at blive bundet i en langtidsbondage med stramme reb, gerne med ørepropper i ørene og en sort sæk over hovedet, så jeg hverken kan høre noget eller har nogen tidsfornemmelse af hvor længe jeg ligger bundet, og det værste der kan ske er hvis jeg slider mig selv løs af rebene.:(

Skal jeg sikres særlig godt bindes jeg med et vådt reb, og ligges ind i saunaen så rebet tører og strammer mere og mere ind i min fede krop efterhånden som rebet krymper.:evil:

Jeg holder også meget af at stå nøgen bundet til en stolpe i laden, og når trætheden melder sig så hænger jeg som ussel slave i det stramme reb og venter på friheden.:)

Hvordan vil du helst selv bindes, eller hvordan binder du din partner bedst muligt.

justprofilfoto.jpg

Redigeret af Just9800
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piah86

Jeg er ny her på siden og holder meget af at lufte min ven i skoven, og vi elsker begge meget at vise os frem for andre i den smukke skov.

Jeg binder gerne min ven over et vælte træ, så han ligger helt straks ud med bar røg så andre kan lege med hans dejlige krop, eller give ham en velfortjent endefuld, alt imens han nyder solens stråler og ligger dejlig fast bundet uden mulighed for at slippe fri.

Her er lige et billede fra i går hvor vi nød den varme sommerdag med en tur i skoven, hvor han fik lov at nyde solen i 8 timer, alt imens jeg tog en tur til stranden og for første gang i år var i vandet.

Han var glad da jeg sidst på dagen kom og hentede ham og vi fik en god snak om hans oplevelser i sommersolen.

 

bundetiskoven.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
piah86 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er ny her på siden og holder meget af at lufte min ven i skoven, og vi elsker begge meget at vise os frem for andre i den smukke skov.

Jeg binder gerne min ven over et vælte træ, så han ligger helt straks ud med bar røg så andre kan lege med hans dejlige krop, eller give ham en velfortjent endefuld, alt imens han nyder solens stråler og ligger dejlig fast bundet uden mulighed for at slippe fri.

Her er lige et billede fra i går hvor vi nød den varme sommerdag med en tur i skoven, hvor han fik lov at nyde solen i 8 timer, alt imens jeg tog en tur til stranden og for første gang i år var i vandet.

Han var glad da jeg sidst på dagen kom og hentede ham og vi fik en god snak om hans oplevelser i sommersolen.

 

bundetiskoven.jpg

hvordan tar i hensyn til evt sarte sjæle der ogse besøger skoven,og måske ikke har løst til at møde en bundet mand.

du skriver han lå i 8 timer alene i skoven .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piah86
sweetstone skrev, for 2 minutter siden:

hvordan tar i hensyn til evt sarte sjæle der ogse besøger skoven,og måske ikke har løst til at møde en bundet mand.

du skriver han lå i 8 timer alene i skoven .

I går var det i en gammel skov hvor der næsten ingen løbere kommer, så derfor lå han over træet i de 8 timer med den dejlige bare krop, og hvis nogle kommer og spørger til hvorfor han ligger bundet tager han gerne en snak om vores glæde ved ture i skoven, og dagen blev lang i går fordi jeg nød turen til stranden så jeg var længe om at komme og befri ham.

Hvis vi hygger os i skove hvor der kommer mange løbende eller gående, så ligger jeg gerne et tæppe eller en sæk over hans krop, og jeg er selv i nærheden og fortæller at hvis nogle gerne vil lege med min ven så er han klar til at blive brugt. Jeg har som regel min taske med hvori jeg har forskellige pisk, gagg til munden og legetøj der kan kommes i hans dejlig røv hvis nogle har lyst til det.

Hvis der kommer børn siger jeg altid til dem de skal gå en anden vej for der ligger en glad mand bundet inde i skoven.

Så vi gør meget for ikke at virke krænkende eller stødende på andre besøgende i skoven.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
piah86 skrev, 1 time siden:

Jeg er ny her på siden og holder meget af at lufte min ven i skoven, og vi elsker begge meget at vise os frem for andre i den smukke skov.

Jeg binder gerne min ven over et vælte træ, så han ligger helt straks ud med bar røg så andre kan lege med hans dejlige krop, eller give ham en velfortjent endefuld, alt imens han nyder solens stråler og ligger dejlig fast bundet uden mulighed for at slippe fri.

Her er lige et billede fra i går hvor vi nød den varme sommerdag med en tur i skoven, hvor han fik lov at nyde solen i 8 timer, alt imens jeg tog en tur til stranden og for første gang i år var i vandet.

Han var glad da jeg sidst på dagen kom og hentede ham og vi fik en god snak om hans oplevelser i sommersolen.

 

bundetiskoven.jpg

Lyder som en Skøn FANTASI ...

Når du vælger at poste billeder fra igår, hvor du ven ligger bundet, så sørg for at gøre det et sted, hvor mange af læserne er lidt "dummere" end mange her på siden, du har "lånt" dette billede HER - så resten af din historie virker for mig, lige så opfundet med baggrund i "Dit Billede" ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
piah86 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ny her på siden og holder meget af at lufte min ven i skoven, og vi elsker begge meget at vise os frem for andre i den smukke skov.

Jeg binder gerne min ven over et vælte træ, så han ligger helt straks ud med bar røg så andre kan lege med hans dejlige krop, eller give ham en velfortjent endefuld, alt imens han nyder solens stråler og ligger dejlig fast bundet uden mulighed for at slippe fri.

Her er lige et billede fra i går hvor vi nød den varme sommerdag med en tur i skoven, hvor han fik lov at nyde solen i 8 timer, alt imens jeg tog en tur til stranden og for første gang i år var i vandet.

Han var glad da jeg sidst på dagen kom og hentede ham og vi fik en god snak om hans oplevelser i sommersolen.

 

bundetiskoven.jpg

Bundet i 8 timer med bar røv i en offentlig skov er ikke ok. 

Og den med børnene der kommer forbi er slet ikke iorden. Godt det kun er en fantasi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Mon der er nogen der kan ligge i 8 timer i den position ???.....men er der en mulighed for at tage en tur på bagperronen hvis man skulle komme forbi ?? det kunne være frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 timer siden:

Randers reb !

Karlssons klister!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Reb af hamp...;)

Dog bør det undlades at komme noget af den ægte hamp i piben undervejs i legen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beal unicore, dejligt blødt, godt til knuder og super statisk så det ikke giver sig for meget når man hænger i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
piah86 skrev, den 28/5/2017 at 09:39:

Han var glad da jeg sidst på dagen kom og hentede ham og vi fik en god snak om hans oplevelser i sommersolen.

Årh, jeg kan forstå du er smidt ud igen, desværre. Jeg ville have spurgt, hvilken solcreme I bruger, der kan holde så længe ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...