Hop til indhold
Aruba

Sjove priser på PussyGalores ?

Recommended Posts

Hej logevenner, jeg ved sgu ikke helt hvor jeg skulle smide den her tråd, da det jo ikke er en decideret anmeldelse! :) 

Men jeg har efterhånden besøgt samtlige steder der huser de søde glædespiger, men så i dag skete der noget sjovt.

Jeg har i onsdags besøgt Malukka fra pussygalores (iøvrigt en superlækker oplevelse) og det kostede 1600 for 45 minutter, akkurat som der står på hjemmesiden.

Så i dag ville jeg gerne besøge min nummer et pige Sisse, men da hun gik hjem kl 22 så var jeg sgu for sent på den. Så valget faldt på Mercedes fra Pussygalores

Jeg ringer dertil og siger at jeg gerne vil besøge hende klokken 23, og at jeg gerne vil booke hende i 45 minutter med et goldenshower aswell :mrgreen:
Jeg spørger hvad prisen bliver, da der ikke står noget om goldenshower på deres hjemmeside. Jeg får så oplyst at hun ikke er helt sikker men det er hvertfald et godt stykke over 3000 kr.

Så spørger jeg om det er rigtigt forstået, at et goldenshower koster 1500 kroner.
Dertil får jeg svaret at Mercedes er meget eksklusiv og derfor dyrere end de andre piger så jeg kan ikke regne med priserne på hjemmesiden.

Sikke en lang historie jeg pludselig fik skrevet for at komme med 2 korte spørgsmål;

1) Er der andre der har oplevet at en enkelt pige på et velrenommeret lysthus er dyrere end de andre? Og i så fald kunne man måske godt lige skrive det i annoncen så man ikke tropper op med for få penge.

2) Er hun de ekstra penge værd? :rolleyes:

Ps. det er på ingen måde for at hænge nogen ud - jeg er bare aldrig stødt på det fænomen før de steder jeg er kommet i 10 år (Romantica, sexyclub, cluberotica, vordingborgpigerne, eventyrpigerne og pussygalores)
 

Redigeret af Aruba

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en regnefejl hos telefonpigen. - Jeg er temmelig sikker på, at ekstraprisen for goldenshower ikke kan ligge over 500 kr. - Det var vist hvad jeg betalte for samme fornøjelse for et par år siden hos Kimora. - Og jeg kan ikke tænke mig, at Mercedes's tis er dyrere end Kimora's. - De to må ligge nogenlunde i samme klasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok bare telepigen der ikke har helt styr på priserne. Ser man på de tillæg de skilter med, så er priserne på tillæg som: Så mon ikke Golden Shower også ligger i nedenståend leje

Tillæg:

 

Pigeonanishow 

+100,- kr.

Ryg & nakkemassage

+200,- kr.

Analstimulering til dig

+200,- kr.

Græsk med Påspændingsdildo

+300,- kr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Den er altså god nok...... Telepigen har ikke fået solstik :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Den er altså god nok...... Telepigen har ikke fået solstik :-)

Lyder lidt interessant at Gold Shower som tillægsydelse skal koste + 1.500,   Det lyder som en dårlig joke. Nå, men så man man jo sikkert forklare det med, at pigens timeydelser ikke følger deres generelle priser. Det er så bare rigtigt dårligt for deres brand, hvis man ikke kan regne med deres menu- prisliste. 

Hvis man gerne vil ud i "hver pige bestemmer selv sine priser", så burde man lave en prisliste under hver pige, og gøre opmærksom på at priser, lige som ydelserne er individuelle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

De fleste steder er prislisten minimums priser.... altså forstået på den måde at vi piger ikke må gå under 'husets priser'....

Jeg vil gerne lige understrege at jeg ikke forholder mig til den pågældende piges priser. Det er hendes butik og derfor hendes priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 16 timer siden:

De fleste steder er prislisten minimums priser.... altså forstået på den måde at vi piger ikke må gå under 'husets priser'....

Jeg vil gerne lige understrege at jeg ikke forholder mig til den pågældende piges priser. Det er hendes butik og derfor hendes priser. 

Jeg har før hørt noget tilsvarende,  vist nok fra @JenniferRomantica.  Jeg ser bare nogle forretningsmæssige udfordringer ved ikke at oplyse det på hjemmeside i annoncer m.v. Det kan hurtigt give noget "støj" hvis man kommer ind fra gaden, og har medbragt afstemte penge i forhold til klinikkens prisliste, og så får man fortalt, at den pige man ønsker at besøge har en højere pris. 

Det er måske i daglige drift en lille ting, og det hører måske også til sjældenthederne at pigerne tager højere priser end de annoncerede, jeg har har aldrig oplevet det. Men set i relation til tråden der handlede om, at de danske klinikker var pressede, er dette blot en blandt andre ting, man kunne stamme op på, med hensyn til at forbedre image og brand.

Men bortset fra det, kommer jeg selv på Pussy Galores, og kan godt lide stedet og deres service. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Jeg har før hørt noget tilsvarende,  vist nok fra @JenniferRomantica.  Jeg ser bare nogle forretningsmæssige udfordringer ved ikke at oplyse det på hjemmeside i annoncer m.v. Det kan hurtigt give noget "støj" hvis man kommer ind fra gaden, og har medbragt afstemte penge i forhold til klinikkens prisliste, og så får man fortalt, at den pige man ønsker at besøge har en højere pris. 

Det er måske i daglige drift en lille ting, og det hører måske også til sjældenthederne at pigerne tager højere priser end de annoncerede, jeg har har aldrig oplevet det. Men set i relation til tråden der handlede om, at de danske klinikker var pressede, er dette blot en blandt andre ting, man kunne stamme op på, med hensyn til at forbedre image og brand.

Men bortset fra det, kommer jeg selv på Pussy Galores, og kan godt lide stedet og deres service. 

Det jo netop en af grundene til at vi på Romantica ikke skilter med priserne.. Fordi som Trine nævner er priserne på de såkaldte prislister kun husets priser og de enkelte piger kan vælge at tage mere.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden:

Det jo netop en af grundene til at vi på Romantica ikke skilter med priserne.. Fordi som Trine nævner er priserne på de såkaldte prislister kun husets priser og de enkelte piger kan vælge at tage mere.. 

Hvad mener du med husets priser ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg besøgte mercedes i sidste uge, og kan bekræfte hendes priser er steget og dermed dyrer end de andre piger. 

hendes priser starter fra 1000 kr for dansk og fransk. 

jeg har besøgt mercedes før, men syntes ikke hendes service er fuldt med priserne. så det blev mit sidste besøg. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det lyder også lidt voldsomt, men man må da beundre selvtilliden der ligger bag.

lige meget hvad man bruger penge på (velgørenhed og bøder undtaget) skal der jo gerne være symbiose imellem pris og den værdi det giver køber. For mig ville 1000,- for 15 min (?) sex være helt håbløst, andre har det sikkert anderledes :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Hvad mener du med husets priser ? 

Huset sætter en mindste pris (som Trine nævnte længere oppe) så alle har lige store chance for at lave penge uden at vi udkonkurrere hinanden prismæssigt.. Det klarer de østeuropæiske piger ganske udemærket uden at vi behøver at hjælpe dem.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Huset sætter en mindste pris (som Trine nævnte længere oppe) så alle har lige store chance for at lave penge uden at vi udkonkurrere hinanden prismæssigt.. Det klarer de østeuropæiske piger ganske udemærket uden at vi behøver at hjælpe dem.. Hahaha.. 

Altså med andre ord, hvad der sommetider kaldes en MESTERGRIS...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 minut siden:

Altså med andre ord, hvad der sommetider kaldes en MESTERGRIS...:P

Argh.. Så vidt jeg ved drejer en mestergris sig om hvis man sætter et kunstigt højt prisleje.. Hehe.. Jeg synes ikke vores priser er høje..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Huset sætter en mindste pris (som Trine nævnte længere oppe) så alle har lige store chance for at lave penge uden at vi udkonkurrere hinanden prismæssigt.. Det klarer de østeuropæiske piger ganske udemærket uden at vi behøver at hjælpe dem.. Hahaha.. 

Ok, så det er normal praksis at klinikkerne sætter en mindste pris, og så er det op til hver pige at bestemme om hun vil tage en højere pris. 

Hos Romantica kan man ikke se midste prisen på hjemmesiden, så reelt har de ikke samme problem som Pussy, da man hos jer skal ringe ind og spørge på den enkelte pige.

Hos pussy har man glemt at oplyse at priserne er mindste priser og at nogle piger kan være dyrere end de oplyste piger. Jeg forstår godt forringen hos trådopretter.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden:

Argh.. Så vidt jeg ved drejer en mestergris sig om hvis man sætter et kunstigt højt prisleje.. Hehe.. Jeg synes ikke vores priser er høje..

Det var nu mest ment for sjov, altså...:P

En mestergris sætter ganske enkelt den frie prisdannelse ud af kraft...

I vil gerne holde et vist niveau for indtjening indenfor jeres lukkede kreds, og det synes jeg er helt fair...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 30/5/2017 at 19:46:

Argh.. Så vidt jeg ved drejer en mestergris sig om hvis man sætter et kunstigt højt prisleje.. Hehe.. Jeg synes ikke vores priser er høje..

Et priskartel er et priskartel uanset om sælger synes prisen er lav eller høj. Dermed ingen fordømmelse fra mig, men kald nu en spade for en spade (og vid at det er ulovligt og derfor dumt at skrive om, for så er det svært bagefter at erklære sig uvidende).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, den 30/5/2017 at 20:29:

Markedsføringsloven § 3 <3

Så er det jo heldigt/godt at prostitution ikke betragtes som et erhverv juridisk set.  Hvis det skulle ændre sig, vil der selvfølgelig medfølge nogle flere rettigheder, men på den anden side, var der nok mange i branchen der skulle stramme op på deres markedsføring, da man så pludselig var underlagt markedsføringsloven,  :)  

I forlængelse af @Bebop indlæg kan det nok også blive svært at fastholde de priskartel lignende tilstande der kendetegner en del klinikker. 

Alt i Alt er det måske meget godt, at det ikke betragtes som et erhverv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 timer siden:

Et priskartel er et priskartel uanset om sælger synes prisen er lav eller høj. Dermed ingen fordømmelse fra mig, men kald nu en spade for en spade (og vid at det er ulovligt og derfor dumt at skrive om, for så er det svært bagefter at erklære sig uvidende).

Jeg tænker lidt at da prostitution ikke officielt bliver anset som et erhverv så gælder der nok nogle andre love og regler end i de mere normale erhverv..

Skulle det en dag blive anerkendt som et rigtigt erhverv er jeg sikker på der ville ske nogle gevaldige ændringer i branchen generelt..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg tænker lidt at da prostitution ikke officielt bliver anset som et erhverv så gælder der nok nogle andre love og regler end i de mere normale erhverv.

Det er en virkelig underlig gråzone syntes jeg. Har en prostitueret en indtjening over 50.000 årligt, skal denne registrere sig som selvstændig erhvervsdrivende og moms skal betales. Men det er ikke et erhverv... det er egentligt en meget dansk tilgang til et "ømt" emne.

TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Så er det jo heldigt/godt at prostitution ikke betragtes som et erhverv juridisk set.

Nej Markedsføringsloven er ikke umiddelbart gældende (og så igen - måske rettet imod den individuelle erhvervsdrivende hmmm), ligesom der ikke er mulighed for optagelse i A-kasse. Men de er erhvervsdrivende (nogle af "dem" er/bør være det) og har derfor ret til sygedagpenge mm. det er lidt en mærkelig størrelse, juridisk set :)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Jeg tænker lidt at da prostitution ikke officielt bliver anset som et erhverv så gælder der nok nogle andre love og regler end i de mere normale erhverv..

Det er et interessant spørgsmål. Så længe retstilstanden er lidt uafklaret er det dog klogt at agere udfra et forsigtighedsprincip.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I princippet er enhver pige i branchen jo selvstændigt erhvervsdrivende og kan derfor sætte sine egne priser, som hun har lyst til. I modsat fald ville der centralt have været en person, som satte alle priser, hvilket ikke er tilfældet.

Af hensyn til konkurrencen kan priserne dog ikke divergere helt vildt meget, men må ligge i nogen lunde samme prisleje.

Jeg har personligt i forbindelse med lidt specielle præferencer ind imellem oplevet, at priserne hos de enkelte piger de enkelte steder har varieret med adskillige hundrede kroner - men hvis man vil ha' må man jo betale, hvad det koster.

Jo mere, man lærer om denne branche, jo mere kan man føje til sin mængde af viden om den - og jo større viden, man har om den, jo bedre kan man begå sig. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange oplevet piger, der ikke følger et steds gængse prispolitik. Jeg synes for så vidt, at det er i orden, men stedet burde skrive på den enkelte piges profil, at hun tager andre priser, eller på anden måde gøre det klart, at priser kun er vejledende.

I det konkrete tilfælde med en vild overpris for champagnegalop, kan det jo være, at pigen ikke bryder sig om denne form for sjov og derfor sætter en så høj pris, at potentielle kunder går andre steder hen.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har flere gange oplevet piger, der ikke følger et steds gængse prispolitik.

Når jeg tænker mig om, har jeg da også oplevet piger, der ikke helt følger "stedets" prispolitik. Det er så, efter mit vidende, sket efter en forhandling med mutter.

Og det er vel i og for sig i orden, eftersom nogle piger har andre efterspurgte (f.eks anale) ydelser end andre, og eftersom nogle piger måske er mere attraktive og kan tjene over gennemsnittet.

Det er vel også tilladt piger at sætte deres egne krav over for mutter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...