Hop til indhold
Guest Florpar

Gangbang 2. Juni med tidligere model nær Aalborg

Recommended Posts

Man må da antage, at dem der tilmelder sig, rent faktisk kan den pågældende dag. Så at rykke et sådant arrangement til dagtimerne, vil nok ikke have nogen indflydelse på om folk bare udebliver.

Hvis pigen er kendt med et dertil hørende godt brand, tror jeg godt man kunne slippe afsted med at opkræve et depositum. Problemet er jo nok bare, at det har de fleste næppe. Personligt ville jeg ikke forudbetale noget i forbindelse med køb af sex, med mindre at jeg vidste, gennem anmeldelser m.v at jeg ikke risikerede at det bare var en fake annonce.

Man skal nok også passe på med overbookninger, med mindre at man klart gør opmærksom på, at tilmeldingerne ikke er mere bindende, end at princippet først til mølle på dagen gælder.  Det kan hurtigt skabe en dårlig stemning, hvis man tror der kommer 5-7, og når man så dukker op er der 20.

Men bortset fra det, synes jeg det er underligt at netop til GB er udeblivelsen procenten meget stort i forhold til almindeligt købesex. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...