Hop til indhold
KnudSan

NOK top kvalitet Winner Århus. Ros Ros Ros

Recommended Posts

Vil skrive mange tak for, at I gav jer tid til at svare på mine spørgsmål og give gode råd om Winner og specielt Nok.

@Aros @sleipnir @møgsvinet @8000 og så får @Århus1992 lige en Med, så han kan se anmeldelsen.

Bestilte tid i forvejen. Da jeg kom spurgte Nok til om jeg havde bestilt tid og sagde mit navn. Positivt at det er styr på det.

Vi gik ind i et lille rum, godt varm. En massage briks, jeg startede som jeg var blevet rådet Til, med at rose udseende, det var ikke svært, fik så et kæmpe kram, dejligt.

Vi aftalte med det samme at det var massage all inclusive.  Afregnede. 

På briksen og fik rigtig god massage på benene.  Jeg lyttede til musikken og besluttede nå andet nummer var slut ville jeg vende mig om.

Det gjorde Jeg, glemte lige fra start at skrive Nok var kun iført trusser, flotte bryster. Da jeg vendte rundt spurgte Nok om sex først og så massage og det blev et Ja, for ellers så kunne jeg ikke slappe af, det grinede hun af.

Hin startede med sut og kys på bollerne, så kom der kondom på, jeg havde aftalt at slikke hende, så hun lagde sig til rette.

Whau hun smagte super dejligt så hun fik slik, alt hvad jeg havde lært, det var total fornøjelse for os begge. Mega orgasme til dejlige Nok o god blev nævnt flere gange.

Så skulle jeg mærke Nok, hun et stram, missionær og så bagfra, vi nød det begge, jeg kunne godt mærke at hun var tæt på endnu en orgasme, men 100 grader varme, så jeg bad om hun sluttede mig med hånden, så jeg på ryggen og Nok sætte så kondomet sirligt på plads, jeg tænkte om hun ville give hj med kondom, men nej ,nu blev det frækt.

Nok sagde at hun lige hurtigt skulle sidde ovenpå og så tog hun sig en ridetur, så hun fik en orgasme så hendes øjne flakkende rundt, hun var færdig. Skønt.

Hun satte sig så mellem mine ben og gik roligt igang med min afslutning, jeg spurgte til om det var Ok, at hun lagde hendes skød så jeg kunne slikke imens hun gav massage af mit lem, hun tænkte lidt over Det, men jeg fik lov og slikke, kom så med en fantom udløsning og af den type som næsten ikke er til at holde ud.

Fik så massage og vi hygge snakkede, jeg spurgte om de 2 andre i klinikken kunne høre vores orgasmer, det sagde hun Ja til og at de ville drille hende med det. Jeg forsøgte at forklare de var misundelige.

Fik et dejligt bad og et farvel smil og knus.

Det var bare toppen, det var en top 3 oplevelse.

Den havde jeg Nok Nok ikke fået uden den positive hjælp herfra.

100 procent super Nok.

Total anbefaling, men kun til søde , rare og respektfulde mænd i alle aldre.

NOK er dejlig.

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 9 minutter siden:

Tak for en rigtig god anmeldelse! :D:D

Mange tak. Ja er total afslappet nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 5 minutter siden:

Dejligt du havde en god oplevelse :)

 

Ja den havde jeg ikke lige set komme. Jeg er blevet godt vild med thai massage, men Nok var bare dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har til dato ikke haft dårlige oplevelser med thai'er - lucky me? -men dette med Nok lyder formidabelt! Hvor i Århus er det? Det bliver et must-visit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
stiv55 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har til dato ikke haft dårlige oplevelser med thai'er - lucky me? -men dette med Nok lyder formidabelt! Hvor i Århus er det? Det bliver et must-visit.

Hej stiv55.

Prøv at læse overskriften for tråden - der har du svaret!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har til dato ikke haft dårlige oplevelser med thai'er - lucky me? -men dette med Nok lyder formidabelt! Hvor i Århus er det? Det bliver et must-visit.

Winner ligger på Trøjborg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 5 minutter siden:

Winner ligger på Trøjborg. 

Yes - har fundet dem på Krak med tlf-nummer og det hele. Ved du hvor længe, Nok bliver der? Har først tid i næste uge, desværre.. Og er prisen den sædvanlige Århus-pris på en tusse for en time for fuld pakke?

Redigeret af stiv55

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 13 minutter siden:

Yes - har fundet dem på Krak med tlf-nummer og det hele. Ved du hvor længe, Nok bliver der? Har først tid i næste uge, desværre.. Og er prisen den sædvanlige Århus-pris på en tusse for en time for fuld pakke?

Normal Århus pris og uden at der blev forsøgt andet.

Ved ikke hvor længe Nok bliver, men der bar ikke noget der indikerede at hun var på vej væk.

Jeg tror at min høflighed og venlighed + ærlighed omkring at have tid til sex delen, gjorde at det var bare hygge og kemi, samt at Nok blev klar over, at jeg ville hende det godt og så tog hun jo også lige selv af retterne.

Hin spurgte forresten om jeg havde læst om hende på nettet. 

Jeg sagde tøvende ja, at jeg havde spurgt et par stykker og de sagde hun så godt ud og var sød.

Hun spurgte om der var nogen der skrev dårligt og hun blev glad for, at høre det kun var godt.

Men det var noget ud over hvad jeg havde turdet håbe, selvom jeg normalt også har super gode oplevelser med danske GP og så med de få thai piger jeg har mødt.

Men Nok er min stjerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, 1 time siden:

Hej stiv55.

Prøv at læse overskriften for tråden - der har du svaret!!!

Ja, har set det. :-)  Nu vil jeg kontakte Nok, men jeg kan ikke før nslutningen af næste uge. Håber hun er der endnu da. Du/i får hende gjort spæmdemde! Og jeg kan altså godt lide thai-piger - ikke kun fordi de som regel er billiger prismæssigt, men pga. hele deres indstilling til "forholdet"!

Jeg har vist nævnt før, at jeg til dato aldrig har forladt en thai-pige uden et smil. Indtil videre holder den melding! ;-)

Redigeret af stiv55

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, 1 time siden:

Ja, har set det. :-)  Nu vil jeg kontakte Nok, men jeg kan ikke før nslutningen af næste uge. Håber hun er der endnu da. Du/i får hende gjort spæmdemde! Og jeg kan altså godt lide thai-piger - ikke kun fordi de som regel er billiger prismæssigt, men pga. hele deres indstilling til "forholdet"!

Jeg har vist nævnt før, at jeg til dato aldrig har forladt en thai-pige uden et smil. Indtil videre holder den melding! ;-)

Og nu har jeg lige fået en melding om, at hun osse er der i næste ude! På dansk?? Taler hun eller veninden dansk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
stiv55 skrev, for 16 minutter siden:

Og nu har jeg lige fået en melding om, at hun osse er der i næste ude! På dansk?? Taler hun eller veninden dansk?

Nok er der nok et par måneder endnu :rolleyes: så der burde være Nok til dig også ;) 

og nej hun taler kun engelsk og selvfølgelig Thai :rolleyes: så Nok ikk hende der har svaret dig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, Lige nu:

Nok er der nok et par måneder endnu :rolleyes: så der burde være Nok til dig også ;) 

og nej hun taler kun engelsk og selvfølgelig Thai :rolleyes: så Nok ikk hende der har svaret dig :P

Nej, det tænkte jeg Nok. :-) Mon der er en skummel bagmand? Så er jeg ikke så begejstret. Selvom du har haft en fed oplevelse. Hun skal jo gerne gøre det, vi nu gør af egen fri vilje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
stiv55 skrev, for 2 minutter siden:

Nej, det tænkte jeg Nok. :-) Mon der er en skummel bagmand? Så er jeg ikke så begejstret. Selvom du har haft en fed oplevelse. Hun skal jo gerne gøre det, vi nu gør af egen fri vilje.

Du kan være ganske rolig, ingen fucking skummel bagmand :( 

De Thaier kan udmærket godt selv styre deres Massageklinik

uden mænd, det er faktisk en af de ting der gør dem til noget

specielt :rolleyes: og ja hun gør det af egen vilje og måske lidt af

hendes Family, hvem ved :) men en af pigerne kan dansk,

også sproglig :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 4 minutter siden:

Du kan være ganske rolig, ingen fucking skummel bagmand :( 

De Thaier kan udmærket godt selv styre deres Massageklinik

uden mænd, det er faktisk en af de ting der gør dem til noget

specielt :rolleyes: og ja hun gør det af egen vilje og måske lidt af

hendes Family, hvem ved :) men en af pigerne kan dansk,

også sproglig :rolleyes:

Så er jeg meget mere rolig. Tak for det. Ærgrer mig bare over at der en uge til næste onsdag! :-(  Never mind, den der venter på noget godt venter åbenbart ikke på Haribo, men på NOK! :-)  Hun får et besøg, det er sikkert!

Hov forresten. Er det en århus - tusse for FP i en time?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 4 timer siden:

Så er jeg meget mere rolig. Tak for det. Ærgrer mig bare over at der en uge til næste onsdag! :-(  Never mind, den der venter på noget godt venter åbenbart ikke på Haribo, men på NOK! :-)  Hun får et besøg, det er sikkert!

Hov forresten. Er det en århus - tusse for FP i en time?

Århus tusse.

Det er altid rart at have noget at glæde sig til.

Ønsker dig en skøn oplevelse og nyd denne dejlige pige og jeg håber Nok vil nyde dig også :D

Håber du også givet en anmeldelse @stiv55

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 6 timer siden:

Ja, har set det. :-)  Nu vil jeg kontakte Nok, men jeg kan ikke før nslutningen af næste uge. Håber hun er der endnu da. Du/i får hende gjort spæmdemde! Og jeg kan altså godt lide thai-piger - ikke kun fordi de som regel er billiger prismæssigt, men pga. hele deres indstilling til "forholdet"!

Jeg har vist nævnt før, at jeg til dato aldrig har forladt en thai-pige uden et smil. Indtil videre holder den melding! ;-)

Ja Nok er spændende, som mange Thai piger er.

Husk at tage din indlevelse med og bare være 100 procent med.

Min indgangs vinkel var ren nydelse, både til Nok og jeg selv.

Tror på at det skinnede igennem ret hurtigt og derfor en naturlig kemi, fyldt med smil og frække glimt i øjet.

Derfor var det også en glæde for mig, at Nok lige snuppede sig en ride tur , så hun lige fik en orgasme mere. Frækt ;)

Som det Nok kan læses, så er jeg stadig fyldt af alt det skønne med Nok.

 

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 9 timer siden:

Yes - har fundet dem på Krak med tlf-nummer og det hele. Ved du hvor længe, Nok bliver der? Har først tid i næste uge, desværre.. Og er prisen den sædvanlige Århus-pris på en tusse for en time for fuld pakke?

Jeg mener hun ankom sidst i april, og er her nok kun 3 måneder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 10 timer siden:

Århus tusse.

Det er altid rart at have noget at glæde sig til.

Ønsker dig en skøn oplevelse og nyd denne dejlige pige og jeg håber Nok vil nyde dig også :D

Håber du også givet en anmeldelse @stiv55

 

Det skal jeg nok gøre - gi' en anmeldelse. ;-) Skønt navn, Nok, som man kan lave mange jokes med, hehe. Men det er så osse blevet benyttet flittigt. :-) Måske nogen ikke kan få Nok af hende? Haha.

Har lige et enkelt ? eller rettere to: Er "makkeren" osse ok med ydre osv? Og hvad koster de evt. sammen - ved du det?  Det ku' være sjovt at prøve, hvis ikke prisen bare sådan lige dobles. Så bli'r det i overkanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 4 timer siden:

Det skal jeg nok gøre - gi' en anmeldelse. ;-) Skønt navn, Nok, som man kan lave mange jokes med, hehe. Men det er så osse blevet benyttet flittigt. :-) Måske nogen ikke kan få Nok af hende? Haha.

Har lige et enkelt ? eller rettere to: Er "makkeren" osse ok med ydre osv? Og hvad koster de evt. sammen - ved du det?  Det ku' være sjovt at prøve, hvis ikke prisen bare sådan lige dobles. Så bli'r det i overkanten.

@stiv55 der var 2 andre piger i butikken. Den ene meget smilende. Men må indrømme at jeg ikke har nogen beskrivelse af dem.

Ud over at de var Søde, hvis de ikke havde set søde ud, så havde jeg bemærket det.

Så om prisen på to, ja det ved jeg ikke og Nok tæller for 2 eller flere for mig. Hvis der havde været 2 af Nok typen til mig, så havde jeg været udeafstand til, at anmelde det. 

Nyder det stadig.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
KnudSan skrev, for 14 timer siden:

 der var 2 andre piger i butikken

De 2 andre er Bew & Mona :rolleyes:  Bew er total fræk pige (synes jeg) så hvis i sku få lyst til 2 piger?

Må det da blive Nok og Bew  og et held at Thaipiger er så små, da rummet er mega lille :P 

Mona kender jeg ikk til, udover at have mødt hende, men da hun ikk vil hilse på mig, blev det ikk til mer :shock: 

Dog er hun en smuk pige ;) men 2 piger er muligt og det tror jeg i øvrigt det er mange steder :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

De 2 andre er Bew & Mona :rolleyes:  Bew er total fræk pige (synes jeg) så hvis i sku få lyst til 2 piger?

Må det da blive Nok og Bew  og et held at Thaipiger er så små, da rummet er mega lille :P 

Mona kender jeg ikk til, udover at have mødt hende, men da hun ikk vil hilse på mig, blev det ikk til mer :shock: 

Dog er hun en smuk pige ;) men 2 piger er muligt og det tror jeg i øvrigt det er mange steder :rolleyes:

Med 2 er næsten altid muligt på thai steder, hvor der er mere end een. ;-) Kan du fortælle pris for to med Nok og Bew? FP jo altså i en timestid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 10 timer siden:

De 2 andre er Bew & Mona :rolleyes:  Bew er total fræk pige (synes jeg) så hvis i sku få lyst til 2 piger?

Må det da blive Nok og Bew  og et held at Thaipiger er så små, da rummet er mega lille :P 

Mona kender jeg ikk til, udover at have mødt hende, men da hun ikk vil hilse på mig, blev det ikk til mer :shock: 

Dog er hun en smuk pige ;) men 2 piger er muligt og det tror jeg i øvrigt det er mange steder :rolleyes:

Ja der var ikke meget plads.

Jeg må nok erkende, at med 2 skønne piger i det lille, der må jeg vente, til temperaturen falder. Altså den som solen bringer. Den anden temperatur vil helt klart stige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...