PS44 668 Skrevet 21. Maj, 2017 Så faldt jeg i igen i lørdags og mødte Luna fra MC. Ingen tidligere anmeldelser af hende herinde. Link: http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=114 Hun er en smuk, frisk og glad pige som nyder sit arbejde. Hun er ca.165 cm og petit med lidt tusser men det ødelægger ikke indtrykket af pigen. Alderen passer fint til start tyverne og maks 25år men vigtigst af alt så var hun service minded og glad for sex. Det var vildt, svedigt og særdelses hot jeg går ikke i detaljer denne gang med agten men hun er vild i en standing cowgirl og ligeledes on top en sød pige jeg kan anbefale og jeg kommer klart igen. PS44 6 Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 30. Maj, 2017 Ja hun er 100% dejlig dansk med grønne eller blå øjne og skulder langt lyst hår altså andre piger som ikke er danske kan jo også være dejlige og skønne så er det på plads 1 Del dette indlæg Link til indlæg
FlyingDick 135 Skrevet 30. Maj, 2017 Hi @PS44 thanks. How beautiful in face and body on a scale of 1-10? Does she kiss or do SF? Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 30. Maj, 2017 Jeg synes hun er smuk, smilende og har frække øjne. Altså hun ser knald godt ud Hun har en lille lækker krop med lidt tusser og små naturlige bryster. Kun sikker sex også ved blow job og jeg mener ikke hun gav SF. Som jeg skriver går jeg ikke i detaljer eller giver tal karakter denne gang for det var en Amazing stundJeg vurdere helheds oplevelsen og den var i top 10/10 - hvis jeg havde været 30 år så havde jeg gået all in også på hende og alle de andre skønne piger 2 Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 30. Maj, 2017 Hun kyssede og var sindsyg vild om top og i en stranding cowgirl - får abstinenser nu vis hende respekt og følg hendes lyst og tempo så kan det ikke gå helt galt 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Dof 30 Skrevet 1. November, 2017 Hun får også kun pæne ord med herfra. Havde en fin time med...Ella. Hun virker til at kunne lide sit bijob og bliver kun overgået af min kone i forhold til BJ. Man skal som altid dog lige have in mente, at billederne på hjemmesiderne gør pigerne gangen mere attraktive. Vil dog ikke tøve med at anbefale, måske knap så kraftigt som ps44...men alligevel 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 1. November, 2017 Har også haft en nydelig stund med Luna/Ella på seductiongirls. Sød og sexet pige der også i den grad kunne tage dyb fransk og lidt klaps på numsen - I love it! Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 1. November, 2017 Calletti skrev, for 1 time siden: Har også haft en nydelig stund med Luna/Ella på seductiongirls. Sød og sexet pige der også i den grad kunne tage dyb fransk og lidt klaps på numsen - I love it! Ja den pige er vild hun er stort set til det hele. Glæder mig til hendes party debut hos SG 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1653 Skrevet 1. November, 2017 Ja vi er ju flere om att längta till den party debuten!! /A 1 Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 2. November, 2017 kattjakt skrev, for 18 timer siden: Ja vi er ju flere om att längta till den party debuten!! /A Hun er umættelig hun er den perfekte party Girl men synd hun ikke må tilbyde græsk denne aften så det kunne være blevet et DP GB 28 dage til hendes debut Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1653 Skrevet 2. November, 2017 Haha hon er redan en partystjerne innan sin debut!! Dette blir en av de mer spännande debutanterne för mig då hon er ret upphausad alleredan!! /A 1 Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 2. November, 2017 Yes hun er vild - Ella hype is on 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1653 Skrevet 30. November, 2017 Då fick jeg min debut med denne danske perle på Seductions party denne aften. Isabella, Tiffany och Zenia er etablerede partypiger. De levererade! Men denne tråd er om Ella. Wow! Debuterende partypige. Hon var icke annat än helt fantastisk. Vilken energi och vilken partyqueen!! Jeg er nu medlem i the Ella hype club! En naturlig pige med en sexdrive av högste kaliber!! Hendes teamwork med Tiffany var out of this world och jeg tror vi alle deltagare fick en ny top pige vad gäller sex party! Min hat er av för denne pige. Period!! /A 3 Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 1. December, 2017 Jeg kunne desværre ikke deltage i dette party og give hende en varm debut Men Ella(SG)/Luna(MC) er skøn og har den vildeste sex drive som jeg har skrevet tidligere så leverer hun varen 100%. Kan kun anbefale hende og hun er stort set til det hele på menuen. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 8. Januar, 2018 PS44 skrev, den 21/5/2017 at 23:05: Så faldt jeg i igen i lørdags og mødte Luna fra MC. Ingen tidligere anmeldelser af hende herinde. Link: http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=114 Hun er en smuk, frisk og glad pige som nyder sit arbejde. Hun er ca.165 cm og petit med lidt tusser men det ødelægger ikke indtrykket af pigen. Alderen passer fint til start tyverne og maks 25år men vigtigst af alt så var hun service minded og glad for sex. Det var vildt, svedigt og særdelses hot jeg går ikke i detaljer denne gang med agten men hun er vild i en standing cowgirl og ligeledes on top en sød pige jeg kan anbefale og jeg kommer klart igen. PS44 https://www.mon-cherie.dk/luna 2 Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 8. Januar, 2018 PS44 skrev, den 2/11/2017 at 18:04: Yes hun er vild - Ella hype is on Dejlig sang fra France Gall som desværre åndede ud i går.. 2 Del dette indlæg Link til indlæg