Guest amatør Skrevet 21. Maj, 2017 Dette er ikke en decideret anmeldelse, men på en måde er det alligevel, og jeg syntes at den hører til her. Hvis moderator er uenig, kan de flytte den til generel debat. For et godt stykke tid siden, var der en ung polsk pige som slog sine folder et sted tæt på Langelinje, så er der nok mange der ved hvor det er. Jeg har en slags "liste" som jeg forsøger at gennemgå, og DeDe eller DiDi (kan ikke lige huske hvad hun anvendte), opfyldte et af punkterne på min liste i det at hun var ung, og uerfaren, (amatør), og det var et af punkterne på min liste. Grunden til at jeg skriver dette nu, er at jeg ønsker at skabe en præsidens for at vi alle skriver en slags "anti anmeldelse" her, når vi oplever noget lignenede, for det var nemlig ikke en god oplevelse. (Jeg skrev ikke dette den gang, da jeg ikke ville risikere at opnå den modsatte effekt, og bare lede endnu mere opmærksomhed på hende) DeDe var tydeligvis ikke afklaret med hvad hun foretog sig, og det var let at aflæse i hendes øjne at hun ikke vidste hvordan hun skulle forholde sig til det der forgik (hun var som en observatør, der bare betragtede det der skete). Det var ikke sådan at hun følte afsky, eller modstand på den måde, men hun var simpelthen bare ikke klar til at indgive sig på noget så grænseoverskridende som at gå i seng med fremmede mænd for penge, og da jeg gik derfra, var det med en god portion medfølelse, og en hel del selvbebrejdelse, selv om hun ikke umiddelbart virkede til at fortryde noget. Hvis jeg skal gætte, så vil jeg gætte på at dette ikke var hendes egen ide, men måske en ide skabt af hende "kæreste" (sjuft er vidst et bedre ord), og i hendes unge naivitet, så havde hun indvilliget i at skaffe penge til dem begge på denne måde. Hun var her et par gange, hvad jeg bemærkede, men har ikke været her i lang tid, så jeg syntes nu det var tid til at skrive om oplevelse, og opfordrer alle til at vi skriver en "anmeldelse" her i dette forum når vi oplever noget lignende, og på den måde undgår at søde u-spolerede mennesker udsættes for overlast, som de måske aldrig rigtigt kommer over. Mvh Amatør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 21. Maj, 2017 Hvis hun ikke længere er aktiv, så giver det ingen mening at skrive en anmeldelse. Så bliver det bare til nogle liderlige erindringer, som andre ikke kan have en mening om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 21. Maj, 2017 Vestegnen skrev, for 40 minutter siden: Hvis hun ikke længere er aktiv, så giver det ingen mening at skrive en anmeldelse. Så bliver det bare til nogle liderlige erindringer, som andre ikke kan have en mening om. Kan du se nogle "liderlige erindringer" i denne så kaldt anmeldelse? Jeg kan godt forstå hvad han prøver at gøre her, og sympatisere med det. Selv om et anmeldelseforum måste ikke er det bedste sted for det? Eller måske er det.... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 21. Maj, 2017 (edited) Bananas skrev, for 54 minutter siden: Kan du se nogle "liderlige erindringer" i denne så kaldt anmeldelse? Jeg kan godt forstå hvad han prøver at gøre her, og sympatisere med det. Selv om et anmeldelseforum måste ikke er det bedste sted for det? Eller måske er det.... Amatør lagde fra starten mærke til, at hun ikke var parat til at sælge sex, men han ville lige gøre sig færdig Lad os få en skriftestol, hvor vi kan angre! Fed idé Redigeret 21. Maj, 2017 af Vestegnen Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynkineseren 751 Skrevet 21. Maj, 2017 (edited) Men hvis det skal placeres under anmeldelser bør man kende pigens "navn", og meget gerne medtage det i overskriften. amatør skrev, for 3 timer siden: hun var ung, og uerfaren, (amatør), og det var et af punkterne på min liste. amatør skrev, for 3 timer siden: DeDe var tydeligvis ikke afklaret med hvad hun foretog sig, og det var let at aflæse i hendes øjne at hun ikke vidste hvordan hun skulle forholde sig til det der forgik (hun var som en observatør, der bare betragtede det der skete). Det var ikke sådan at hun følte afsky, eller modstand på den måde, men hun var simpelthen bare ikke klar til at indgive sig på noget så grænseoverskridende som at gå i seng med fremmede mænd for penge, og da jeg gik derfra, var det med en god portion medfølelse, og en hel del selvbebrejdelse, selv om hun ikke umiddelbart virkede til at fortryde noget. når man går efter en der både er ung og uerfaren er der jo en vis sandsynlighed for, at hun ikke er helt klar over hvad det er hun går ind til. Piger på 18 år med 30 års erfaring hænger ikke på træerne...... Redigeret 21. Maj, 2017 af Lynkineseren 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 21. Maj, 2017 Vestegnen skrev, for 18 minutter siden: Amatør lagde fra starten mærke til, at hun ikke var parat til at sælge sex, men han ville lige gøre sig færdig Sad lidt og tænkte det samme... underlig anmeldelse generelt, har svært ved at se formålet amatør skrev, for 3 timer siden: og opfordrer alle til at vi skriver en "anmeldelse" her i dette forum når vi oplever noget lignende Det gør folk generelt, som reglen endda imens der annonceres af pigen... det er ret smart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 22. Maj, 2017 Din omtale afviger pænt meget fra andres omtale af Dede. Den kunne måske mere passe på Gabriella/Gabi, som jeg selv besøgte. Hun var lidt mere den tilbageholdende og usikre. Omtalen af Dede beskriver i øvrigt en meget medlevende, engageret pige. Men meget kan jo ændre sig. En enkelt dårlig oplevelse kan ødelægge meget. Nervøsitet er ikke altid det samme som uafklarethed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 22. Maj, 2017 Fortrød du? - Ja. Men først bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg