Hop til indhold
Guest amatør

For meget petit

Recommended Posts

amatør skrev, den 29/5/2017 at 19:31:

Tak for alle jeres svar, og jo, jeg er klar over at der vil være undtagelser. Jeg skriver jo også at jeg ikke har hundrede af besøg at basere det på, men det er min oplevelse at der er rigtigt mange "små" piger i denne branche, og at det for mig har været oplevelsen at dette kan være problematisk.

Der er flere der antyder at det kunne være et spørgsmål om teknik, eller manglende opvarmning, men det mener jeg ikke har været problemet, jeg er ikke hurtig på aftrækkeren, så jeg har altid købt en time, for at have tid nok.

Måske skulle jeg også lige forklare at jeg ikke søger efter små piger, men det er meget svært at se på professionelle billeder hvor stor pigen er IRL

 

Kommer til at smile lidt over den med at der er mange "små" piger i branchen.  Der var engang hvor jeg søgte meget indenfor mørke piger - Da oplevede jeg at der endda rigtig man "store" piger.  Og.... Det var også svært for mig at se ud fra billederne. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, den ‎29‎-‎05‎-‎2017 at 19:31:

 

Måske skulle jeg også lige forklare at jeg ikke søger efter små piger, men det er meget svært at se på professionelle billeder hvor stor pigen er IRL

 

Det er sq sjældent at høre en brokke sig over at pigerne er MINDRE end hvad billederne giver udtryk for :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, den 29/5/2017 at 19:31:

 der er rigtigt mange "små" piger i denne branche, og at det for mig har været oplevelsen at dette kan være problematisk.

 

Du har ikke forklaret, hvad problemet er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 22 timer siden:

Du har ikke forklaret, hvad problemet er.

Så vidt jeg har forstået så er problemet at han ikke føler at "små" KVINDER kan indeholde hans veludrustet-hed.. Og det er så det der er problemet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Så vidt jeg har forstået så er problemet at han ikke føler at "små" KVINDER kan indeholde hans veludrustet-hed.. Og det er så det der er problemet.. 

Om ikke andet, så har han da fået fortalt os alle, at han mener, at rende rundt en ordentlig møbelbanker. Måske det var formålet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
TheVoice skrev, den 23/5/2017 at 13:21:

Ved ikke om jeg har læst det lidt rodede trådoplæg korrekt men jeg har følgende kommentarer

  1. Størrelsen/dybden og elasticiteten på en fisse har ikke noget med pigen højde at gøre
  2. Om en kvinde har indlevelse, faker m.v har eller heller noget med højden at gøre 
  3. Om man kan knalde vildt og uhæmmet i krævende stillinger har noget en ens fysik og form at gøre og selvfølgelig om man værdsætter og nyder denne form for sex
  4. Har man lyst til at kaste pigen rundt på sengen, skal man jo huske at ens kræfter skal tilpasset pigens vægt 
  5. Er man typen der har svage arme, skal man måske ikke dyrke så meget missionær, da man således nærmest masser pigen

Og.... fordi man har en pik (efter egen mening) over gennemsnittet skal man nok ikke tro, at den er årsagen til alle ens (hvis man da har nogen) seksuelle udfordringer.

 

 

 

 

Thumbs up, @TheVoice, kort og godt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tsk...havde misforstået trådens indhold. Jeg troede han  mente sit korpus. Ikke sin javertus. "Hans Christian, Jeg går lige op og ligger mig" :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vojensdream1
Frække Ida skrev, den 6/6/2017 at 23:16:

Thumbs up, @TheVoice, kort og godt ;) 

Frække Ida skrev, den 6/6/2017 at 23:16:

Thumbs up, @TheVoice, kort og godt ;) 

Og hvad måler en over middel gynter egentlig? Fysisk set er fissen skabt til at kunne rumme mellem 13 og 18,20 cm nogle mere andre mindre, men det er gennemsnittet. Ifølge min læge i hvertfald ;) han kan jo tage fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...