Jernsvinet 13980 Skrevet 24. Maj, 2017 Anne-Birgitte skrev, for 2 minutter siden: Det lyder mere effektivt end at samle flasker - og det er miljøvenligt. Ja, kunne jeg frit klunse på et par genbrugspladser - ville jeg kunne holde et 4 koner, et par elskerinder og 2 konkubiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9739 Skrevet 24. Maj, 2017 @Jernsvinet Du må da være lige den alt mulig mand som Miss Hell, og andre kvinder med lignende behov har brug for? Se alle de håndværkerregninger du kan spare dem for, og alle de penge til købesex de kan spare dig for. Kan du ikke det meste med det par hænder du har skruet på, også meget mere end at installere dit foretrukne Damixa blandingsbatteri. 21, 22, 23 & 25/5 - Handymænd & Hygge Startet af Miss Hell, lørdag klokken 19:50 Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 24. Maj, 2017 Jernsvinet skrev, for 52 minutter siden: Sådant noget drikker jeg kun af nød Hvilken nød drikker du kaffen af? Valnød, hasselnød.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13980 Skrevet 24. Maj, 2017 (edited) gerog skrev, 1 time siden: Hvilken nød drikker du kaffen af? Valnød, hasselnød.... Mener jeg kun drikker det, hvis folk ikke har - eller gider lave ordentlig filterkaffe Exspresso eller tabletkaffe synes jeg ikke er meget bedre. Det værste er dog næsten uanset kaffen - hvis folk serverer skummetmælk til Redigeret 24. Maj, 2017 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 24. Maj, 2017 Jernsvinet skrev, Lige nu: Mener jeg kun drikker det, hvis folk ikke har - eller gider lave ordentlig filterkaffe Ved jeg godt - jeg driller bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luilei12 103 Skrevet 24. Maj, 2017 Havde en kæreste der gik amok på cafe kys hvis de ikke skummetmælk til hendes chai latte haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 24. Maj, 2017 Rejsenetvaerk skrev, den 23/5/2017 at 11:54: Jeg kan godt bo på et billigt hotel sammen med Jernsvinet, men jeg går sgu ikke til bageren sammen med ham efter morgenbrød, for at spare hotellets morgenbuffet. Tror ikke at han og jeg vil være ret meget sammen udenfor alt, hvor ikke mad og drikke er inkluderet under klub besøg Venlig hilsen Rejsenetværk Hvilket hotel er der tale om, det er ret usædvanligt at morgen buffet ikke er inkluderet i værelsespris...på " linoleums hoteller er et som regel ringe bagværk og tynd kaffe og noget der ligner nedfaldsfrugt..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9739 Skrevet 24. Maj, 2017 @Alkoholikeren Jeg har bare læst at Jernsvinet kan bo på et hotel, men gå til bageren for at spare morgenbuffeten, og det gør jeg altså ikke. Men jeg har boet på udmærkede økonomi hoteller, med eller uden morgen buffet inkluderet, og buffeten har som regel været ok. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 24. Maj, 2017 Luilei12 skrev, for 3 timer siden: Havde en kæreste der gik amok på cafe kys hvis de ikke skummetmælk til hendes chai latte haha Mener du ikke sojamælk ? Har i hvert fald personlig erfaret, at manglen herpå kan få de der drikker den slags helt op i det røde felt... Jeg foretrækker en kop kaffe med mælk... Om det er fut, mini, let eller sød er mig underordnet - hvis det endelig skal være fint, så et dryp piskefløde eller creme double Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 29. Maj, 2017 Jernsvinet skrev, den 24. maj 2017 at 00:51: Nej, det gør jeg ikke, da jeg sådan set ellers ikke har noget madaffald - og så bliver, der ligesom for lidt at kompostere. Desuden har jeg tidligere haft problemer med rotter pga. madaffald - og så er det sådant set næsten ligeså miljøvenligt at brænde affald af i affaldsfyrede kraftvarmeværker, som at bruge kul, olie eller naturgas Man kan godt indsamle madaffald centralt - men mange forbrugere forstår ikke at separere affaldet - og så er der efter min mening mange andre steder i samfundet, hvor vi kunne få en langt større miljømæssig gevinst, end ved at stå og fedte med om leverpostej og plasticposer kommer i den ene eller den anden fraktion. Men metaller, pap, hård plast, flasker, glas, gummi, flamingo, elektronik, mm. sorterer jeg omhyggeligt og afleverer på genbrugspladsen - hvor jeg trods klunsning er forbudt - næsten altid kan snige mig til at finde et eller andet jeg kan genanvende - sidst fandt jeg 2 hvide plastkasser og en virkelig fin og dyr kabeltromle, mens de ansatte vendte ryggen til Hvorfor klunsning er forbudt på genbrugspladserne er mig ubegribeligt, da det jo 1. er med til nedbringe affaldsmængderne 2. er direkte genbrug - fremfor at tingene først skal igennem flere energi- og tidskrævende processer: sortering, knusning, omsmeltning mm. til nye produkter, som så skal emballeres, transporteres og annonceres, før de kan sælges i en butik igen - og når kunden så kommer hjem, bliver emballagen jo som regel bare til affald Klunsning på genbrugspladser = civil ulydighed Kluns du bare løs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13980 Skrevet 30. Maj, 2017 StudineMILF skrev, for 18 minutter siden: Kluns du bare løs NB. bare et lille tip, før I smider jeres elektriske apparater ud: Ofte er det ledningen eller stikket der går ind i apparatet, den er gal med - derfor kan det i første omgang godt betale sig at forsøge sig med at montere en anden ledning - eller klippe stikket af sammen med ca. 10 cm af ledningen og montere et nyt stik 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 30. Maj, 2017 Jernsvinet skrev, for 49 minutter siden: NB. bare et lille tip, før I smider jeres elektriske apparater ud: Ofte er det ledningen eller stikket der går ind i apparatet, den er gal med - derfor kan det i første omgang godt betale sig at forsøge sig med at montere en anden ledning - eller klippe stikket af sammen med ca. 10 cm af ledningen og montere et nyt stik Tak for rådet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 30. Maj, 2017 StudineMILF skrev, for 18 timer siden: Tak for rådet Ja, det må du da prøve når du er stanghamrende trængende, men legetøjet partout har valgt at svigte dig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 30. Maj, 2017 Herude i det mørke drikker vi sgu bare pulver- eller filterkaffe - det der speltsegment økokøbenhavnerflip med hundedyr kaffe er ret så opreklameret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 8. Juni, 2017 Jeg er blevet lun på Siemens EQ.9 serie. 8000-14000 er da en del penge for en kaffemaskine. Men hvis jeg kan, ha en køkken maskine til 8000kr så kan jeg vel også købe en kaffemaskine til 12000kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9739 Skrevet 27. Juni, 2017 Så er der slag tilbud på Espresso maskiner hos Coop Kaffemaskiner https://shopping.coop.dk/kategori/bolig/koekkenudstyr/koekkenapparater/kaffemaskiner?type=Espressomaskine&utm_source=coopmedlemsprogram_nyhedsbrev&utm_medium=e-mail&utm_campaign=26_17_coopdk&utm_content=GR_elektroniske_favoritter_mtb_op_40_bo De'Longhi espressomaskine - Etam 29.660.S Få dagens første kop kaffe helt uden ventetid Medlemspris 4.499,00 Medlemsrabat 5.500,00 Pris ikke-medlem 9.999,00 Bosch espressomaskine - TCA5309 - Sort Medlemspris 1.999,00 Medlemsrabat 1.200,00 Pris ikke-medlem 3.199,00 De'Longhi espressomaskine - Ecam 350.75.S - Metal Inkl. 6 termoglas og 250 g kaffebønner Medlemspris 5.499,00 Medlemsrabat 3.000,00 Pris ikke-medlem 8.499,0 De'Longhi espressomaskine - Ecam 350.55.B Med integreret mælkekande Tilbudspris 4.500,00 Spar 3.099,00 Normalpris 7.599,00 De'Longhi espressomaskine - Ecam 350.75 Med mælkekande Medlemspris 5.349,00 Medlemsrabat 2.650,00 Pris ikke-medlem 7.999,00 Siemens espressomaskine - EQ.3 s300 - Stål Fuldautomatisk kaffemaskine med integreret mælkeskummer Medlemspris 4.479,00 Medlemsrabat 1.120,00 Pris ikke-medlem 5.599,00 Siemens espressomaskine - EQ.3 s300 - Sort Med integreret mælkeskummer - Inkl. afkalkningstabletter og filter Medlemspris 4.639,00 Medlemsrabat 1.160,00 Pris ikke-medlem 5.799,00 Melitta espressomaskine - Gourmet silver Vinder af Reddot Design Award Medlemspris 3.699,00 Medlemsrabat 4.800,00 Pris ikke-medlem 8.499,00 Melitta espressomaskine - Caffeo Solo - Sort Varierende kaffestyrke og bryggetemperatur giver den perfekte kaffe Tilbudspris 2.250,00 Spar 1.749,00 Normalpris 3.999,00 Melitta espressomaskine - Caffeo Solo - Silver/sort Varierende kaffestyrke og bryggetemperatur giver den perfekte kaffe Tilbudspris 2.250,00 Spar 1.749,00 Normalpris 3.999,00 Siemens espressomaskine - TE515201RW - Sølv Fuldautomatisk kaffemaskine med integreret mælkeskummer Medlemspris 3.499,00 Medlemsrabat 3.200,00 Pris ikke-medlem 6.699,00 Siemens espressomaskine - TE515209RW - Sort Fuldautomatisk kaffemaskine med integreret mælkeskummer Medlemspris 3.499,00 Medlemsrabat 3.200,00 Pris ikke-medlem 6.699,00 Philips espressomaskine - HD8847/01 - Sort Fuldautomatisk kaffemaskine med integreret mælkekande og -skummer Medlemspris 3.449,00 Medlemsrabat 2.550,00 Pris ikke-medlem 5.999,00 Philips espressomaskine - HD8975/01 - Metal Brygger 18 kaffespecialiteter - Mælkekande med lynrengøringsfunktion Medlemspris 7.849,00 Medlemsrabat 5.150,00 Pris ikke-medlem 12.999,00 . De'Longhi espressomaskine - Magnifica S Ecam 21.117.B Med integreret mælkeskummer og kaffekværn Medlemspris 2.499,00 Medlemsrabat 2.200,00 Pris ikke-medlem 4.699,00 De'Longhi espressomaskine - Magnifica S Ecam 21.117.W Med integreret mælkeskummer og kaffekværn Medlemspris 2.499,00 Medlemsrabat 2.200,00 Pris ikke-medlem 4.699,00 De'Longhi espressomaskine - Ecam 350.15.B Med integreret mælkeskummer Medlemspris 4.271,00 Medlemsrabat 1.068,00 Pris ikke-medlem 5.339,00 De'Longhi espressomaskine - Magnifica S Ecam 21.117.B Inkl. 2 glas og 250 g kaffebønner Medlemspris 3.959,00 Medlemsrabat 990,00 Pris ikke-medlem 4.949,00 De'Longhi espressomaskine - Magnifica S Ecam 21.117.W Inkl. 2 glas og 250 g kaffebønner Medlemspris 3.959,00 Medlemsrabat 990,00 Pris ikke-medlem 4.949,00 De'Longhi espressomaskine - Ecam 350.15.B - Sort Inkl. 6 glas og 250 g kaffebønner Medlemspris 3.699,00 Medlemsrabat 2.200,00 Pris ikke-medlem 5.899,00 Miele espressomaskine - CM 6310 - Brillanthvid Inkl. mælkebeholder - Mælkesystemet rengøres automatisk Medlemspris 7.699,00 Medlemsrabat 3.300,00 Pris ikke-medlem 10.999,00 Miele espressomaskine - CM 6310 - Obsidiansort Inkl. mælkebeholder - Mælkesystemet rengøres automatisk Medlemspris 7.699,00 Medlemsrabat 3.300,00 Pris ikke-medlem 10.999,00 Siemens espressomaskine - TE806201RW Fuldautomatisk kaffemaskine med mælkebeholder Medlemspris 6.699,00 Medlemsrabat 7.300,00 Pris ikke-medlem 13.999,00 Miele espressomaskine - CM 7300 - Brillianthvid Med cappucinator, der laver perfekt mælkeskum og rengøres automatisk Medlemspris 10.999,00 Medlemsrabat 4.000,00 Pris ikke-medlem 14.999,00 Miele espressomaskine - CM 7300 - Obsidiansort Med cappucinator, der laver perfekt mælkeskum og rengøres automatisk Medlemspris 10.999,00 Medlemsrabat 4.000,00 Pris ikke-medlem 14.999,00 Philips Espressomaskine - EP3550/00 Integreret mælkekande og minimal vedligeholdelse Medlemspris 3.999,00 Medlemsrabat 1.500,00 Pris ikke-medlem 5.499,00 Philips Espressomaskine - HD8829/01 Kompakt fuldautomatisk espressomaskine med ekstern mælkebeholder Medlemspris 3.399,00 Medlemsrabat 1.100,00 Pris ikke-medlem 4.499,00 Philips espressomaskine - HD8821/01 - Sort Testvinder - Forbrugerrådet Tænk Medlemspris 3.199,00 Medlemsrabat 800,00 Pris ikke-medlem 3.999,00 Dualit espressomaskine - 84450 Kan bruges til både malet kaffe, pods og kapsler Medlemspris 3.999,00 Medlemsrabat 1.000,00 Pris ikke-medlem 4.999,00 Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9739 Skrevet 28. Maj, 2018 (edited) Som jeg lagde ud med i denne tråd, der satte jeg mig for at købe den rette Espresso maskine, som kunne brygge en kop espresso i en kvalitet, som er konkurrencedygtig med de dyre kaffekapsler på smagen af en brygget kop, og til en pris væsentligt billigere end kapslerne. En sådan har jeg nu fundet, og jeg har købt den, samt gjort mig de første lovende erfaringer med den: Severin KV8090 espressomaskine 2123 kr https://www.wupti.com/produkter/husholdning/kaffe/espressomaskiner/severin-kv8090-espressomaskine SEVERIN Kaffeevollautomat KV 8090 Jeg har ikke fundet den billigere end på Wupti.dk, hvor den altid er 1000 - 1500 kr billigere, end hvor jeg ellers kan købe den i en fysisk dansk butik, eller i en dansk web butik. Den er ikke konkurrencedygtig med Nespresso's helt igennem fremragende originale kaffekapsler, men den er det i sammenligning med uoriginale kapsler til den halve pris af Nespresso kapsler. Jeg satte hælen i da jeg var oppe på at bruge 6 - 700 kr om måneden på Nespresso kapsler i min single husholdning, da det simpelthen er for mange penge bare til kaffe om måneden til 1 person, med en løn som min. Men tjente jeg 3 x så meget, var jeg fortsat med at købe originale kapsler, jeg kunne godt være fortsat, men har valgt at på kompromis med kvaliteten af økonomiske grunde. Selv de uoriginale kapsler stod mig i 3 - 400 kr om måneden, og det beløb viller jeg også gerne reducere til køb af kaffe hver måned. Men en normal kande brygger er simpelthen ikke godt nok til mig, så jeg måtte købe en Espressomaskine, for at kunne brygge kaffe med en styrke og en smag, som jeg sætter pris på. Men de fleste tilbud var et overkill, som kunne brygge latte mfl typer, og det til mindst 4000 - 8000 kr +, jeg var på nippet til at købe en bare for at få udgiften til forbrug af bønner ned. Over tid ville en maskine jo tjene sig ind. Men jeg slap med 2054 kr for en glimrende kompakt maskine, som kan brygge kogende vand, Espresso, en normal kop sort kaffe, og intet andet. Nu har jeg optalt hvor mange kopper espresso jeg kan brygge på 200 gram hele bønner, som maskinen selv kværner før bryg. Købte 3 poser Christgau hos Netto på tilbud til 20 kr pr 200 gram. Christgau kaffe https://www.christgau-kaffe.dk/ Jeg fik 22 kopper ud af 200 gram til en pris af 90 ører pr kop! Jeg bruger 2 kapsler til en kop dobbel espresso. Nespresso lavt sat 3,5 kr pr kapsel = 7 kr pr kop dobbel espresso. Det er nærmere de 4 kr pr kapsel, alt efter hvilke man køber. Uoriginale kapsler, de billigste fra Føtex koster 1,5 kr pr kapsel = 3 kr pr kop dobbel espresso. Der kan købes uoriginale kapsler til ca samme pris i Lidl og Aldi. Det koster mig nu altså 1/7 del, af hvad det tidligere kostede at brygge en dobbel espresso på originale Nespresso kapsler, og 1/3 af hvad det koster at brygge samme kop på uoriginale kapsler fra Føtex. Besparelsen bliver selvfølgelig mindre, des dyrere bønner jeg køber, men det er alt andet lige en besparelse der er til at tage og føle på. Jeg drikker i snit 3 kopper dobbel espresso dagligt; 3 x 0.90 kr = 2,7 kr om dagen x 30 = 81 kr om måneden til bønner. Min maskine brygger samme mængde, og lige så kraftigt som min kapsel brygger gør til en kop, hvor jeg bruger 2 kapsler. Nespresso 3 x 7 kr = 21 kr om dagen, 21 x 30 = 630 kr om måneden. Uoriginale 3 x 3 kr = 9 kr om dagen, 9 x 30 = 270 kr om måneden. Besparelsen udgør henholdsvis, ca 80 %, henholdsvis ca 60 % om måneden. Livet er og bliver et spørgsmål om nødvendige kompromiser, desværre. Men den dag jeg bliver rig, går jeg tilbage til til at købe originale Nespresso Kapsler, for jeg savner dem altså lidt, men må lære at leve uden Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 28. Maj, 2018 af Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 28. Maj, 2018 @Rejsenetværk bedste anmeldelse på EG i lang tid, og så er der slet ingen pige indblandet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9739 Skrevet 29. Maj, 2018 (edited) Ja AalborgLook Den maskine jeg har købt er så billig, samtidig med at kvaliteten, smag og driftøkonomi er så god, at ethvert bordel snildt kunne vælge den i stedet, for både dårligere kaffe på kande, Instant, og måske for dyr kapsel kaffe. Kaffe brygget under tryk er simpelthen bedre kaffe Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 29. Maj, 2018 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 30. Maj, 2018 Rejsenetværk skrev, for 13 timer siden: Ja AalborgLook Den maskine jeg har købt er så billig, samtidig med at kvaliteten, smag og driftøkonomi er så god, at ethvert bordel snildt kunne vælge den i stedet, for både dårligere kaffe på kande, Instant, og måske for dyr kapsel kaffe. Kaffe brygget under tryk er simpelthen bedre kaffe Venlig hilsen Rejsenetværk Har du ud fra al din research af kaffemaskiner også et bud hvad der ville være et godt køb, hvis man søger en fuldautomatisk maskine som udover at kunne male bønner og brygge god espresso, også kan skumme eller varme mælk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9739 Skrevet 30. Maj, 2018 (edited) Lubovnik skrev, for 56 minutter siden: Har du ud fra al din research af kaffemaskiner også et bud hvad der ville være et godt køb, hvis man søger en fuldautomatisk maskine som udover at kunne male bønner og brygge god espresso, også kan skumme eller varme mælk? Nej det har jeg ikke. Jeg har udelukkende haft fokus på at købe den rette maskine, som under tryk kunne brygge, enten en kop god god stærk sort kaffe, eller en dobbel espresso. Prioriteten har været, at kunne undgå en kande brygger for at spare penge på bønne forbruget, samtidig med at jeg ville kunne brygge en kop sort kaffe uden mælk, eller en ditto espresso, der er lige så god, eller næsten lige så god som når jeg brygger kaffe på kaffekapsler. Det kan kun lade sig gøre under tryk, og ved brug af en espresso maskine. Espresso maskiner kan så købes i alle prislag, og med mulighed for at brygge forskellige typer kaffe, herunder skumme eller varme mælk, hvis man ønsker en sådan. Jeg ønskede en simpel fuldautomatisk kompakt maskine, til den rigtige pris, alene med det formål at kunne gøre det unødvendigt at købe kaffekapsler, for at kunne brygge en god kop kaffe. Det er nu lykkedes mig med et køb af maskine til 2054 kr, at reducere mit månedlige forbrug til kaffekapsler, fra 3 - 400 kr til 100 kr +/- til køb af hele bønner. Så missionen lykkedes til sidst Samme kan man selvfølgelig også gøre med en maskine, som kan det hele for 10000 kr +/-, hvis man ønsker sig en sådan, over tid tjener også den sig selv ind. Kaffekapsler er gode, men ekstremt uøkonomisk i brug. Så det hele kommer an på at have den rette hardware til at brygge bønnerne på, har man det, er der penge at spare i det lange løb. Samme gjorde jeg da farvelaser printere var faldet nok i pris. Da droppede jeg min billige printer til blæk patroner og købte en farve laserprinter til 2000 kr, og har i det lange løb sparet mange penge på at købe farvestofferne til den, i stedet for de patroner jeg måtte købe tidligere. Det er ikke kun kompatible uoriginale patroner der nu kan købes, man kan også købe uoriginale farve tonere til laserprintere til halv pris af de originale. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 30. Maj, 2018 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 30. Maj, 2018 Jeg købte denne her Men har fortrudt det lidt, da kapselkaffe er nemmere og smager lige så godt. Og for kr. 8.000 som jeg brugte på den nye espresso maskine, kan man altås få MANGE kopper kapsle kaffe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9739 Skrevet 30. Maj, 2018 AalborgLook skrev, for 20 minutter siden: Men har fortrudt det lidt, da kapselkaffe er nemmere og smager lige så godt. Og for kr. 8.000 som jeg brugte på den nye espresso maskine, kan man altås få MANGE kopper kapsle kaffe. Hvor længe siden er det at du købte den maskine? Nu kan den fåes for godt 3000 kr: SAGE BES810BSS THE DUO-TEMP™ ESPRESSOMASKINE https://www.kitchenone.dk/produkt/sage-bes810bss-the-duo-temp-espressomaskine/ https://www.google.com/search?source=hp&ei=XFkOW8PWIdHQkwWA_aKoBQ&q=SAGE+BES810BSS&oq=SAGE+BES810BSS&gs_l=psy-ab.3..0l3j0i22i30k1l2.2147.2147.0.3136.1.1.0.0.0.0.82.82.1.1.0....0...1c.2.64.psy-ab..0.1.81....0.UlAlx7LJDHg Efterhånden er mange produkter, om det er espressomaskiner elle farve laser printere faldet så meget i pris, at det giver mening at betale mere for dem i indkøb, end det koster at købe kapselbryggere og printere til patroner. Sidstnævnte får man nærmest kastet i nakken, for at vi efterfølgende i årevis skal købe kaffe kapsler og blæk patroner i dyre domme, sådan at indkøbet i sidste ende ender med at blive alt for dyr i drift. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 30. Maj, 2018 Jeg fik den faktisk i gave og fik at vide at den havde kostet kr. 8.000 i England. Det var for 14 måneder siden. Men jeg har stadig min gamle kapsel maskin som jeg købet for kr. 299 og bruger den stadig en gang i mellem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9466 Skrevet 30. Maj, 2018 Fordele ved kapselmaskiner Hurtigt og nemt Næsten ingen rengøring Billig maskine Ulemper ved kapselmaskiner Dyr kaffe Aldrig 100 % frisk Ingen mulighed for at justere smagen Fordele ved espressomaskiner Mulighed for bedre smag Frit valg af bønner Luksusfunktioner Ulemper ved espressomaskiner Kræver mere rengøring Mere manuelt arbejde Dyrere maskine Jeg ikke selv nogen af delene, men på et tidspunkt vil jeg have en espressomaskine, nok mest fordi "nørderiet" omkring det hele interesserer mig. Det er ikke sålænge siden, at jeg købte en Slowjuicer, det er jo ej heller specielt billigt og her handler det vel lidt om det samme, kan man lide "nørderiet" eller vil man bare hurtigt have juice eller kaffe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg