Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en god omgang hos Sarah i Randers (Beretning) var jeg lidt stiv i lænden og kunne bruge lidt tlc, så jeg kørte mod Wadee for en gang massage, der var desværre optaget og min tid var knap, så jeg prøvede stedet lige ved siden af. De reklamere med "muskel massage" så det prøvede jeg. Jeg fik en rigtig god omgang dyb dyb muskel massage af en stor,  kraftig og dygtig thai dame der hed Nadia, hun var virkelig grundig og hun kan bestemt anbefales, alt blev arbejdet godt igennem.  blev også tilbudt extra, men jeg takkede pænt nej. 300kr for 1 time, jeg kommer helt sikkert igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, den 5/20/2017 at 18:58:

Efter en god omgang hos Sarah i Randers (Beretning) var jeg lidt stiv i lænden og kunne bruge lidt tlc, så jeg kørte mod Wadee for en gang massage, der var desværre optaget og min tid var knap, så jeg prøvede stedet lige ved siden af. De reklamere med "muskel massage" så det prøvede jeg. Jeg fik en rigtig god omgang dyb dyb muskel massage af en stor,  kraftig og dygtig thai dame der hed Nadia, hun var virkelig grundig og hun kan bestemt anbefales, alt blev arbejdet godt igennem.  blev også tilbudt extra, men jeg takkede pænt nej. 300kr for 1 time, jeg kommer helt sikkert igen. 

Jeg skal ikke kunne sige, om hun hed Sarah, men jeg var der i start maj måned. Hende der masserede----Uha, det havde hun helt tjek på! Jeg endte med et let bøjet ribben, for at det ikke skal være løgn! Men slap til gengæld af med en del myoser i skuldre og nakke. Hun tog virkeligt godt fat. Sex?? Njah, et handjob til sidst. Ok dog, men hun ville helst ikke selv berøres og slet ikke intimkontakt. Skal jeg blot have en times massage en dag, så kommer jeg igen, hvis hun stadig er der, men sex? Nix!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...