Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Sarah Randers efter at være blevet brændt af et andet sted i Randers. 

Jeg ringede på nummeret og snakkede med en pige som gav mig adressen, og sagde vi ses om lidt, kys kys. Hun lød ok fræk i telefonen og jeg var i godt humør.. Men pigen der åbnede og førte mig ind i en 1-værelses lejlighed i kælderen var ikke hende på billederne og hun talte kun MEGET få ord på engelsk. Hun sagde at hun var Sarah osv.. Men det er helt sikkert ikke hende. 

Jeg havde i telefonen aftalt 1 time med "det hele", og fik at vide at hun var med på alt.. (aftalt pris 1300 for 60 minutter)

Jeg var sekunder fra at vende om, men så var jeg sku for horny alligevel og tænkte, "hvorfor ikke".. Jeg købte dog kun 40 minutter for 800kr.

Jeg benyttede stedets badeværelse / toilet, som ikke var rent, heller ikke direkte klamt men ikke rent.  

Kom tilbage til Sarah og hun sukkede sin telefon og tog tøjet af. Og i samme håndevending begyndte hun næsten nervøst at sætte gummi på min helt helt helt slappe diller. 

Det kunne selvfølgelig ikke lade sig gøre, så jeg tog kondomet og lagde det væk og vi hyggede og nussede lidt, hun faldt lidt til ro og virkede mere afslappet, ville dog ikke rigtig kysse, kun de mest kedelige mormor kys og ikke på læberne... Jeg tænkte "ok, ingen kys"  ... Det falder i min bog lidt uden for hvad vi havde aftalt. 

Men "den kågsgrå hævner" blev klar og hun satte kondomet på. Hun gav et ok bj, men jeg ville lidt mere så jeg prøvede lidt dybere og lidt dybere. Forklarede at hun skulle sige til hvis det blev for meget. Og det forstod hun. 

Efter måske 15 minutter med dyb'ish blow begyndte hun selv at gå og dybt uden min hjælp, med fin "gag" lyd og alt i alt en god omgang, fik enda lov til lidt lettere "face fucking" slet ikke super hardcore men meget anstændigt. 

Midt skridt var helt vådt af savl og hun havde snådt og savl i hele ansigtet, men hun var våd for neden, meget våd. Så det var faktisk rigtig lækkert. Jeg foreslog "do my balls" og hun mormor kyssede mine kugler sådan lidt akavet, så vi gik hurtigt tilbage til blæse arbejdet. 

Jeg var "klar" og foreslog cowgirl, som hun var helt med på. Hun red fint og kom ind i en god rytme. Hun blev dog efter lidt tid nød til at smutte ud og vaske sit ansigt, men det var ok,  hun så ellers smuk ud med det hele smurt ud. Hun kom tilbage og red videre, og nu med lidt mere kontakt og hun lod til at kunne lide det. Jeg forslog doggy, og hun var klar, dog har hun rigtig mange små bumser på ballerne som var lidt et "turn off", men hun var våd og stram og jeg fik lov til at smutte en tommelfinger ind af bagdøren og hun lod til at kunne li det, god lyd og indlevelse. Jeg gjorde mig færdig i kondomet og hun rullede om på ryggen og krydsede benene, smilede og så tilfreds ud. Jeg fik tilbudt et bad med et nyt og rent håndklæde, og jeg sad i min bil 50 minutter efter jeg ankom. 

Pigen siger hun er fra Spanien, men jeg hørte ikke et ord spansk, hun siger hun er 18 år og det passer nok meget godt, og hun virker meget ny i branchen. 

Pigen: 5/10

Stedet: 4/10 (dog ok diskret) 

Pris: 9/10 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hun var kun lige på gennemsnitet.. 

Ah, my skal jeg også være fair, hun skulle måske have en 6/10

Redigeret af sleipnir

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...