Hop til indhold
Guest Miss Hell

21, 22, 23 & 25/5 - Handymænd & Hygge

Recommended Posts

Guest Miss Hell

For 3 år siden holdt jeg et "Flytning for fisse event" med kanon succes, så det vil jeg da lige prøve og snige ind igen.

Sagen er jeg skal flytte, og jeg mangler at få malet(det er den jeg primært har brug for hjælp til) og jeg mangler at få kørt mine ting på lageret. MEN hvem siger det skal være tørt og trist? Hehe

Oplysninger:

Du/I skal have hænderne skruet ordentlig på, evt have en stor bil/varevogn

Jeg skal bruge 1-2 fyre "af gangen" så det er ikke et gangbangparty, men det skal nok blive vildt alligevel.

Du byder ind på minimum 3 timer, gerne mere, gerne flere dage.(tidspunkt på dagen=alle tidspunkter er interessante)

Du er indstillet på at arbejde/knokle, for det er jeg nemlig også indstillet på, mit fokus bliver på at servicere jer ;) uanset om det er noget koldt at drikke, noget frækt at kigge på, gramse på, et stykke frugt eller blowjob med en isterning ... You name it? Så skal jeg gøre mit yderste, for det bliver de bedst tænkelige arbejdsvilkår.

Betaling=din arbejdskraft. 

Tilmelding via SMS(50103440) og evt yderligere oplysninger fåes via mail: [email protected]

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

HEEEELT SIKKERT <3 

tak for alle tilmeldingerne, har allerede en person på alle dage, til kl 15, men mangler aften/natteravne ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Dag 1. Søndag kl. 1230-2230

Søndag gået & der har været 3 dejlige drenge forbi, uafhængigt af hinanden. Jeg håber meget på de næste dage bliver lige så effektive men samtidig, lige så frække og beskidte. <3<3<3

Dag 2. Mandag kl. 17-00

Jeg er færdige med at få lavet fine nye negle ca kl. 16, så vil gerne have besøg/hjælp fra kl 17? :twisted:

EDIT*har pt. en der har lovet at svinge pensel & rulle, men en enkelt mere ville ikke skade.

 

Dag 3. Tirsdag kl. 10-00

kan kontaktes mandag aften mht behov

 

Dag 4. Onsdag kl. 15-?

Kan kontaktes tirsdag aften mht behov

 

Dag 5. Torsdag kl. 20-?

Kan kontaktes onsdag aften mht behov

 

FREDAG ER GB DAG JUUHUUU :twisted::wub:

 

Dag 6. Lørdag Kl. 12-?

kan kontaktes fredag sen aften/lørdag formiddag mht behov

Dag 7. Søndag kl. 12-?

kan kontaktes i løbet af søndag, men det er samtidig SIDSTE dag, aften måske natten med ... Som Luder (i bogstavelig forstand) jeg er stadig i sindet så længe som mulig. :rolleyes:

Redigeret af Miss Hell
En meldte sig til mandagseventet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, det er et genialt koncept. Havde jeg ikke skulle krydse to broer og to øer, var jeg sgu trukket i arbejdstøjet! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell
Kinky fyr skrev, for 22 timer siden:

Er det bare mig der ikke kan se hvor det foregår

Det er nær Hundige/Kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

STATUS LIGE NU:

Sidste sprint før målstregen <3

Malerhjælp er stadig aktuelt lørdag & søndag

Kørsel/transport slæbe af flyttekasser osv højaktuelt Lørdag & søndag

Grundet Gangbang i dag, er jeg først ved taster på her og på tlf efter 21 ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anne-Birgitte

@Miss Hell Jeg bøjer mig i støvet... det er da tæt på at være genialt. 
Med en skummel fortid som projekt- og produktudvikler er jeg imponeret. Med en skummel nutid som SB/GP/WYPMLTBH (som står for Whatever-you-prefer-my-label-to-be-Honey) er jeg bare PAF af beundring.
Hvis ikke dit koncept er mønsterbeskyttet kan du rusk-regne med at jeg kopierer dig inden længe. Du er da et hit! 

Jeg får helt lyst til at flytte nu :D 

Der må være en tømrer, en el-installatør, en VVS'er, en møbelsnedker og en anlægsgartner med erfaring i sumpbede derude der har brug for en bytter... SLUT med Tesla/Rolex used to be yuppies og igang med håndværkere og handymænd!
Jagtsæsonen er gået ind på mænd med Metabo-samlinger og stropper på buksebenene.
Hvor køber man jagttegn til det henne? 
Eller... gad vide om byt-for-dyt.dk er ledigt? :D 

Touché!
Jeg skylder dig den største is på molen hvis du en dag trænger. Tak for inspirationen <3 
 

/AB

*nejer og skrider*

 

Redigeret af Anne-Birgitte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det i Jylland, tilbød jeg da gerne lidt hjælp til montering og efterfølgende afprøvning af en Damixa brusetermostat ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Godmorgen! :rolleyes:

AKUT:

Mangler 1-2 hjælpere her fra kl nu-15:00 !! Til maling, slæb/kørsel og hygge den sidste tid inden jeg flytter ud :P skynd jer at smide en SMS til mig på tlf: 50 10 34 40

 

 

Kyyys :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...