Hop til indhold
FrækFyr

Naturlig ung Randers G-skål

Recommended Posts

Jeg lavede en aftale med denne pige i går lørdag. Vi aftalte hvor lang tid og hvornår jeg ville komme.

Med aftalen på plads kører jeg langt til den gade hun er på. Jeg skulle efter ankomst skrive at jeg var der for at få nr på hendes sted.

Så langt så godt. Der tikker en sms fra hende om at Jeg lige skal vente 10 min da hun skulle gøre sig klar. Det gør jeg så naturligvis. Der går 10 min, 20 min 30 min og intet fra hende. Her bliver jeg utålmodig og starter bilen efter 40 minutter. Fik et undskyld fra hende og en undskyldning om at hjemmehjælpen havde været ved hendes nabo? Og hub derfor ikke kunne komme ud, da naboen ikke skulle finde ud af hvad hun lavede, men det føler jeg ikke er i orden alligevel...jeg valgte at køre fra stedet for i min verden skriver man hvis der opstår problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stifinder
dklookout skrev, den 6/25/2017 at 23:56:

Jeg lavede en aftale med denne pige i går lørdag. Vi aftalte hvor lang tid og hvornår jeg ville komme.

Med aftalen på plads kører jeg langt til den gade hun er på. Jeg skulle efter ankomst skrive at jeg var der for at få nr på hendes sted.

Så langt så godt. Der tikker en sms fra hende om at Jeg lige skal vente 10 min da hun skulle gøre sig klar. Det gør jeg så naturligvis. Der går 10 min, 20 min 30 min og intet fra hende. Her bliver jeg utålmodig og starter bilen efter 40 minutter. Fik et undskyld fra hende og en undskyldning om at hjemmehjælpen havde været ved hendes nabo? Og hub derfor ikke kunne komme ud, da naboen ikke skulle finde ud af hvad hun lavede, men det føler jeg ikke er i orden alligevel...jeg valgte at køre fra stedet for i min verden skriver man hvis der opstår problemer.

Var det stram pige du besøgte ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stifinder
dklookout skrev, for 17 timer siden:

Hej Stifinder

nej, det er ikke strampige. Det er Melissa

https://annoncelight.dk/showad/222120

Tak . Så vil jeg ikke køre fra Herning til Randers når hun ikke er mere seriøs og med de dårlige anmeldelser her inde . Æv Hun ser ellers sød og fræk ud .

Kender du så noget til stram pigen i Randers ? Har tænkt på at besøge hende i stedet..    https://annoncelight.dk/showad/204927

Søger du en ung, diskret, attraktiv og petite studerende i Århus eller Randers?;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stifinder skrev, for 5 timer siden:

Tak . Så vil jeg ikke køre fra Herning til Randers når hun ikke er mere seriøs og med de dårlige anmeldelser her inde . Æv Hun ser ellers sød og fræk ud .

Kender du så noget til stram pigen i Randers ? Har tænkt på at besøge hende i stedet..    https://annoncelight.dk/showad/204927

Søger du en ung, diskret, attraktiv og petite studerende i Århus eller Randers?;-)

Jeg kørte også kun pga hendes dejlige bryster. Og det var det endte der fik mig til at vente inden jeg vendte om. 

 

Desværre kender jeg ikke strampigee;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...