Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Hvis du kender en anmeldelse af hende må du meget gerne dele ;) har søgt lidt uden held, der er mere end en Pim i København og navne skifter ligesom årstiderne :)

Skrevet

Problemet med søgefunktion her på lille EG er: der skal være mere end tre tegn.

PIM - det er kun på netop tre tegn. Så er det næsten umuligt at søge.

Skrevet

Hallo admin

Er det ikke snart på tide at få opgraderet den søgefunktion!

Skrevet
  • Author

Haha ja så bliver det sq meget svært at finde noget blandt de gamle anmeldelser, måske de holder deres navne korte med vilje så vi ikke kan søge dem frem, såsom Bee, red, dao, Pim osv :lol: Men selv der tror jeg ikke denne skønhed er blevet anmeldt før, holder mig normalt opdateret på anmeldelserne og synes ikke at have set noget om hende før. Måske jeg bør tage en for holdet engang ;)

• 1 month later...
Skrevet

Pim, Lak, Lek, Mao, Goy, Nok, Mon; Nan, Mam, Pha, Nam, osv osv... En søgefunktion der ikke er beregnet til Thai piger. :-(

Skrevet

Næste gang så søg på noget, der giver mening - modsat f.eks. PIM. Hvis I søger på "LANGGADE" så kommer der 9 resultater frem. Herefter er det ikke så svært. Og så får man i øvrigt også de andre oplevelser på stedet frem.

• 3 weeks later...
Skrevet

Brug google til korte navne

Skriv for eksempel: Pim site:eroguide.dk

Så finder den det du søger og sikkert lidt til da der ofte er mange der bruger det samme navn

Hilsen Paabesog

Redigeret af paabesoeg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.