Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Mikkelcool skrev, for 1 time siden:

Har været forbi hende nu, billederne er  100% ikke hendes, som nogen påstår, men hun er dog stadig ret køn og taler glimrende engelsk. 

Jeg beklager jeg tog fejl i trådens indledning. Men hun er lige så super lækker, som de billeder hun bruger.

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, for 6 timer siden:

Jeg beklager jeg tog fejl i trådens indledning. Men hun er lige så super lækker, som de billeder hun bruger.

Ja, det er ikke som om hun er totalt langt fra billederne, hun minder dog lidt mere om naboens datter i virkeligheden, uskyldig og sød. Bestemt et besøg værd, hvis I spørger mig. :)

• 5 months later...
Skrevet

Hvordan er hendes super fransk og kys?

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

Tanya er ægte, og gudeskøn. Har lige besøgt hende, fantastisk lille dejlig pige fra Ungarn. :-) 

Hun er sød og dejlig, tager hensyn til hvad du gerne vil og sørger for at gøre dig tryg.

En vildt god oplevelse, som jeg vil gentage så snart jeg har mulighed for det igen. :-)

Go' dag til alle.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.