Hop til indhold

Recommended Posts

Synes lige jeg ville ligge en hurtig anmeldelse op af søde Natasha fra Ungarn. Ankom i dag. Bliver ca. 2 uger.  

Når jeg ser et nyt kønt ansigt dukke op på EG, kan jeg sjældent undgå at ønske et lille besøg. Specielt hvis alderen flugter med mine lolitapræferencer (ja, jeg er en slemrian). Og det gjorde det her. Specielt blev jeg lidt lun på de mørkebrune øjne. Hvem ville ikke blive det?

Fik hurtigt en aftale i stand via sms. Hun er ganske god ud i det engelske. Flotte billeder som dog får en til at mistænke lidt kreativitet. Og med god grund. Billederne er enten taget for ca. 5kg siden eller optimeret med fotoshop.

Blev modtaget af Natasha i fint undertøj. Straks faldt mine øjne på hendes lidt robuste figur. Ikke særlig høj, men stadig lidt robust med mave. Og det er normalt et no-go for mig. Er til le petite figur. Jeg burde måske have drejet om på hælene, men så fangede hendes hypnotiserende smukke øjne mine. Og så var jeg ellers solgt. Jeg er glad for at jeg blev.

30min. indeholdende rigtig godt og vådt bj á la naturale, 69 og sex for 800 rigsdalere.

Under sexen skal hun have den største stjerne for at kigge mig DIREKTE i øjnene under det meste af akten. Priceless at kigge i de øjne mens man ligger der og knalder det bedste man har lært. Snyd ikke Jer selv for en missionær hvor du kan kigge ind i de lækre øjne. Det er det hele værd.

Hun er ikke en petite pige, men en rigtig pleaser som giver et solidt bj og yder skøn sex, som hun selv virker til at nyde (:?:). De 20år passer. Lækker brun farve. God fyldig og velformet numse. Der er en grund til at munden er lukket på billederne. Men har da set værre! Det er hendes billeder (de fleste af dem i hvert fald). Dog fiflet lidt. Det billede der siger mest, er nok den selfie hvor hun ligger ned. Berøringsvenlig. Nej, jeg kysser ikke. Daggamle stubbe på missemissen. Det trak lidt ned. Boligkompleks uden dørtelefon. Kringlede private p-forhold men tror man kan holde udenfor ved fortovet. Der holdt jeg.

Hvis du tænder på de kønneste øjne tilhørende en gennemsympatisk sød pige, og har du ligesom undertegnede et godt øje til den yngre generation, så er det bare af sted.

Peace

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack för en god anmeldelse. Det er värt så meget med en trusty anmeldelse.

Hade tittat på denne pige. Läckre billeder.... Men vi vet ju dette med billeder och tekniken.... /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 timer siden:

Synes lige jeg ville ligge en hurtig anmeldelse op af søde Natasha fra Ungarn. Ankom i dag. Bliver ca. 2 uger.  

Når jeg ser et nyt kønt ansigt dukke op på EG, kan jeg sjældent undgå at ønske et lille besøg. Specielt hvis alderen flugter med mine lolitapræferencer (ja, jeg er en slemrian). Og det gjorde det her. Specielt blev jeg lidt lun på de mørkebrune øjne. Hvem ville ikke blive det?

Fik hurtigt en aftale i stand via sms. Hun er ganske god ud i det engelske. Flotte billeder som dog får en til at mistænke lidt kreativitet. Og med god grund. Billederne er enten taget for ca. 5kg siden eller optimeret med fotoshop.

Blev modtaget af Natasha i fint undertøj. Straks faldt mine øjne på hendes lidt robuste figur. Ikke særlig høj, men stadig lidt robust med mave. Og det er normalt et no-go for mig. Er til le petite figur. Jeg burde måske have drejet om på hælene, men så fangede hendes hypnotiserende smukke øjne mine. Og så var jeg ellers solgt. Jeg er glad for at jeg blev.

30min. indeholdende rigtig godt og vådt bj á la naturale, 69 og sex for 800 rigsdalere.

Under sexen skal hun have den største stjerne for at kigge mig DIREKTE i øjnene under det meste af akten. Priceless at kigge i de øjne mens man ligger der og knalder det bedste man har lært. Snyd ikke Jer selv for en missionær hvor du kan kigge ind i de lækre øjne. Det er det hele værd.

Hun er ikke en petite pige, men en rigtig pleaser som giver et solidt bj og yder skøn sex, som hun selv virker til at nyde (:?:). De 20år passer. Lækker brun farve. God fyldig og velformet numse. Der er en grund til at munden er lukket på billederne. Men har da set værre! Det er hendes billeder (de fleste af dem i hvert fald). Dog fiflet lidt. Det billede der siger mest, er nok den selfie hvor hun ligger ned. Berøringsvenlig. Nej, jeg kysser ikke. Daggamle stubbe på missemissen. Det trak lidt ned. Boligkompleks uden dørtelefon. Kringlede private p-forhold men tror man kan holde udenfor ved fortovet. Der holdt jeg.

Hvis du tænder på de kønneste øjne tilhørende en gennemsympatisk sød pige, og har du ligesom undertegnede et godt øje til den yngre generation, så er det bare af sted.

Peace

Tak for fin anmeldelse , GFE ? Jeg kan se at man kan betale for kys , men tror du hun er til GFE? :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 20 timer siden:

Tak for fin anmeldelse , GFE ? Jeg kan se at man kan betale for kys , men tror du hun er til GFE? :wub:

Ja det vil jeg mene. Nok en 50/50. Hun virker jo lidt urutineret. Det kan jo også have sin charme.

fallara skrev, for 8 timer siden:

Stedet/lejligheden er tidligere omtalt som meget mørk. Kan du be/afkræfte det? 

Nu gik vi stort set direkte ind på værelset. Så ingen byggeteknisk gennemgang der ;). Men det er fuldstændigt som de andre 90% af de steder jeg har været.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 12 timer siden:

Nu gik vi stort set direkte ind på værelset. Så ingen byggeteknisk gennemgang der ;). Men det er fuldstændigt som de andre 90% af de steder jeg har været.

Mente nu os værelset... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 17/5/2017 at 18:17:

Synes lige jeg ville ligge en hurtig anmeldelse op af søde Natasha fra Ungarn. Ankom i dag. Bliver ca. 2 uger.  

Når jeg ser et nyt kønt ansigt dukke op på EG, kan jeg sjældent undgå at ønske et lille besøg. Specielt hvis alderen flugter med mine lolitapræferencer (ja, jeg er en slemrian). Og det gjorde det her. Specielt blev jeg lidt lun på de mørkebrune øjne. Hvem ville ikke blive det?

Fik hurtigt en aftale i stand via sms. Hun er ganske god ud i det engelske. Flotte billeder som dog får en til at mistænke lidt kreativitet. Og med god grund. Billederne er enten taget for ca. 5kg siden eller optimeret med fotoshop.

Blev modtaget af Natasha i fint undertøj. Straks faldt mine øjne på hendes lidt robuste figur. Ikke særlig høj, men stadig lidt robust med mave. Og det er normalt et no-go for mig. Er til le petite figur. Jeg burde måske have drejet om på hælene, men så fangede hendes hypnotiserende smukke øjne mine. Og så var jeg ellers solgt. Jeg er glad for at jeg blev.

30min. indeholdende rigtig godt og vådt bj á la naturale, 69 og sex for 800 rigsdalere.

Under sexen skal hun have den største stjerne for at kigge mig DIREKTE i øjnene under det meste af akten. Priceless at kigge i de øjne mens man ligger der og knalder det bedste man har lært. Snyd ikke Jer selv for en missionær hvor du kan kigge ind i de lækre øjne. Det er det hele værd.

Hun er ikke en petite pige, men en rigtig pleaser som giver et solidt bj og yder skøn sex, som hun selv virker til at nyde (:?:). De 20år passer. Lækker brun farve. God fyldig og velformet numse. Der er en grund til at munden er lukket på billederne. Men har da set værre! Det er hendes billeder (de fleste af dem i hvert fald). Dog fiflet lidt. Det billede der siger mest, er nok den selfie hvor hun ligger ned. Berøringsvenlig. Nej, jeg kysser ikke. Daggamle stubbe på missemissen. Det trak lidt ned. Boligkompleks uden dørtelefon. Kringlede private p-forhold men tror man kan holde udenfor ved fortovet. Der holdt jeg.

Hvis du tænder på de kønneste øjne tilhørende en gennemsympatisk sød pige, og har du ligesom undertegnede et godt øje til den yngre generation, så er det bare af sted.

Peace

Lukket mund pga skæve tænder eller dårlig mundhygiejne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af at besøge denne pige. Denne gang på Østerbro, på en sidevej til Østerbrogade som har huseret mange ungarske piger. Jeg har efterhånden været på det sted en del gange, både pga. lokalitet, samt jeg generelt har været godt tilfreds men servicen der, og det er forholdsvis diskret og de er hurtige til at åbne døren.

Jeg blev mødt af en snaksagelig pige, som snakkede udmærkede engelsk. Hun undskyldte for lokalet, som var af lidt sparsom størrelse, men for mig gjorde det ikke så meget, og der virkede rent og pænt. Mht. billederne synes jeg de ligner meget godt, og hun har et meget kønt ansigt og krop. Om der har været Photoshop involveret kan godt være, men jeg var ihvertfald ikke skuffet.

Jeg valgte 30 min + CIF, hvilket løb op i 800 kr. og inkluderede SF. Jeg fravalgte kys, da hun kun tilbyder tantekys.

Efter et bad, gik hun i gang med et BJ hvilket var ganske udmærket. Sexen var god, og ja, hun virker til at nyde det. Det bedste er at hun ikke har noget imod at kigge en dybt i øjnene, mens man gør sit bedste. Hun brød sig dog ikke om at være på toppen, så vi skippede denne stilling

Ved afslutningen fortsatte hun med at kigge en dybt i øjnene, og her holdte hun sig ikke tilbage.

Alt i alt en god oplevelse, og virkelig sød pige.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser da sød ud og ganske fin krop ifht mine præferencer (feminin, not skinny, not fat:-) ...så det med robust og topmave osv.bør jeg måske lægge så meget i?

Last days... ved I hvornår hun rejser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...