Hop til indhold
kim.jepsen@yahoo.com

nogen det prøvet sofia i aalborg

Recommended Posts

Guest denflinke

Mangler stadig svar på om nogen har været heldig :-) hun ser jo sprød ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke

Stadig ingen der har taget chancen på ny?

Venter spændt og håber evt at hun alligevel kunne være sød nok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Galler

 

denflinke skrev, den 29/6/2017 at 17:35:

Stadig ingen der har taget chancen på ny?

Venter spændt og håber evt at hun alligevel kunne være sød nok?

Tag turen, og fortæl gerne om din oplevelse :) 

Redigeret af Galler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HobroFyr

Er der ikke nogle der har prøvet hende endnu?

Skal mødes med hende idag, og glæder mig virkelig meget til at mødes med hende! Tror hun har en vildt fræk bette krop ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Du skal forvente at hun er skæv, jeg har mødt hende 2 gang hvor hun var det.

 

Meget skæv som i snøvlen tale og svært ved at gå/stå

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, for 58 minutter siden:

Du skal forvente at hun er skæv, jeg har mødt hende 2 gang hvor hun var det.

 

Meget skæv som i snøvlen tale og svært ved at gå/stå

Ved du om hun er på Coke eller hashen eller andet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Jeg ved ikke hvad hun var på, men skæv var hun.

Første gang vi mødtes var hun total skæv og jeg afviste hende efter 2-3 minutter og sagde hun skulle gå, det var hun ikke helt tilpas med.

 

Anden gang var hun mindre skæv, men havde stadig problemer med at tale og stå, hun havde lovet at hun ikke var på noget mere. Vi havde heller ikke sex anden gang, jeg gav hende 500 for besværet og kommer ikke til at mødes med hende igen.

Hun er et flot lille nips, og jeg ville lave mange aftaler med hende, hvis hun ikke var skæv.

 

En anden næver i den anmeldelse jeg lavede at hun er skæv fordi hun ikke kan lide dette job, jeg tror den vender omvendt, hun har dette job for at gå råd til stoffer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke

Syndes det er synd for pigen hvis hun er tvunget ud i det pga noget så skidt som stoffer :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke
HobroFyr skrev, den 19/7/2017 at 14:47:

Er der ikke nogle der har prøvet hende endnu?

Skal mødes med hende idag, og glæder mig virkelig meget til at mødes med hende! Tror hun har en vildt fræk bette krop

Fik du så prøvet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en særdeles smuk pige, men det er bare så synd at hun er så langt ude på stoffer..

Det er ikke kun hash og coke, det er også piller..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik et elendigt blowjob af hende i mandags. Jeg er sikker på at hun kan sit kram; hvis hun ikke var skæv.

 

lækker krop, kønt ansigt - Men stærkt påvirket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Er der ikke nogen der kan få hende fjernet fra det her game ?

Det er sku for lavt, at have en pige på stoffer, der SKAL servicere os mænd, for at kunne skaffe til stofferne !

Man kan kun have utrolig ondt af sådan et pigebarn .......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 16 minutter siden:

Er der ikke nogen der kan få hende fjernet fra det her game ?

Det er sku for lavt, at have en pige på stoffer, der SKAL servicere os mænd, for at kunne skaffe til stofferne !

Man kan kun have utrolig ondt af sådan et pigebarn .......

Det kan vi jo selv - det er bare at lade være med at besøge hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jer som ved dette om hende burde skamme sig og holde sig fra og besøge hende. 

Af og til væmmes jeg virkelig når jeg hører hvad i er i stand til bare fordi i er liderlige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HobroFyr

Så fik jeg prøvet hende, og var både spild af tid og penge!

Altså hun havde godt nok et kønt ansigt, og en rigtig fræk lille krop! Men hun virkede lidt underlig og

forvirret? Men kan jeg jo så se nu det er jeg ikke den eneste der synes :(

Hvis jeg bare jeg havde vist det med stofferne, så havde jeg aflyst hende på stedet.

 

Og henover SMS havde vi aftalt 4000kr for 30 min med hende og at det hovedsaligt skulle være analt! og det var jo helt fint

med hende. Men da jeg så er ved at gøre mig klar på at trænge op i den bette røv, spørger hun mig så om jeg

ikke kan være meget forsigtig da hun var rigtig øm fra dagen før, og jeg tænker med det samme- øhh okay hvorfor er du så mødt op her idag? og siger til hende "Jo selvfølgelig skal jeg nok det". Og meget forsigtig begynder jeg så at små kneppe hende lidt, men kan stort set ikke få lov til det, og da tiden går hovedsageligt med at kneppe hende i fissen siger jeg til hende at jeg altså har betalt for anal og hvis jeg ikke kan få lov til det, så vil jeg have nogle af mine penge tilbage! Men nej nej, det skulle jeg nok få lov til. Men undskyldninger og skiftende stillinger bliver simpelthen ved, jeg begynder at tænke- Hun er jo ikke ligefrem billig, og hun er ikke interesseret i at ændre vores aftale, og vil egentlig bare have det her overstået, så vælger derfor bare at ignorere hende og tage hende hårdt i røven indtil jeg blev færdig! Og det blev hun selvfølgelig lidt muggen over, men havde jo betalt for det.

Så nej på ingen måde var det her en succes oplevelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke

Hmmm lyder bestemt ikke godt, syndes dog det værste er at du alligevel vælger at tage hende hårdt analt:huh:

Er lidt for ubarmhjertigt i mine øjne men smag og behag selvom du havde betalt for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HobroFyr skrev, for 2 timer siden:

Så fik jeg prøvet hende, og var både spild af tid og penge!

Altså hun havde godt nok et kønt ansigt, og en rigtig fræk lille krop! Men hun virkede lidt underlig og

forvirret? Men kan jeg jo så se nu det er jeg ikke den eneste der synes :(

Hvis jeg bare jeg havde vist det med stofferne, så havde jeg aflyst hende på stedet.

 

Og henover SMS havde vi aftalt 4000kr for 30 min med hende og at det hovedsaligt skulle være analt! og det var jo helt fint

med hende. Men da jeg så er ved at gøre mig klar på at trænge op i den bette røv, spørger hun mig så om jeg

ikke kan være meget forsigtig da hun var rigtig øm fra dagen før, og jeg tænker med det samme- øhh okay hvorfor er du så mødt op her idag? og siger til hende "Jo selvfølgelig skal jeg nok det". Og meget forsigtig begynder jeg så at små kneppe hende lidt, men kan stort set ikke få lov til det, og da tiden går hovedsageligt med at kneppe hende i fissen siger jeg til hende at jeg altså har betalt for anal og hvis jeg ikke kan få lov til det, så vil jeg have nogle af mine penge tilbage! Men nej nej, det skulle jeg nok få lov til. Men undskyldninger og skiftende stillinger bliver simpelthen ved, jeg begynder at tænke- Hun er jo ikke ligefrem billig, og hun er ikke interesseret i at ændre vores aftale, og vil egentlig bare have det her overstået, så vælger derfor bare at ignorere hende og tage hende hårdt i røven indtil jeg blev færdig! Og det blev hun selvfølgelig lidt muggen over, men havde jo betalt for det.

Så nej på ingen måde var det her en succes oplevelse!

hobrofyr-håber sku du har en dårlig smag i munden nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HobroFyr skrev, for 4 timer siden:

Så fik jeg prøvet hende, og var både spild af tid og penge!

Altså hun havde godt nok et kønt ansigt, og en rigtig fræk lille krop! Men hun virkede lidt underlig og

forvirret? Men kan jeg jo så se nu det er jeg ikke den eneste der synes :(

Hvis jeg bare jeg havde vist det med stofferne, så havde jeg aflyst hende på stedet.

 

Og henover SMS havde vi aftalt 4000kr for 30 min med hende og at det hovedsaligt skulle være analt! og det var jo helt fint

med hende. Men da jeg så er ved at gøre mig klar på at trænge op i den bette røv, spørger hun mig så om jeg

ikke kan være meget forsigtig da hun var rigtig øm fra dagen før, og jeg tænker med det samme- øhh okay hvorfor er du så mødt op her idag? og siger til hende "Jo selvfølgelig skal jeg nok det". Og meget forsigtig begynder jeg så at små kneppe hende lidt, men kan stort set ikke få lov til det, og da tiden går hovedsageligt med at kneppe hende i fissen siger jeg til hende at jeg altså har betalt for anal og hvis jeg ikke kan få lov til det, så vil jeg have nogle af mine penge tilbage! Men nej nej, det skulle jeg nok få lov til. Men undskyldninger og skiftende stillinger bliver simpelthen ved, jeg begynder at tænke- Hun er jo ikke ligefrem billig, og hun er ikke interesseret i at ændre vores aftale, og vil egentlig bare have det her overstået, så vælger derfor bare at ignorere hende og tage hende hårdt i røven indtil jeg blev færdig! Og det blev hun selvfølgelig lidt muggen over, men havde jo betalt for det.

Så nej på ingen måde var det her en succes oplevelse!

Hvad har du gang i?

Jeg har et par gange mødt en pige der var skæv, men er så gået igen. Man må håbe at det du har gjort ved hende kan få hende til at stoppe. 

Det er skidt når en pige er skæv men det er 1000 gange være når en sådan en som dig udnytter det. Håber virkelig at du fortryder det overgreb du har udsat hende for.

Stakkels pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...