Hop til indhold
gerog

Melodi Grand Prix 2017 - Afstemning

Tror du Danmark vinder det europæiske Melodi Grand Prix i år?  

22 medlemmer har stemt

  1. 1. Tror du Danmark vinder det europæiske Melodi Grand Prix i år?

    • Ja
      3
    • Nej, men tror vi kommer i top 3
      1
    • Nej, men tror vi kommer i top 10
      6
    • Nej
      12


Recommended Posts

Så det den tid på året igen, hvor der er europæisk Melodi Grand Prix. :)

Er der nogen som har nogle favoritter blandt årets sange?
Og hvor godt tror i den danske sang vil klare sig?

Den danske sang:

 

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver Rumænien og endelig går verden ind i den Yodel fever vi altid vidste ville komme. Sprørgsmålet var kun hvornår. 

I'm Yodel and I am your Kingdom to come. Praise my tongue.

(Desuden har hun jo utroligt flotte ben)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anja er nummer 1 :shock:

https://youtu.be/ptmN5p0I31A

Kunne ellers godt kneppe den rumænske deltager...Altså pigen Ilinca Bacila, også selvom hun kun er 18 år.

https://vignette3.wikia.nocookie.net/eurosong-contest/images/a/a3/Ilinca-bacila_1_size1.jpg/revision/latest?cb=20170305220823

Og performeren fra Schweiz  som i øvrigt også er rumæner..(Miruna Minescu), ligner en som godt kan lide det lidt hårdt..

poze+artistice+miruna+manescu+o+noua+via

Hun måtte til hver en tid udføre et blowjob på mig med sådan et frækt ansigt..Syntes der er lidt ung Cindy Crawford over det..:)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

På min spilkonto i Danske Spil var der efterhånden hobet sig nogle hundrede kroner op, og dem satsede jeg på, at Anja Nissen IKKE kom videre til finalen. De er desværre tabt :-(

Jeg burde have forstået, at kombinationen af ungdom, langt lyst hår og store bryster altid har været en sikker kurs mod succes. 

Hun kommer næppe blandt de 10 første med dén kedelige sang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 18 minutter siden:

På min spilkonto i Danske Spil var der efterhånden hobet sig nogle hundrede kroner op, og dem satsede jeg på, at Anja Nissen IKKE kom videre til finalen. De er desværre tabt :-(

Jeg burde have forstået, at kombinationen af ungdom, langt lyst hår og store bryster altid har været en sikker kurs mod succes. 

Hun kommer næppe blandt de 10 første med dén kedelige sang. 

Jeg tror sagtens hun kan komme i top 10, da hendes sang er populær i udlandet.
Og ja, store bryster og langt lyst hår skal man aldrig undervurdere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke vild med melodi grandprix og kan ikke huske Anjas sang, den fangede mig vist ikke.

det sjove er at Anja er lige præcis taget ud af en sang jeg holder meget af. den danske sang er en ung blond pige der står og nynner i Danmarks hus.

blond smuk vesterlænding er vist fra Australien, tja en god repræsentant for det lille land mod nord lige efter bogen.:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude:)

Mit forhold til GP :wub: -  nå nej - det danske Melodi Grand Prix og Eurovision Song Contest er meget ambivalent - jeg både hader og elsker det. Hader det danske, når det vi sender afsted til ESC er noget ulideligt laaavstammet bras - f.eks vores bidrag i 2014, - en gudsjammerlig ½ araber med en eller anden kvitte vit bum bum sang og i 2016 - og 2017 med noget ligeså gudsjammerligt "anti social media --- et eller andet"  og Light house et aller andet - alle 3 bidrag bare nogle skoledrenge "boyband" uden nogen former for evner og musikalsk formåen. Jeg mener (og uden belæg herfor) at årsagen til, at de vinder herhjemme er alle de mange skoletøser 10 - 20 år der sidder og drømmer om at bolle med dem, og stemmer på dem, og da de selvfølgelig også har en mobiltlf,  tja så  - -  Alle 3 bidrag udmærkede sig ved helt fortjent, at ende som bundskrabet i de respektive ESC  - Jeg hader det danske MGP når jeg på forhånd i løbet af de 10 danske numre kan fornemme, at intet af det har sin berettigelse i ESC

Jeg har stemt ja til at Anja vinder i aften, for det håber jeg hun gør. Hun er sød ung pige på bare 21 år hvis hjerte banker for Danmark, og så trækker det jo ikke ned, at hun også er en god repræsentant for begrebet "Lyse Nordiske Isdronninger"  - hun er en god "billetsælger" - det som desværre kan trække ned er en lidt sløv start i begyndelsen af sangen og det malplacerede 1 minut lange fyrværkeri -  det var altså 2013 med Emmilie de Forrest - ikke 2017.

Jeg håber Anja vinder, for det er også med til at markere lille Danmark på Europakortet - de næste par år!!!!!!!   - for så bliver det jo i den nye Royal Arena i 2018, god skandinavisk arkitekttur og design, at fremvise for udlandet.!!!!

Hvis Anja ikke vinder så håber jeg det bliver Belgiske Blanche med Citry lights     -   hun er en fornyelse lige nøjagtigt som Loreen med Euhoria og Emmelie de Forrest med Only teardrops var det - det var vindersange som var anderledes men ikke mærkelige.

Blanche med City Lights       -     anderledes men ikke mærkelig

 

 

En ung pige på bare 17 år der stiller sig fuldstændig underspillet op foran kameraet og svæver på den underliggende melodi.

Mange hilsner

Nyder livet       

- -  nu er jeg altså ikke fuldstændig Melodi Gran Prix  bims i hovedet - på fredag kan i møde mig i DR - Koncerthuset med DR SymfoniOrkestret  med Fischer & Mahler 6.  - men det er jo også noget helt andet musik - - som jeg også holder meget af.

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holland, Østrig, Moldova, Australien, Grækenland, Spanien syntes jeg var OK..

Italien og Grækenland med god og friske melodier. 

Sverige igen med en melodi som bare fænger..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Langsom sang som Portugal for første gang vinder med..

Lyder som noget fra 1920-1930'erne, syntes jeg, men Tillykke til dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke til Portugal :)

Det gode ved at Danmark ikke vandt, det er at vi aligevel ikke havde råd til at være værtsland næste år ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
gerog skrev, for 5 minutter siden:

Tror alle der ikke vandt igår er skuffet. Alle finalisterne har jo gået og håbet på at vinde.

Jo, men hovedforklaringen er, at ingen kan huske sangen sekundet efter hun har sunget den. Ingen kan nynne med på den. Alt andet er søforklaringer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 10 minutter siden:

Jo, men hovedforklaringen er, at ingen kan huske sangen sekundet efter hun har sunget den. Ingen kan nynne med på den. Alt andet er søforklaringer :-)

Enig, sådan er det altid når man spørger favoritterne i forskellige slags konkurrencer og mesterskaber om hvorfor de ikke vandt. Så kommer der en masse søforklaringer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...