Hop til indhold
Guest Trinetease

Tv :-)

Recommended Posts

Kom så hellere hjem til mig i en ledig stund og se, hvor meget lort, der efterhånden er på TV. Det er ikke andet end boligprogrammer og såkalde realityudsendelser.

Altså konstruerede virkeligheder. Er det værd at ofre en astronomisk-tommer skærm på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Kom så hellere hjem til mig i en ledig stund og se, hvor meget lort, der efterhånden er på TV. Det er ikke andet end boligprogrammer og såkalde realityudsendelser.

Altså konstruerede virkeligheder. Er det værd at ofre en astronomisk-tommer skærm på?

Nej, heller ikke hvis du spørger mig...

Og ift. medielicensen, der just har været debatteret i en anden tråd herinde, har jeg af en god kammerat fået det råd at genbruge indbetalingskortet for sidste år, for det er jo det samme DR også gør - genudsender og genudsender udsendelserne i et væk...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 minutter siden:

Nej, heller ikke hvis du spørger mig...

Og ift. medielicensen, der just har været debatteret i en anden tråd herinde, har jeg af en god kammerat fået det råd at genbruge indbetalingskortet for sidste år, for det er jo det samme DR også gør - genudsender og genudsender udsendelserne i et væk...:)

Hahaha, den var god. Og yderst rimelig. Men stakkels Trine bliver nok ikke meget klogere af alt dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har lige tilbragt 1,5 Tine i Elgiganten.....ak og ve en hovedpine at skulle købe noget man ikke har forstand på :huh:

Men det ender nok med et Samsung....de var pænest til prisen.....:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Jeg har lige tilbragt 1,5 Tine i Elgiganten.....ak og ve en hovedpine at skulle købe noget man ikke har forstand på :huh:

Men det ender nok med et Samsung....de var pænest til prisen.....:rolleyes:

Fint, Trine.

Bare du bliver glad for den, så er alt godt. Jeg kunne jo, lidt perfidt og med en skælm i øjet, tilføje, at når enden er god, er alting godt

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Jeg har lige tilbragt 1,5 Tine i Elgiganten.....ak og ve en hovedpine at skulle købe noget man ikke har forstand på :huh:

Men det ender nok med et Samsung....de var pænest til prisen.....:rolleyes:

1,5 time - det var godt nok en slat - nu lod du dig vel ikke forføre af en smart sælger eller forførte ham?:D

Samsung - ja Morten Korch har ikke levet forgæves, for så ender det jo godt til sidst...

Når du som kvinde vælger det der er pænest til prisen, så er der trods alt ikke den store forskel på dele af de mandlige brugere herinde - de vil også helst vælge pænest til prisen, har jeg lagt mærke til...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...