Hop til indhold
19517

hvorfor gratis sex?

Recommended Posts

Ok. Jeg indrømmer det. Jeg kikker på nogle annoncer jeg ikke er interesseret i at benytte mig af, jeg er altså heteroseksuel.

Nå men, jeg har set nogle annoncer hvor meget veltrænet mænd tilbyder gratis sex osv. Og jeg tænker - hvis jeg havde sådan en smuk veltrænet krop havde jeg sku da ikke være her. Jeg havde været der ude og score kvinder. 

Jeg er ret udadvendt og flirter hele tiden med alle slags kvinder. Men jeg er ikke god til at lukke aftalen hvis i forstår? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 7 timer siden:

Ok. Jeg indrømmer det. Jeg kikker på nogle annoncer jeg ikke er interesseret i at benytte mig af, jeg er altså heteroseksuel.

Nå men, jeg har set nogle annoncer hvor meget veltrænet mænd tilbyder gratis sex osv. Og jeg tænker - hvis jeg havde sådan en smuk veltrænet krop havde jeg sku da ikke være her. Jeg havde været der ude og score kvinder. 

Jeg er ret udadvendt og flirter hele tiden med alle slags kvinder. Men jeg er ikke god til at lukke aftalen hvis i forstår? 

 

Folk er forskellige.  Personligt er jeg aldrig gået i byen for at score. 

Jeg har heller ikke sat annoncer i, hvor jeg tilbyder sex, men jeg skulle vælge mellem de to, ville jeg nok vælge det sidste. 

Jeg ville betydelig hellere have besøg af en pæn renvasket dame end at tage hjem med en, jeg havde mødt i byen tilfældigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 7 timer siden:

Ok. Jeg indrømmer det. Jeg kikker på nogle annoncer jeg ikke er interesseret i at benytte mig af, jeg er altså heteroseksuel.

Nå men, jeg har set nogle annoncer hvor meget veltrænet mænd tilbyder gratis sex osv. Og jeg tænker - hvis jeg havde sådan en smuk veltrænet krop havde jeg sku da ikke være her. Jeg havde været der ude og score kvinder. 

Jeg er ret udadvendt og flirter hele tiden med alle slags kvinder. Men jeg er ikke god til at lukke aftalen hvis i forstår? 

 

Måske manden ikke bryder sig om at stå på en bar eller et diskotek og prøve på at overdøve musikken - så er det da nemmere at få henvendelser i indbakken og stille og roligt at kunne lukke en aftale.

Tænker også at de kvinder, der bare efterspørger sex - måske heller ikke gider gå i byen.

Og når det er gratis sex, der tilbyder har han måske lov til at være lidt kritisk - men jeg kan nu ikke forestille mig han har det store held, da de fleste kvinder nok hellere vil oprette en datingprofil og have et par hundrede mænd, der også gerne vil være lidt romantiske, at vælge imellem ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinder med sprut i blodet der vil scores knalder ikke særligt godt synes jeg.

Jeg selv knalder heller ikke så godt med spurt i blodet.

De knalder løs hver anden weekend de ikke har børn, og jeg tror risiko for en kønssygdom er større hos sådan en kvinde end hos en samvittighedsfuld GP.  

Faktisk tænker at nogle de dygtige piger jeg har mødt brude lave en aftenskole- så kunne danske kvinder lærer at have ordenligt sex - min erfaring siger mig at der mangler meget udd. på det område. :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anne-Birgitte

I er sjove og skønne og småskøre de fleste af jer <3 

Chuck skrev, den 13/5/2017 at 08:41:

Faktisk tænker at nogle de dygtige piger jeg har mødt brude lave en aftenskole- så kunne danske kvinder lærer at have ordenligt sex - min erfaring siger mig at der mangler meget udd. på det område. :o)

Jeg har en bedre idé... Der skal sættes langt tidligere ind for at gøre en forskel. For vi må da GØRE noget ved alt det dårlige sex I bliver tilbudt. Det ligner da slet ikke noget! De må da oppe sig lidt de dovne kællinger. Det kan da ikke være meningen at man skal TALE om hvordan man ka' li' tingene og øve sig på hinanden. Hvad ligner det?

Jeg foreslår derfor at når piger bliver kønsmodne så trækker man dem til side i skolens gymnastiksal i små hold og lærer dem at stønne på den rigtige måde og tilføre den rette mængde mundsavl til et blowjob og hvordan man går i høje hæle og duller sig ordentligt op så de er klar til når drengene et par år senere har indhentet dem hormonelt og evt. også lige været på et lignende kursus i hvordan man åbner en BH uden at fumle og øver sig i en perlerække af komplimenter man ikke mener så der er bedre chance for at de får et skrald fjas i en ordentlig kvalitet. 

Det må være en opgave til en ny skolereform. Og måske kunne man så afskaffe det kursus der lærer pigerne hvordan de bedst skammer sig over at være liderlige og drengene at de skal vente 3 dage med at ringe efter en date så hun ikke tror hun er noget særligt.

Sådan bare lige off the top of my curly head... ;) 

PS: Der findes en flok der samles en gang om ugen i løbetøj til en tur rundt om søerne, som i virkeligheden er et skalkeskjul for undervisning i ordentlig sex. Man trækker lod om hvem der holder vagt og der er en kort debat om hvem der trænger mest til hjælp, og så foregår undervisningen bag de tykkeste af træerne ved søerne langs hhv. Vodroffsvej og ved Dronning Louises Bro - der hvor Irmahønen lægger æg - alt afhængigt af om det er i den ene eller den anden ende man trænger til lidt efteruddannelse. Næste gang er 1. onsdag i juni kl. 21:00... Husk at tage konen med!
I tilfælde af dårligt vejr er arrangementet flyttet til Tivolipladsen bag Damhuskroen og kodeordet for adgang kan finde på undersiden af en den bænk der står tættest på lige ved Damhussøen. 
Der samles i begge tilfælde diskret ind i en bowlerhat så arrangementet kan gentages efter sommerferien.
 

Redigeret af Anne-Birgitte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Anne Birgitte

Jeg er enig at han-kønnet med statsgaranti også trænger til seksual undervisning. Hele humlen ligger jo netop i den gensidige respekt omkring dig selv og din partners seksuelle præferancer :o)

Jeg mente det nu som en opfordring til at tage sex alvorligt og få noget dejligt og positivt ud af sit sexliv hvad enten vi er mænd eller kvinder.

At en GP tager der tager sit erhverv alvorligt, kan levere en varer der mange matcher det en halvfuld amatør levere en lørdag nat klokken 03:30 - kan vel næppe overaske nogen :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, vi er småskøre alle sammen- vi havde netop en tråd om den psykologi vi skal have for at sælge og købe sex til hinanden i sidste uge.

Hav en dejlig søndag aften :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den dejlige liflige fantasi om at "opdrage" unge kvinder i kroppens kunst er og bliver den bedste. Og nu til noget seriøst - hvis vi havde et samfund hvor pigerne bliver opdraget til at være kvinder, og drengene til at være mænd. Ville det blive nemmere at være ung. Her foreslår jeg, at man kommer på en skole når man er parat hvor der er andre af samme køn som bliver oplært til at sex'e. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, den 13/5/2017 at 00:27:

Ok. Jeg indrømmer det. Jeg kikker på nogle annoncer jeg ikke er interesseret i at benytte mig af, jeg er altså heteroseksuel.

Nå men, jeg har set nogle annoncer hvor meget veltrænet mænd tilbyder gratis sex osv. Og jeg tænker - hvis jeg havde sådan en smuk veltrænet krop havde jeg sku da ikke være her. Jeg havde været der ude og score kvinder. 

Jeg er ret udadvendt og flirter hele tiden med alle slags kvinder. Men jeg er ikke god til at lukke aftalen hvis i forstår? 

 

Jeg synes sgu det lyder lidt pudsigt og sjovt. Det er nok ikke ens kropsbygning der er afgørende for og man er en skørtejæger eller ej. Men det kan sikkert sammen med ens udstråling, type m.v. gøre en forskel på om man får skudt og nedlagt nogle bambier.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
19517 skrev, den 13/5/2017 at 00:27:

Ok. Jeg indrømmer det. Jeg kikker på nogle annoncer jeg ikke er interesseret i at benytte mig af, jeg er altså heteroseksuel.

Nå men, jeg har set nogle annoncer hvor meget veltrænet mænd tilbyder gratis sex osv. Og jeg tænker - hvis jeg havde sådan en smuk veltrænet krop havde jeg sku da ikke være her. Jeg havde været der ude og score kvinder. 

Jeg er ret udadvendt og flirter hele tiden med alle slags kvinder. Men jeg er ikke god til at lukke aftalen hvis i forstår? 

 

Jeg har godt bemærket nogle af disse annoncer, og jeg tror ikke at alle sammen er helt for "real". Uden at vide det, så tror jeg ikke det virker specielt godt, da jeg tror at det er turn-off for de fleste kvinder med sådan nogle "annoncer".

Nu ved jeg ikke rigtig hvad du mener med ude og score kvinder. Hvor er det? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...