Hop til indhold

Recommended Posts

Efter alt det jeg havde læst om Victoria måtte jeg besøge hende, så det gjorde jeg først på ugen Og jeg blev skuffet :(
Billederne er helt klart ægte, men jeg synes hun ser lidt bedre ud på dem end IRL - og at hun er lidt mere trind IRL end på billederne..
Men hun var virkelig sød, så vi blev enige om en halv time.
Men jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har fået så elendig sex. Det var ren maskinsex. 50% af det franske var svensk - og i et tempo, som jeg i hvert fald ikke får noget ud af. Og det samme tempo, da hun red mig.
Der kommer jeg ikke mere.
Og til dem, som mener, at det var min skyld, at jeg ikke var sød ved pigen osv. osv.: Vi havde en rigtig fin og hyggelig snak inden og i øvrigt også efter, og jeg startede med at slikke hende efter bedste evne - og det siger ikke så lidt :) Så jeg kan absolut ikke se, at jeg havde andel i det.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja

En øv-oplevelse... håber at du finder en pige med lidt flere gear næste gang (de findes har jeg hørt :D)

Det er sjældent at mænd (kunder) siger hvad de tænder på, så det er altid en fingerspitz-vurderings-sag, når I træder ind af døren (eller omvendt). Jeg synes hurtigt man danner sig et billede. Prøver selv efter bedste evne at fornemme hvad der er et turn on eller off, når jeg møder en mand og mener egentligt at det lykkes mig rimeligt godt. Nogle kan lide det langsomt og lidenskabeligt, nogle tænder for vildt på oralt, andre på at pigen tænder og andre igen er helt ligeglade med om pigen er "med". I er meget forskellige ;) 

Men kedeligt og "dårligt for forretningen" at køre på rutinen, og da især hvis det er en dejlig og hensynsfuld mand man står med i hænderne ;) 

Redigeret af Catja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catja skrev, for 12 timer siden:

En øv-oplevelse... håber at du finder en pige med lidt flere gear næste gang (de findes har jeg hørt :D)

Det er sjældent at mænd (kunder) siger hvad de tænder på, så det er altid en fingerspitz-vurderings-sag, når I træder ind af døren (eller omvendt). Jeg synes hurtigt man danner sig et billede. Prøver selv efter bedste evne at fornemme hvad der er et turn on eller off, når jeg møder en mand og mener egentligt at det lykkes mig rimeligt godt. Nogle kan lide det langsomt og lidenskabeligt, nogle tænder for vildt på oralt, andre på at pigen tænder og andre igen er helt ligeglade med om pigen er "med". I er meget forskellige ;) 

Men kedeligt og "dårligt for forretningen" at køre på rutinen, og da især hvis det er en dejlig og hensynsfuld mand man står med i hænderne ;) 

Det siger jeg altid og fx i den her situation bad jeg hende flere gange om at sætte fransk- og svensk-tempoet ned og da hun begyndte på at give svensk i stedet for fransk sagde jeg, at det var helt ok, hvis hun blev træt i munden, men så ville jeg hellere, at hun holdt en pause end at hun gav svensk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hvad jeg skriver nu gælder ikke generelt men jeg har selv personligt oplevet en rost udenlandsk pige give en dårlig oplevelse. Jeg besøgte hende "last day" hun var i byen. Nu var det "last day" så ikke helt rigtig, men skulle nok have stået last week, ligesom anmeldte pige i flere dage har reklameret med last day. Nå men der hvor jeg vil hen er at hun faktisk gav en ret dårlig oplevelse på,trods af gode anmeldelser og det var ikke kun til mig kunne jeg læse, flere andre oplevede det samme som jeg. Senere har jeg set samme tilfælde med et par andre udenlandske piger i byen iflg anmeldelser fra brugerne. Altså i dagene op til at de skal forlade byen går servicen ned hos dem, jvf indlæggene.

Det gælder ikke for de piger dog, der har planer om at besøge byen igen, feks Rita mfl, så derfor kan man ikke sige det generelt.

Men jeg sidder med tanken om at det er derfor hun nu slækker på servicen. Hun tænker måske hun er på vej væk fra Århus nu, så de sidste kunder skal bare ekspederes i en fart. Hun har fået sin gode omtale herinde da hun startede i byen for mange uger siden, det ved hun da hun linker til dem i annoncen, og nu er hun nok ligeglad da hun smutter nu for ikke at vende tilbage igen. Jeg ved jo ikke om det er sådan, men tilfældet her med hvad downunder oplever er set før i hvert fald, så det kunne være en tanke.

Jeg besøger ikke selv længere de udenlandske piger der reklamerer med "last day" medmindre jeg har besøgt dem før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 7 timer siden:

Hvad jeg skriver nu gælder ikke generelt men jeg har selv personligt oplevet en rost udenlandsk pige give en dårlig oplevelse. Jeg besøgte hende "last day" hun var i byen. Nu var det "last day" så ikke helt rigtig, men skulle nok have stået last week, ligesom anmeldte pige i flere dage har reklameret med last day. Nå men der hvor jeg vil hen er at hun faktisk gav en ret dårlig oplevelse på,trods af gode anmeldelser og det var ikke kun til mig kunne jeg læse, flere andre oplevede det samme som jeg. Senere har jeg set samme tilfælde med et par andre udenlandske piger i byen iflg anmeldelser fra brugerne. Altså i dagene op til at de skal forlade byen går servicen ned hos dem, jvf indlæggene.

Det gælder ikke for de piger dog, der har planer om at besøge byen igen, feks Rita mfl, så derfor kan man ikke sige det generelt.

Men jeg sidder med tanken om at det er derfor hun nu slækker på servicen. Hun tænker måske hun er på vej væk fra Århus nu, så de sidste kunder skal bare ekspederes i en fart. Hun har fået sin gode omtale herinde da hun startede i byen for mange uger siden, det ved hun da hun linker til dem i annoncen, og nu er hun nok ligeglad da hun smutter nu for ikke at vende tilbage igen. Jeg ved jo ikke om det er sådan, men tilfældet her med hvad downunder oplever er set før i hvert fald, så det kunne være en tanke.

Jeg besøger ikke selv længere de udenlandske piger der reklamerer med "last day" medmindre jeg har besøgt dem før.

Ja, jeg kan jo ikke tillade mig at sige at det glæder mig, men det er dog rart at vide, at det ikke kun er mig som får den slags oplevelser. Og som jeg skrev fattede jeg det simpelthen ikke efter alle de begejstrede anmeldelser jeg havde læst. Men din forklaring lyder da meget plausibel, og hun sagde også noget om at hun snart rejse fra Aarhus.
Så tak for din kommentar.
Men hvis hun skulle komme igen, har jeg nu ikke lyst til at prøve lykken igen - om der så er et helt år, til hun skal rejse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello, my dear disappointed customers, of course not everyone can be satisfied with the same girl, everyone has different tastes and preferences and sometimes the reason I do not try to satisfy them is that I also have preferences and simple I do not want some of you to come back to me. So if Slander me on the forums makes you feel better, I do not mind.

And when I write the last day it is the last day because I'm going home and I will not be in Denmark. I do not understand what's your problem. Is it so complicated to understand??? Whether I will come back or not, or when it is my personal job. But there are no limitations for the evildoers.

Peace for your souls.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi.

perhaps your just as bad as they say, but if you can't do propper service to them,  the you shoid'n take there money, if you don't what them as customers, then rejcct them before they pay you, it will be the honest thing to do, or are you so greedy that you will not do that.


prøvemanden

Redigeret af prøvemanden
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Of course I'm not as bad as they say,
You know the money is given in advance, and in the first few minutes you can not understand that someone will have a bad attitude to you afterwards. I respect myself, and when someone allows me to behave not respectfully to me, it is normal not to give everything of my own to satisfy his whims.Everything is a question of attitude and communication, I do not read thoughts, everyone likes different things, and what doinunder claims was not quite like this, but I do not think I have to take it in detail. 

You can read very positive comments about me, and satisfied customers who do not write on the forums are much more so I'm fine
I was very surprised when I saw the doinunder comment, but I know that kind of people and I do not think I should continue to comment on his post. Those of you who believe this post and the slanders for me can just miss me

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarter havde mange profiler herinde. Det gør det nemmere at bakke sig selv op.

Synd hvis han nåede at ødelægge Victorias kundegrundlag alt for meget, inden hans profiler blev lukket ned.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, den 13/5/2017 at 13:01:

Hvad jeg skriver nu gælder ikke generelt men jeg har selv personligt oplevet en rost udenlandsk pige give en dårlig oplevelse. Jeg besøgte hende "last day" hun var i byen. Nu var det "last day" så ikke helt rigtig, men skulle nok have stået last week, ligesom anmeldte pige i flere dage har reklameret med last day. Nå men der hvor jeg vil hen er at hun faktisk gav en ret dårlig oplevelse på,trods af gode anmeldelser og det var ikke kun til mig kunne jeg læse, flere andre oplevede det samme som jeg. Senere har jeg set samme tilfælde med et par andre udenlandske piger i byen iflg anmeldelser fra brugerne. Altså i dagene op til at de skal forlade byen går servicen ned hos dem, jvf indlæggene.

Det gælder ikke for de piger dog, der har planer om at besøge byen igen, feks Rita mfl, så derfor kan man ikke sige det generelt.

Men jeg sidder med tanken om at det er derfor hun nu slækker på servicen. Hun tænker måske hun er på vej væk fra Århus nu, så de sidste kunder skal bare ekspederes i en fart. Hun har fået sin gode omtale herinde da hun startede i byen for mange uger siden, det ved hun da hun linker til dem i annoncen, og nu er hun nok ligeglad da hun smutter nu for ikke at vende tilbage igen. Jeg ved jo ikke om det er sådan, men tilfældet her med hvad downunder oplever er set før i hvert fald, så det kunne være en tanke.

Jeg besøger ikke selv længere de udenlandske piger der reklamerer med "last day" medmindre jeg har besøgt dem før.

Din mistanke har uden tvivl meget for sig.

Der er masser af fup og fiduser med disse engangsbesøgende. Og det er bl.a. dét, den hæderlige del af den danske branche har at kæmpe urimeligt imod.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at disse piger nødvendigvis må have "hjælpere" i Danmark, for hvordan pokker finder de ellers, uden at kunne et kvæk af sproget, frem til et "dueslag", hvorfra de kan operere, når danske piger, jeg kender til, selv efter længere søgen ikke er i stand til at finde et sted, hvor de kan gå p/d?

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi holder generel debat der hvor der hører hjemme .... og det er ikke i Anmeldelsestrådene. 

Og set i lyset af at Moan/KasperGV/Downunder/genertmand ikke længere (forhåbentlig) er aktiv herinde lukker vi tråden...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...