Hop til indhold

Recommended Posts

Catalina - Frederiksberg

Jag var och besökte Catalina idag eftersom hon nyligen anlänt och jag har gått och väntat på henne väldigt länge. Har anmält henne förut men tycker hon behöver en ny "hyllning" för att hon är en "top babe" enligt min mening, på alla sätt och vis. Men som @Kattjakt ofta skriver så krävs det god kemi, och det har jag och Catalina. Det är perfekt match :) 

Catalina är verkligen som en supermodel vad gäller utseendet. Höga kindben, vackert hår, långa ben och en fint balanserad kropp, former, men inte för kurvigt......kvinnligt skulle man kunna säga....men bäst av allt är hennes ögon :wub: Det gälller att ha både badbyxor och flytväst på för i dessa ögon kan man drunkna....djupt. Efter ett flertal besök så har vi lärt känna varandra och det blir bara bättre och bättre för varje gång. Jag ska nog försöka mig på ytterligare ett besök innan hon åker hem på Onsdag i nästa vecka. Skriver inte några detaljer idag, då jag gjort det i tidigare inlägg.

Tag väl han om henne, inte för hårda tag, så kommer ni att uppskatta denna pige. Det enda negativa jag kan komma på är att hålet i plånboken blir djupare och djupare när hon är på besök i Köpenhamn. ;) 

Loppan

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 2 timer siden:

Catalina - Frederiksberg

Jag var och besökte Catalina idag eftersom hon nyligen anlänt och jag har gått och väntat på henne väldigt länge. Har anmält henne förut men tycker hon behöver en ny "hyllning" för att hon är en "top babe" enligt min mening, på alla sätt och vis. Men som @Kattjakt ofta skriver så krävs det god kemi, och det har jag och Catalina. Det är perfekt match :) 

Catalina är verkligen som en supermodel vad gäller utseendet. Höga kindben, vackert hår, långa ben och en fint balanserad kropp, former, men inte för kurvigt......kvinnligt skulle man kunna säga....men bäst av allt är hennes ögon :wub: Det gälller att ha både badbyxor och flytväst på för i dessa ögon kan man drunkna....djupt. Efter ett flertal besök så har vi lärt känna varandra och det blir bara bättre och bättre för varje gång. Jag ska nog försöka mig på ytterligare ett besök innan hon åker hem på Onsdag i nästa vecka. Skriver inte några detaljer idag, då jag gjort det i tidigare inlägg.

Tag väl han om henne, inte för hårda tag, så kommer ni att uppskatta denna pige. Det enda negativa jag kan komma på är att hålet i plånboken blir djupare och djupare när hon är på besök i Köpenhamn. ;) 

Loppan

 

Hvilket område i København befinder hun sig? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 57 minutter siden:

Read the fucking manual.... :P:D:mrgreen: ...... Catalina - Frederiksberg ;) 

Haha, jeg læste hele hendes tekst men ikke overskriften :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

Great Girl!!

Does she kiss with thoung?

With me yes :D Ask her on phone/sms is my advise.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 2 timer siden:

Haha, jeg læste hele hendes tekst men ikke overskriften :D:P

Du kanske fokuserar lite mycket på bilderna :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xxinthedark skrev, for 7 timer siden:

Jeg er helt enig. Besøgte hende sidst hun var i landet, og hold da op hvor er hun bare gude smuk :*

Slettet

Redigeret af downunder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ibland orkar man inte utifrån vetskapen om mängden brugere det är här inne och hur många besök de gör. Man väljer att avstå anmeldelse bara för att man tycker att andra inte bidrar tillräckligt. Sad to say but that's my way...sometimes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
downunder skrev, for 16 minutter siden:

Hvorfor skrev du så ikke en anmeldelse af hende?

1. På daværende tidspunkt havde jeg ikke nogen bruger, da jeg sjældent var herinde.

2. Der var allerede skrevet anmeldelser af hende, hun har bare skiftet navn et par gange :) Har bl.a. heddet jennyfer. Derfor gad jeg ikke oprette en bruger, og skrive en anmeldelse, da det allerede var gjort..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xxinthedark skrev, for 3 minutter siden:

1. På daværende tidspunkt havde jeg ikke nogen bruger, da jeg sjældent var herinde.

2. Der var allerede skrevet anmeldelser af hende, hun har bare skiftet navn et par gange :) Har bl.a. heddet jennyfer. Derfor gad jeg ikke oprette en bruger, og skrive en anmeldelse, da det allerede var gjort..

OK, har slettet mit indlæg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke samme positive indtryk af Catalina som trådstarter. Ja, hun er køn, meget forfinede "model"-træk i ansigtet, og en lækker danserinde-krop. Hun er ikke decideret afvisende, men jeg synes det er meget tydeligt at hun ikke bryder sig om det hun laver. Hun er en af dem som hele tiden sørger for at have distraktioner fra her-og-nu situationen. Checker tlf hele tiden. Har høj (dårlig) dance/pop-musik kørende hele tiden, og skal indimellem lige afbryde foretagendet for at skifte nr. Jeg blev smidt i bad, selvom jeg sagde jeg lige havde været det. Hvis det er nødvendigt for at hun kan føle sig komfortabel og levere en god ydelse, så helt fint, men det var ikke tilfældet. Jeg indvilgede med det samme. 

Prøvede at live situationen lidt op med humor og komplimenter, men der var ikke noget der bed. Paraderne blev oppe og det blev en distanceret omgang. Hun skulle også påføre smørelse 5-6 gange i løbet af sexen, der varede ca. 20 min. 

Konklusion: Lækker pige, dårlig sex.

Når jeg tænker på hvad man får for de samme penge hos Jessy og Camile. De er yngre, og har super lækre faste kroppe, og en meget mere naturlig tilgang til "faget".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg valgte at besøge Catalina efter de gode anmeldelser.  Havde lige været i bad for 10 min. siden (bor tæt på) og forklarede hende dette. Men hun sendte mig alligevel i bad. Jeg valgte dog at gå, da jeg også fornemmede, at hun var træt og slidt. Der er nok også en grund til at hun har skiftet navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Ebden_jj for den diplomatiske og afdæmpede måde, du beskriver, hvordan Catalina også kan optræde.

Trods tilsvarende forsøg med humor, komplimenter og hensynsfuld optræden oplevede jeg i hvert fald præcis de samme mønstre af forhaling og modvilje samt tegn på, at Catalina måske har valgt en forkert branche, - eller i det mindste burde overveje at sige pænt nej tak til vores tid og penge, hvis vi ikke lige er hendes type af yndlingselskere.

Jeg har i årevis nydt masser af dejlige oplevelser og god kemi hos rigtig mange søde GP'er, med meget få nitter indimellem. Men Catalina er virkelig noget af det allerdårligste, jeg har oplevet, - og jeg forstår nu, hvorfor hun af og til skifter navn.

Stor respekt for Loppans mange fine anmeldelser, og jeg betvivler bestemt ikke hans oplevelse, men synes godt nok, at lovprisningen af Catalina er ganske misvisende. Og ja, smag og behag er forskellig, - også fra GP-siden. Men at tage penge for noget, man ikke ønsker at levere er ikke i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var intelligent og sjov med mig. Sexen var dog dårlig. Hader når man ikke må komme helt ind. Så bliver desværre en enkelt fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...