Hop til indhold

Recommended Posts

FANTASTISK BESØG HOS SASHA OG CAROLINE

Jeg sad i går d. 10/5-2017 og kiggede annoncer og min nysgerrighed faldt på disse to skønne kvinder.

Jeg har set deres annonce før, men der skulle lidt mod til at besøge TO på en gang og deres annonce lød lidt for godt til at være sandt, så jeg var en smule skeptisk.

Jeg ringer og bestiller en tid – 30 min. Jeg ankommer til stedet i Solrød og hold da k... to lækre kvinder der åbner døren, der stod Sasha og Caroline og tog imod mig. De bød mig velkommen og ind på værelset.

Jeg ligger mig ned på sengen med en kvinde på hver min side, de kysser mig og hinanden meget intens. De begynder begge at sutte mig og kysser hinanden samtidig – der er allerede ved at gå galt for mig der EFTER CA 3 MINUTTER, den fanger pigerne og begynder i stedet at slikke hinanden og shit de nyder det VIRKELIG, det er hvad jeg kalder ægte lesbisk.

Sasha tager fat og sutter mig igen, jeg må bede hende stoppe da jeg aldrig har prøvet noget så dejligt og ikke vil komme allerede. Jeg begynder at give Caroline finger, hun bliver så våd og ser super fræk ud, jeg bliver ved og fandme om hun ik får den lækreste sprøjeorgasme jeg nogen sinde har oplevet.

Begge 2 vender røven til og jeg knepper dem på skift – åååhhh jeg når det ikke i så lang tid før jeg er ved at eksplodere og får den frækkeste orgasme.

Det var simpelhent en af de bedste oplevelser jeg har prøvet og kan klart anbefale disse 2 dejlige, skønne og smukke kvinder. De ved, hvad de laver, super god ved deres gæster, god kemi, ingen stress og bare WOW oplevelse.

Billeder og alder passer til beskrivelsen. 13 tal til Sasha og Caroline

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eh.. hvorfor har du postet dit indlæg i Generel Debat, istedet for det anmeldelsesforum der hører til regionen hvor pigerne befinder sig ?

Har adviseret moderatorerne, så de kan flytte tråden...

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, men det her lugter langt væk af reklame. Sprit-ny bruger, sjove formuleringer for en mand og et fuldstændig perfekt besøg... 

Undskyld "Peter Hansen", hvis det er en ægte anmeldelse, men indtil jeg ser en anmeldelse fra en mere erfaren bruger, må jeg stille mig meget skeptisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thephd skrev, 1 time siden:

Sorry, men det her lugter langt væk af reklame. Sprit-ny bruger, sjove formuleringer for en mand og et fuldstændig perfekt besøg... 

Undskyld "Peter Hansen", hvis det er en ægte anmeldelse, men indtil jeg ser en anmeldelse fra en mere erfaren bruger, må jeg stille mig meget skeptisk.

Også lige min første tanke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mailet lidt frem og tilbage med dem for en måneds tid siden, vi fik dog aldrig tiderne til at passe, da de næsten kun arbejder i dagstimerne på hverdage. I korrepondencerne lød de dog friske og søde, og svarede frækt og uddybende på de spørgsmål jeg havde til ydelser. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GoingStrong skrev, for 17 timer siden:

Jeg har mailet lidt frem og tilbage med dem for en måneds tid siden, vi fik dog aldrig tiderne til at passe, da de næsten kun arbejder i dagstimerne på hverdage. I korrepondencerne lød de dog friske og søde, og svarede frækt og uddybende på de spørgsmål jeg havde til ydelser. :-) 

Men du kan jo heller ikke vide, om det var dem i den anden ende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Peter Hansen's anmelde af de to dejlige kvinder Sasha og Caroline er helt i tråd med det jeg har oplevet.

Har dog besøgt dem i det jyske - ved Vejle.

Det er to lækker piger som giver sig fuldt ud, også lesbisk.

Også 13 tal fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...