Hop til indhold

Recommended Posts

8000 skrev, den 10/5/2017 at 11:18:

Et bud kunne være much hos vinner i Herluf trollesgade. Silicone D str.

Hun er ikke nem at danse med, der er en del forbehold, dog lykkedes det mig at få en ok tur. Men jeg kommer ikke igen foreløbig.

Pas på hvor du ligger dit håndklæde ved bad mit var fyldt med tissemyre da jeg skulle tørres efter bad.

Venligst 8000

Agrr. Silikone er nok ikke mig. Men svær at undgå i dagens Danmark. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB1 skrev, den 10/5/2017 at 20:53:

Er der nogen der ved om der også er andre hos Lek - evt. info om alder og udseende?

Ved ikke om man kan træffe andre piger hos Lek. Det kunne man tidligere.

Lek er 40 år, ca 150 cm høj, store naturlige bryster (som tidligere beskrevet). Er man til slanke thaipiger, så er det ikke Lek man skal besøge. Hun har en del på sidebenene, men hun er en sød og naturlig kvinde. Hun taler et forståeligt dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB1 skrev, den 10/05/2017 at 20:53:

Er der nogen der ved om der også er andre hos Lek - evt. info om alder og udseende?

Jeg fik en god massage af Joy forleden. Hun er vel ca. 35 år (gæt) - rimelig slank og med små bryster.

Hun var ikke så pirrende under massagen men tilbød alligevel den fulde pakke. Jeg var presset og sprang på. Det hele blev leveret med en vis passivitet, og kalder for mit vedkommende ikke på gentagelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...