AV1 62 Skrevet 10. Maj, 2017 Hej, er der nogle herinde der har god indsigt hvad den nye prostitutionslov i Tyskland rent praktisk betyder i forhold til Gang Bang parties f.eks Erlebniswohnung, Lauren-pink.com og for Flat rate klubber. Er det forbudt fra 1/7, eller må man bare ikke reklamere for det GB, AO etc. Er Mustafa's Venus Palace lidt det gamle koncept, men måde at komme omkring den ny lov? Jeg har læst lidt herinde, men kan ikke finde tråden. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9730 Skrevet 10. Maj, 2017 @AV1 Det er denne tråd: Nervøsiteten breder sig Startet af Taurus, 31. Marts Lad os fortsætte der. Jeg poster lige et indlæg i den tråd. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taurus 57 Skrevet 11. Maj, 2017 Det nyeste jeg har hørt fra en person, som udlejer lejligheder til damerne, er, at kvinderne skal registrere sig hos "Ordnungsamt" i den kommune, de vil arbejde i. Derimod vil der ikke komme nye krav til lejlighederne som hos andre erhvervlejemål (flugtvej, problemfri adgang for handicappede, brandsikre døre osv.). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg