Hop til indhold
kattjakt

Diana och Barbara med Loppan och Kattjakt

Recommended Posts

KindKiddo skrev, for 19 timer siden:

Ja, fik dog selv en fin og meget undskyldende besked fra Barbara om, hun blev nødt til at aflyse, for hun kunne seriøst ikke mærke sin krop længere, og hun undskyldte inderlig. Vi skrev lidt sammen ydeligere, hvor hun var glad for, jeg var forstående. Hun skrev også, hun havde fjernet sin annonce på Escorguide, og ikke kan arbejde i morgen, da hun simpelthen er for udkørt. 

Mega fucking ærgerligt, men sætter pris på den besked, og at jeg fik den flere timer før vores session. Hun kommer tilbage i juni, og der må jeg få trekanten i stedet :) 

Stakkels pige. Hun fortalte mig, at hun ikke var ny i gamet. Hun havde angiveligt tidligere arbejdet i et andet land. Vi talt ikke om for længe hun havde været i branchen. Men hvis hun har haft travlt med kunde fra morgen til sengetid i hele perioden hun har været her, så vil det være underligt, hvis hun kunne holde til det. Jeg synes det virker til, at hun har hørt sig selv meget hårdt. Dejligt at hun selv evner og har muligheden for at tage en pause. Håber blot at hun fortsat kommer tilbage i juni. 

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 20 timer siden:

Stakkels pige. Hun fortalte mig, at hun ikke var ny i gamet. Hun havde angiveligt tidligere arbejdet i et andet land. Vi talt ikke om for længe hun havde været i branchen. 

3 år var det hun fortalte mig, men de byer hun har arbejdet i har jeg hørt fra andre har ofte er ret korte aftaler grundet det højere prisniveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kortehansen skrev, for 8 timer siden:

3 år var det hun fortalte mig, men de byer hun har arbejdet i har jeg hørt fra andre har ofte er ret korte aftaler grundet det højere prisniveau.

Så er hun startet tidligt. Imponerende at hun ikke er blevet "kold"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej på er.

Jag fortsätter i denne tråd då jag startet den... Men idag handler det bare om Diana.:wub: 

Jag kende ju då vi alle 4 treffedes att det var Diana jag hade den bedre kemi med mot Barbara. Jag hade det gott gott med Barbara, Barbara var sjov och superläcker men det er ju något som kan vare svårt att förklare ibland. Jag kende detta med Diana. Den helt rätte kemiske vibe så att säga... 

Förre gang pigerne var i Danmark blev det lidt crazy med all popularitet som jag förstod och pigerne var trötte i slutet. Fullt förståeligt. Men nu idag var Diana 100 game igen. Gott att se.

Så idag treffedes jag och Diana igen för en one on one. Och vi vet ju redan hur flot hon er men efter idag kommer jag ge hende en upgrade i min bok till den absolute top nivån. Ja den lille skare av ca 7-8, (nu 9);) piger som för mig er superstars. Som jag gerne treffer igen och igen.

Diana er så sjov att både vare med och snacke med innan och efter the action. Och hon levererar det hele paketet med mig. Fra start till mål. Kunde icke ha det mer dejligt. Så hele min hatt av för denne top pige. Jag kommer treffe hende igen och igen om hon er her. Men som sagt, jag kende redan gang 1 att vi hade en god vibe.

Tack för mig och idag. Ha en fin tirsdag!

/A

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 3 timer siden:

Hej på er.

Jag fortsätter i denne tråd då jag startet den... Men idag handler det bare om Diana.:wub: 

Jag kende ju då vi alle 4 treffedes att det var Diana jag hade den bedre kemi med mot Barbara. Jag hade det gott gott med Barbara, Barbara var sjov och superläcker men det er ju något som kan vare svårt att förklare ibland. Jag kende detta med Diana. Den helt rätte kemiske vibe så att säga... 

Förre gang pigerne var i Danmark blev det lidt crazy med all popularitet som jag förstod och pigerne var trötte i slutet. Fullt förståeligt. Men nu idag var Diana 100 game igen. Gott att se.

Så idag treffedes jag och Diana igen för en one on one. Och vi vet ju redan hur flot hon er men efter idag kommer jag ge hende en upgrade i min bok till den absolute top nivån. Ja den lille skare av ca 7-8, (nu 9);) piger som för mig er superstars. Som jag gerne treffer igen och igen.

Diana er så sjov att både vare med och snacke med innan och efter the action. Och hon levererar det hele paketet med mig. Fra start till mål. Kunde icke ha det mer dejligt. Så hele min hatt av för denne top pige. Jag kommer treffe hende igen och igen om hon er her. Men som sagt, jag kende redan gang 1 att vi hade en god vibe.

Tack för mig och idag. Ha en fin tirsdag!

/A

 

Tak for anmeldelsen. Kys hende med tungen? Hvad omfatter den fulde pakke? Er stedet distriktet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag och Diana har god kemi så det var egte kys. Men som jag bruker skrive, kys på egte sätt er ju meget en fråga om kemi så kan ju icke svare för andre. Hele paketet för mig er en social pige, hot looks och icke minst god sex. Diana har allt dette med mig och er för mig i det ultimate top nivå för en GP. Men som jag skrivit mange ganger, för mig er kenslen av att pigen er in it en stor del av en god session. /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er diskret och meget fresh. God säng och läcker spegel för visuell stimulans som Diana bruker meget gott.

Samme sted som Diana och Barbara var i förre gang de var her. /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 1 minut siden:

Stedet er diskret och meget fresh. God säng och läcker spegel för visuell stimulans som Diana bruker meget gott.

Samme sted som Diana och Barbara var i förre gang de var her. /A

Tak!:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 6 minutter siden:

Stedet er diskret och meget fresh. God säng och läcker spegel för visuell stimulans som Diana bruker meget gott.

Samme sted som Diana och Barbara var i förre gang de var her. /A

Hvad med Barbara? Kys hende også med tungen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dejligt att kysse Barbara också;)

Men har icke varit one on one med Barbara men hon har ju mange fans nu också. Mine eroböder Kindkiddo och Loppan er ju bland andre någre som er riktigt high på denne flotte pige. Hon er också top notch men Diana er min favorit av desse två gudinner.:wub: /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 3 minutter siden:

Det var dejligt att kysse Barbara också

Men har icke varit one on one med Barbara men hon har ju mange fans nu också. Mine eroböder Kindkiddo och Loppan er ju bland andre någre som er riktigt high på denne flotte pige. Hon er också top notch men Diana er min favorit av desse två gudinner.:wub: /A

Fedt! Tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 8 timer siden:

Jag och Diana har god kemi så det var egte kys. Men som jag bruker skrive, kys på egte sätt er ju meget en fråga om kemi så kan ju icke svare för andre. Hele paketet för mig er en social pige, hot looks och icke minst god sex. Diana har allt dette med mig och er för mig i det ultimate top nivå för en GP. Men som jag skrivit mange ganger, för mig er kenslen av att pigen er in it en stor del av en god session. /A

lucky guy! Har selv besøgt Diana mange gange men aldrig fik ægte frenchkys :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
JackZ skrev, den 2017-05-31 at 00:29:

Hvad med Barbara? Kys hende også med tungen?

Barbara kysser med tungan och hon gör det precis lika godt som Diana. Men det är som Kattjakt säger, det är upp till pigen att bestämma om det är kemi mm. Både Diana och Barbara är toppen piger så får man inte en tid med den ena så pröva den andra...är mitt råd. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...