Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

 der åbner snart en ny Thai massage i Odense, den hedder Dam's thaimassage og ligger i Dronningsgade.

efter planen åbner hun D.15/5-17

massage 1 time 300,-

massage 1/2 time 200,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 10 minutter siden:

Hejsa

 der åbner snart en ny Thai massage i Odense, den hedder Dam's thaimassage og ligger i Dronningsgade.

efter planen åbner hun D.15/5-17

massage 1 time 300,-

massage 1/2 time 200,-

Du virker som en med stor indsigt i thaiverdenen! - Kan du også allerede nu afsløre adressen og hvor Dam tidligere har huseret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnok skrev, 1 time siden:

Du virker som en med stor indsigt i thaiverdenen! - Kan du også allerede nu afsløre adressen og hvor Dam tidligere har huseret?

Og måske også allerede give en anmeldelse? Eller er det kun en reklame?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søgte, og fandt

Dams Thaimassage

Vestervoldgade 6
5800 Nyborg
Om det er den der flytter til Odense, vides ikke.
Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dam har hjulpet til nogle steder i Odense, men vil nu gerne have sin ejen butik, det er Dronningsgade 33.

har fået massage af Dam og det er ganske godt, lidt mere til dem bløde side, så det passer mig fint, at det ikke altid er vrid og bræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 12 timer siden:

Dam har hjulpet til nogle steder i Odense, men vil nu gerne have sin ejen butik, det er Dronningsgade 33.

har fået massage af Dam og det er ganske godt, lidt mere til dem bløde side, så det passer mig fint, at det ikke altid er vrid og bræk.

Er det Dam fra Nyborg ???

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ikke til nogen Dam i Nyborg, så det skal jeg ikke kunne svare på, og om Dam i Dronningsgade giver ekstra, syntes jeg at I selv må finde ud af og priserne på massage er jo skrevet, det eneste der er ændret er åbningsdagen, den er IKKE D.15/5 men derimod D.16/5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der.
Pæne lokaler der dog ikke er 100% klar endnu.
To "rum" kun afskærmet med forhæng; det er ikke så rart.
Udgang direkte til gaden; kan være et problem for nogen.
Blev fra starten spurgt om jeg ville have afslutning.
Jeg blev "klemt ind" mellem to bookninger, så der var kun tid til en halv time.
Betalte 500 for en massage der modsvarede mine behov, inkl. handjob.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OdenseManden skrev, den 17/5/2017 at 06:38:

Jeg har været der.
Pæne lokaler der dog ikke er 100% klar endnu.
To "rum" kun afskærmet med forhæng; det er ikke så rart.
Udgang direkte til gaden; kan være et problem for nogen.
Blev fra starten spurgt om jeg ville have afslutning.
Jeg blev "klemt ind" mellem to bookninger, så der var kun tid til en halv time.
Betalte 500 for en massage der modsvarede mine behov, inkl. handjob.

Tæt på 100% 

Der er nu lavet et rum, så man kan ligge i fred og ro.

udgang til gaden syntes jeg ikke er et problem, da det jo er thai massage og ikke bordel. Naboer syntes ikke at have problemer med at gå ud af klinikken, har jeg lagt mærke til. Nok forbi mange mandlige gæster har en anden tanke end dem der går forbi.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 45 minutter siden:

Tæt på 100% 

Der er nu lavet et rum, så man kan ligge i fred og ro.

udgang til gaden syntes jeg ikke er et problem, da det jo er thai massage og ikke bordel. Naboer syntes ikke at have problemer med at gå ud af klinikken, har jeg lagt mærke til. Nok forbi mange mandlige gæster har en anden tanke end dem der går forbi.

 

Det er da en ok pris synes jeg. Ved du hvad andet hun tilbyder og til hvad priser? 
Må indrømme at jeg tidligere ikke har tillagt massage-delen ret stor betydning, men efter at have prøvet det må jeg nok erkende at det er sgu "meget rart". Kan man så afslutte med lidt mere er det jo bare prikken over i'et...

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 24 minutter siden:

Det er da en ok pris synes jeg. Ved du hvad andet hun tilbyder og til hvad priser? 
Må indrømme at jeg tidligere ikke har tillagt massage-delen ret stor betydning, men efter at have prøvet det må jeg nok erkende at det er sgu "meget rart". Kan man så afslutte med lidt mere er det jo bare prikken over i'et...

Jeg ved hvad jeg kan få, og hvad hun tilbyder andre, blander jeg mig klart nok ikke i, der er sikkert nogen her som "kan få det hele" men snak selv med Dam.

massage-delen, har jeg altid nydt, da jeg tydelig kan mærke forskel på ryg og skulder, og så lidt "flødeskum" til sidst, får smilet på.

forøvrigt, hvis man er til det, kan man betale med mobilpay.

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 11 minutter siden:

Jeg ved hvad jeg kan få, og hvad hun tilbyder andre, blander jeg mig klart nok ikke i, der er sikkert nogen her som "kan få det hele" men snak selv med Dam.

massage-delen, har jeg altid nydt, da jeg tydelig kan mærke forskel på ryg og skulder, og så lidt "flødeskum" til sidst, får smilet på.

forøvrigt, hvis man er til det, kan man betale med mobilpay.

Oki, det må jeg jo så spørge mig ind til. :-) Tak for svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, den 10/5/2017 at 09:02:

Dam har hjulpet til nogle steder i Odense, men vil nu gerne have sin ejen butik, det er Dronningsgade 33.

har fået massage af Dam og det er ganske godt, lidt mere til dem bløde side, så det passer mig fint, at det ikke altid er vrid og bræk.

Ved du om hun har hjulpet til hos 123 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var på besøg, lå jeg og tænkte at hende havde jeg mødt før, jeg er sikker på at hun har været ved 123. Jeg spurgte men hun sagde at det havde hun ikke, men nu er Thai pigers mellem navn jo ikke ærlighed.

Mit besøg hos Dam, tjaaaaaaa.......

Da jeg kom ind uden at have bestilt tid, da kom hun ud og fortalte mig at jeg lige skulle vente 5 minutter, da hun lige talte i tlf med en veninde, det var en usædvanlig dyb stemme den veninde havde, vel nærmest som en mand. Ja der var en anden kunde som hun var i gang med at massere, det kunne hun jo bare have sagt. Da der var gået 10 minutter kom hun ud til mig, og viste mig ind i et rum med forhæng, hun bad mig om at tage tøjet af, hvorefter hun gik ind og fortsatte med den anden kunde, grunden til at jeg skulle tage tøjet af, måtte være at jeg ikke skulle stikke af, hvilket jeg heller ikke gjorde, men nu kunne jeg sidde på kanten af briksen, og vente i en for mig uendelig tid, jeg tror de 5 minutter jeg var blevet stillet i udsigt, de blev til en halv time. Jeg fim 30 min massage, og en håndtrold, det var da udmærket, men så heller ikke bedre. kr 500, det er jo heller ikke så galt.

Hun virker meget flink, jeg ved ikke hvor langt hun går, måske andre har erfaringer med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Citroen, tak for info, jeg havde ellers bestemt mg for at besøge hende i morgen, men efter din erfaring tror jeg ikke det bliver til noget......     En ting er at man skal vente hvis der ikke er bestilt tid, det er jo fer nok.  Men at hun gentagende gange forlader sin igang værende kunde gider jeg ikke være med til, hvis jeg har betalt 1200 kr. for en time med fuld pakke ( det er et eksempel , ved jo ikke om jeg kan få det der )  så forventer jeg altså fuld opmærksomhed, det er rigtig træls når de skal svarer mobil eller som her forlade lokalet.

Jeg ved godt det er et problem for de piger som er alene om forretningen, men der er telefonsvare på og de kan sætte et skilt i døren hvor der står der er optager den næste halve time, så bliver hverken de eller kunden stresset/forstyret.

Nå det var bare min mening :) .

Så bliver det nok 123  eller nyborgvej  nu må vi se ;) 

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...