Hop til indhold
Guest Need it

Til sugarbabes

Recommended Posts

Guest Need it

Pas på hyggefyr71 .. han laver en aftale, får adr ( ikke min eksakte adr, men i nærheden) , han tjekker så Alle der bor tæt på, og finder frem til mig via sociale medier går jeg ud fra ( han må kunne genkende mig på Facebook, da jeg ikke snyder med billeder) , og skriver så til mig at han ved hvad jeg hedder og hvor jeg præcis bor, og aflyser ummidelbart aftalen, da vi har fælles venner på Facebook.  UBEHAGELIGT at han gør mig opmærksom på at han har informationer på mig, som jeg ik har givet ham. Og samtidig aflyser. Han afslutter ovenikøbet med at skrive: og hvor er det Ærgeligt, da du er pisse lækker.  Føj,- siger jeg bare,- og min mavefornemmelse siger mig at jeg skal advare jer andre babes imod ham. Nu bliver jeg måske haglet ned af daddys, der ikke kan se problemet i det,- men jeg ved at pigerne ved hvordan det føles. Så hermed er i advaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan absolut ikke se hvad problemet er? Du kan ikke vide, hvordan han har fundet informationerne, men går allerede udfra, at han har stalket hele dit nabolag for, at finde frem til dig. Han har ikke misbrugt oplysningerne, men oplyser dig faktisk årsagen til, at han alligevel ikke vil mødes med dig, da han konstatere, at i har fællesvenner på FB? Det er da helt legalt og forståeligt, at han får kolde fødder.

Så længe han ikke misbruger informationerne kan jeg ikke se, hvad han har gjort galt? Du er SB og der vil altid være en risiko for, at du bliver genkendt. Det er en del af gamet selvom det selvfølgelig skal være diskret og ikke misbruges/afsløres.

Lidt ligesom hvis du arbejder på en klinik under et andet navn og en kunde, så efterfølgende kan genkende dig på de sociale medier (fordi vedkommende stalkede hele dit nabolag), så kan jeg ikke se hvad problemet er, så længe han ikke vidergiver eller misbruger det? I det tilfælde har du jo heller ikke selv oplyst dit navn, men er fornærmet over, at han kender det uden, at du selv har givet det... Bad luck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Need it

Følelser er indiskutable, og den følelse det giver ern, at blive oplyst om at et menneske har info om en som man ikke frivilligt har givet dem, er en ubehagelig følelse. Uanset hvor 'bad luck ' det er. Og hvis jeg kan hjælpe med at der er andre piger der kan undgå at være i samme situation, ved at oprette dette indlæg , så har jeg gjort hvad der er rigtigt at gøre. At du ingen respekt har for dette, siger mere om dig, end om mig.

Gæst skrev, for 35 minutter siden:

Jeg kan absolut ikke se hvad problemet er? Du kan ikke vide, hvordan han har fundet informationerne, men går allerede udfra, at han har stalket hele dit nabolag for, at finde frem til dig. Han har ikke misbrugt oplysningerne, men oplyser dig faktisk årsagen til, at han alligevel ikke vil mødes med dig, da han konstatere, at i har fællesvenner på FB? Det er da helt legalt og forståeligt, at han får kolde fødder.

Så længe han ikke misbruger informationerne kan jeg ikke se, hvad han har gjort galt? Du er SB og der vil altid være en risiko for, at du bliver genkendt. Det er en del af gamet selvom det selvfølgelig skal være diskret og ikke misbruges/afsløres.

Lidt ligesom hvis du arbejder på en klinik under et andet navn og en kunde, så efterfølgende kan genkende dig på de sociale medier (fordi vedkommende stalkede hele dit nabolag), så kan jeg ikke se hvad problemet er, så længe han ikke vidergiver eller misbruger det? I det tilfælde har du jo heller ikke selv oplyst dit navn, men er fornærmet over, at han kender det uden, at du selv har givet det... Bad luck

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du forholder dig ikke til, hvad jeg skriver men nøjes med, at konstatere at jeg "ingen" respekt har for det du skriver...
Respekter at der er andre meninger/holdninger end dine egne og alle ikke nødvendigvis deler din. Du virker på ingen måde sympatisk og da slet ikke i forhold til din tidligere tråd

Tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid trist med negative følelser, uanset grund syns jeg.

Men vi er nok alle nysgerrige på dem vi møder op med, mer eller mindre, men præcis som der er forskellige måde at finde info frem om nogen, så er der jo forskellige måder hvordan man siden siger fra hvis man nu ikke vil/tør/kan mødes op. At med vilje sige det på en måde som leder til negative følelser er vel ikke helt optimalt syns jeg, men det siger mere om ham end om dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj

Det lyder et eller andet sted, som om du faktisk kun er pissed, fordi du er bange for at blive genkendt? Hvis problemet er så stort, så burde du nok ikke være sådan et sted tænker jeg? Der er altid en risiko for at man bliver genkendt, af den ene eller anden årsag. Jeg synes kun det er fedt, at han informere om, at verdenen nu engang ser ud som den gør. Havde selv en kunde, som via alm info, fandt ud af, at han faktisk kendte mig og vi var begge glade for, at vi ikke mødte hinanden, med det i tankerne. Hverken han eller jeg har videregivet oplysninger. Fedt når det virker sådan. Har også prøvet det en anden vej, hvor en ex dukkede op. Puha. Meget mærkeligt. Tog det dog i stiv arm, men ville nu gerne have vidst det på forhånd... 

Ja og så burde man generelt nok ikke være så aktiv på alle de sociale medier der efterhånden er, hvis ikke man vil genkendes på det ene eller andet grundlag. Da jeg først fandt ud af, hvor alle mine oplysninger fantes, bare fordi FB deler ud til højre og venstre, så var jeg sku færdig med det pjat (ikke kun derfor). Har du prøvet at google dig selv? Jeg fik et chok dengang.... 

Alt i alt, så kan jeg i hvert fald ikke ud af den info du har givet, se at manden har gjort noget forkert. Så må du uddybe hvis jeg har ramt helt ved siden af. :-) 

**Mange mænd bruger også google til at tjekke om billederne er ægte. Så vis du bruger samme billeder på SD, som på fx FB, ja så ligger den jo ige til højrebenet, med at finde dine oplysninger.

Redigeret af Miss Nj
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Du vælger proffision som luder, det medfører da visse risici for kommentarer i stil med det du har oplevet, sådan er det da bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er ubehageligt, har måttet lave min fb privat , efter en som jeg afviste truede , og skrev til venner og familie om mig til dem

og ja god ide at google sig selv sine oplysninger osv

jeg fatter iøvrigt ikke at nogen helst vil mødes privat hos dem, det er at åbne for stalkere, og dem er der nogen af derinde ved jeg fra en, som blev fulgt

hjem af en mand, og så stod han udenfor hendes kollegie og gloede mange aftener i træk

pas på dig selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Need it skrev, den 9/5/2017 at 16:33:

Pas på hyggefyr71 .. han laver en aftale, får adr ( ikke min eksakte adr, men i nærheden) , han tjekker så Alle der bor tæt på, og finder frem til mig via sociale medier går jeg ud fra ( han må kunne genkende mig på Facebook, da jeg ikke snyder med billeder) , og skriver så til mig at han ved hvad jeg hedder og hvor jeg præcis bor, og aflyser ummidelbart aftalen, da vi har fælles venner på Facebook.  UBEHAGELIGT at han gør mig opmærksom på at han har informationer på mig, som jeg ik har givet ham. Og samtidig aflyser. Han afslutter ovenikøbet med at skrive: og hvor er det Ærgeligt, da du er pisse lækker.  Føj,- siger jeg bare,- og min mavefornemmelse siger mig at jeg skal advare jer andre babes imod ham. Nu bliver jeg måske haglet ned af daddys, der ikke kan se problemet i det,- men jeg ved at pigerne ved hvordan det føles. Så hermed er i advaret.

Kan sagtens følge dig i at det er ubehageligt tæt at kome på dig, specielt også når han så melder fra den aftale i har lavet. Jeg siger også føj. Totalt useriøst, og helt klart ok du advarer andre SBére herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...