Hop til indhold
Guest dave1971

Hold jer væk

Recommended Posts

Guest dave1971

Havde i weekenden lavet en aftale med profilen Need It. På billederne og i den indledende dialog via chat og messenger var hun sød og rigtig let at kommunikere med, hun sender også pirrende billeder via chatten og alt ser ud til at være fryd og gammen.

Oplægget var overnatning på hotel men det ville hun ikke, så vi aftaler 3 timer for en fast pris.

Dagen før chatter vi, hun spørger hvad jeg gerne vil hun har på når hun kommer og det aftales hun skal komme i kropsnær lårkort kjole uden BH og trusser, hun spørger til om jeg henter hende nede i receptionen da hun ikke mener hun selv må gå ind om natten når hun ikke bor der (tændte lidt advarselslampen)

På selve dagen chatter vi en del - Aftalen var hun skulle sende nogle billeder mens hun gør sig klar. Det sker ikke (2. advarselslampe) - Hun undskylder sig med at hun kører bil, har børn hjemme etc.

Jeg skriver og spørger til om hun selv kommer kørende eller om hun er med taxi, da jeg hvis ikke hun kører bil vil sørge for lidt drinks etc. til værelse - Hun svarer at hun kommer i egen bil og hendes bodyguard venter på afstand (her burde jeg have afbrudt) - Men skriver i stedet at det mente jeg nok virkede til hun var lidt proff, men hun forsikrer mig at det er en ven og det ville være uansvarligt at mødes med en hun ikke kender på et hotel uden at have en ven i nærheden (desværre købte jeg den)

Kort tid efter skriver hun at hun kommer i almindeligt tøj og skifter på badeværelset - (denne advarsel overhørte jeg også)

Hun ankommer 10 minutter forsinket, vil går på værelset, aftaler jeg går efter drikkevarer, kommer tilbage og hun er skiftet til lakstøvler til over knæene og en blonde body (altså ankom hun ikke i det aftalte, skiftede heller ikke til det aftalte) Glemte lige at sige da jeg vil give hende et velkomst kys sagde hun vi lige skulle klare betalingen først (SELV DETTE VINK MED EN VOGNSTANG OVERHØRTE JEG) - Efter vi kom på værelset og jeg havde betalt hende, var meldingen lyset skulle være slukket eller enormt dæmpet (som på et skummelt bordel) - satte mig og tog om hende - nu skulle hun lige være færdig med sin drink. .............

Vi kommer langt om længe op i senge, hendes krop og udseende utrolig smukt, men hele tiden er der noget, brysterne følsomme og må ikke krammes, klitten er for følsom til at slikke direkte på, det franske er mest med hånden alligevel beklager hun sig over ikke at kunne få luft, så skal hun have en pause da vi jo som hun siger ikke kan have sex i 3 timer (Nej det er rigtig...... Specielt fordi hun kom 10 minutter for sent, brugte 15 minutter på omklædning, 10 minutter på drinks osv.) - Da vi endelig er ved at være ordentlig igang siger hun at hun ikke gør det uden kondom om jeg har et.... hvilket jeg ikke havde, da det var aftalt uden. Hun havde heller ikke noget med så derfor kunne det kun blive blowjob. Efter yderligere 10 minutter med halvdårligt blowjob siger hun jeg skal se at blive færdig - Jeg siger 3 timer er 3 timer så hvorfor så travlt. Vi fortsætter lidt, hendes telefon ringer, kan høre en mandestemme men ikke hvad han siger. Kort efter flyver hun ud af sengen og siger at jeg overhørte alle hendes signaler, hun følte sig krænket, stoppe ikke når hun sagde hun skulle have luft, respekterede ikke hendes pauser, slikker for hårdt, klemmer brystvorterne for hårdt osv. Og at hun derfor ikke kan fortsætte som aftalt, hun havde håbet det ikke var nødvendigt med bodyguard (sagt som trussel) - Men hun kunne ikke have sig selv med når jeg hele tiden overhørte hendes signaler. Hun tager sit tøj på og siger at hun da gerne vil ses en anden gang men at vi skulle have afstemt forventningerne helt inden. 

Jeg har nu reflekteret over det og kommet frem til den konklusion at vi IKKE skal ses igen (surprise) - Specielt fordi jeg fra start af havde sagt jeg forventede der var sex med og ikke blot et bizart ønske fra min side om at give hende penge uden noget til gengæld. Såfremt vores forventninger skulle matche efter hendes tanker så ville jeg få større selvtilfredsstillelse ud af at åbne vinduet og smide gode penge efter dårlige.

Så venner hold jer væk fra denne bedårende kvinde (hvad udseende angår) - Hun er efter min bedste overbevisning proff og hvis ikke det er proff prostitueret så er det proff i at franarre lystige mænd penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Hun ser da ganske dejlig ud og kan se hun er fra Århus området. Det er lige det område jeg gør i, så takker for advarslen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Hun gav absolut intet tilbage - Hverken penge eller kærlighed, samtidig hang udmeldingen fra hende om at hun havde håbet der ikke blev behov for bodyguard (trussel) lidt over mit hoved - tænkte derfor at jeg ikke havde behov for at gøre aftenen mere trist ved at ende i slagsmål med en eller anden tatoveret rocker wannabee

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun gav absolut intet tilbage - Hverken penge eller kærlighed, samtidig hang udmeldingen fra hende om at hun havde håbet der ikke blev behov for bodyguard (trussel) lidt over mit hoved - tænkte derfor at jeg ikke havde behov for at gøre aftenen mere trist ved at ende i slagsmål med en eller anden tatoveret rocker wannabee

Det tænkte jeg jo nok, og spørgsmålet var da også mere retorisk. Jeg vil kalde det tyveri og svindel, og derfor er din advarsel også fuld berettiget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Det kan jeg ikke give - hun blokerer folk derinde når hun først har taget deres penge - har fået tilbagemeldinger i PM der har oplevet det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://sugardaters.dk/show?alias=need+it

I mine ører lyder fortællingen som en blanding mellem en prof (prof scammer) og en amatør, der ikke har tænkt det igennem. At flere åbenbart privat skriver om samme type oplevelse? (Skriv gerne her om, hvilke ligheder i jeres oplevelse) tyder måske på det første.

Blandt iøjnefaldende elementer er forudgående aftale om sex uden kondom, men så en undskyldning om at det skal være med (og at hun selvf. ikke har nogen med). Hvis andre har oplevet præcis det samme (hvor mange mon egtl. forsøger at aftale kondomfri sex på forhånd på SD?) så er det måske en standardmetode hun bruger. Kom opfordringen til sex uden fra hende?

Generelt er det nok et godt råd selv at have gummi med - uanset aftalerne.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Need it

Måske er dette lidt utraditionel at jeg vælger selv at svare på denne tråd, men jeg føler simpelthen et behov for at forsvare mig selv i denne situation ! Der er altid to sider af en historie, og her er så min oplevelse af, hvad der skete. Jeg er bestemt ikke en scammer,- men du overskred mine grænser gang på gang den den aften. Det ved du også selv. Jeg er bestemt ikke sart som du beskriver,- det er dig der er rigtig voldsom. Jeg kan se i dine andre tråde at det tænder dig,- og det er også okay, men ikke noget der var aftalt imellem os. Tværtimod. Jeg har ikke indgået en aftale uden gummi,- never. Jeg var nøgen med dig i halvanden time, hvor du hele tiden prøvede at presse mig til ting, som ikke er min preferencer. Dette vidste du på forhånd. Tilsidst sagde jeg helt fra, da du ikke lyttede til mig, satte mig på sengen og forklarede dig hvad det pres følelsmæssigt gjorde ved mig, forklarede dig hvorfor jeg ikke kunne være i det OG TILBØD DIG DINE PENGE TILBAGE! Til trods for,- at jeg faktisk havde kørt midt om natten for at møde dig, været nøgen og tilgængelig i halvanden time. Men du insisterede på at jeg skulle beholde dem, fordi du var ked af, at du godt kunne se, at du havde været for voldsom ved mig. Vi skiltes må en ordentlig måde, og du skriver efterfølgende til mig at du gerne vil se mig igen, på mine præmisser, hvis jeg kan tilgive dig, og får lyst. - ja jeg blokerer dig efterfølgende, fordi det var en grim oplevelse for mig og har brug for at revurdere nogle ting.  Det er nok den afvisning, der får dig til at skrive dette negativt ladede indlæg,- hvilket jeg som sådan godt kan forstå, men jeg synes ikke det er fair at fremstille mig på den måde uden selv at tage ansvar i, hvad der gjorde, at jeg gik. Jeg ønsker dig kun det bedste,-  og at du har empati og indlevelse med i dine relationer fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er dette lidt utraditionel at jeg vælger selv at svare på denne tråd, men jeg føler simpelthen et behov for at forsvare mig selv i denne situation ! Der er altid to sider af en historie, og her er så min oplevelse af, hvad der skete. Jeg er bestemt ikke en scammer,- men du overskred mine grænser gang på gang den den aften. Det ved du også selv. Jeg er bestemt ikke sart som du beskriver,- det er dig der er rigtig voldsom. Jeg kan se i dine andre tråde at det tænder dig,- og det er også okay, men ikke noget der var aftalt imellem os. Tværtimod. Jeg har ikke indgået en aftale uden gummi,- never. Jeg var nøgen med dig i halvanden time, hvor du hele tiden prøvede at presse mig til ting, som ikke er min preferencer. Dette vidste du på forhånd. Tilsidst sagde jeg helt fra, da du ikke lyttede til mig, satte mig på sengen og forklarede dig hvad det pres følelsmæssigt gjorde ved mig, forklarede dig hvorfor jeg ikke kunne være i det OG TILBØD DIG DINE PENGE TILBAGE! Til trods for,- at jeg faktisk havde kørt midt om natten for at møde dig, været nøgen og tilgængelig i halvanden time. Men du insisterede på at jeg skulle beholde dem, fordi du var ked af, at du godt kunne se, at du havde været for voldsom ved mig. Vi skiltes må en ordentlig måde, og du skriver efterfølgende til mig at du gerne vil se mig igen, på mine præmisser, hvis jeg kan tilgive dig, og får lyst. - ja jeg blokerer dig efterfølgende, fordi det var en grim oplevelse for mig og har brug for at revurdere nogle ting.  Det er nok den afvisning, der får dig til at skrive dette negativt ladede indlæg,- hvilket jeg som sådan godt kan forstå, men jeg synes ikke det er fair at fremstille mig på den måde uden selv at tage ansvar i, hvad der gjorde, at jeg gik. Jeg ønsker dig kun det bedste,-  og at du har empati og indlevelse med i dine relationer fremover.

Bum! Det er såmænd ikke så utraditionelt, men det er dælme sjældent at det er så overbevisende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Respekt til en pige der får sagt fra inden hun kommer galt afsted!!! følelser er indiskutable og det er da bestemt øv at du har fået en dårlig oplevelse... men ligeledes er det om noget øv når en pige føler sig overrumplet og at hendes grænser er blevet overskredet !!! et nej er et nej uanset hvornår det kommer!!!

Der er så mange piger der ikke får sagt fra når deres grænser bliver overskredet og det sætter dybe ar på sjælen... og vores grænser er individuelle, men hendes grænser er bestemt IKKE forkerte og jeg tænker at hun gør helt rigtigt i at ophæve "mødet"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak ja. Så står vi atter med en situation, hvor det er påstand mod påstand.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Måske er dette lidt utraditionel at jeg vælger selv at svare på denne tråd, men jeg føler simpelthen et behov for at forsvare mig selv i denne situation ! Der er altid to sider af en historie, og her er så min oplevelse af, hvad der skete. Jeg er bestemt ikke en scammer,- men du overskred mine grænser gang på gang den den aften. Det ved du også selv. Jeg er bestemt ikke sart som du beskriver,- det er dig der er rigtig voldsom. Jeg kan se i dine andre tråde at det tænder dig,- og det er også okay, men ikke noget der var aftalt imellem os. Tværtimod. Jeg har ikke indgået en aftale uden gummi,- never. Jeg var nøgen med dig i halvanden time, hvor du hele tiden prøvede at presse mig til ting, som ikke er min preferencer. Dette vidste du på forhånd. Tilsidst sagde jeg helt fra, da du ikke lyttede til mig, satte mig på sengen og forklarede dig hvad det pres følelsmæssigt gjorde ved mig, forklarede dig hvorfor jeg ikke kunne være i det OG TILBØD DIG DINE PENGE TILBAGE! Til trods for,- at jeg faktisk havde kørt midt om natten for at møde dig, været nøgen og tilgængelig i halvanden time. Men du insisterede på at jeg skulle beholde dem, fordi du var ked af, at du godt kunne se, at du havde været for voldsom ved mig. Vi skiltes må en ordentlig måde, og du skriver efterfølgende til mig at du gerne vil se mig igen, på mine præmisser, hvis jeg kan tilgive dig, og får lyst. - ja jeg blokerer dig efterfølgende, fordi det var en grim oplevelse for mig og har brug for at revurdere nogle ting.  Det er nok den afvisning, der får dig til at skrive dette negativt ladede indlæg,- hvilket jeg som sådan godt kan forstå, men jeg synes ikke det er fair at fremstille mig på den måde uden selv at tage ansvar i, hvad der gjorde, at jeg gik. Jeg ønsker dig kun det bedste,-  og at du har empati og indlevelse med i dine relationer fremover.

Ønsker også kun dig alt det bedste. Jeg er som du sikkert kan læse på ingen måde enig med dig. Jeg vælger at advare andre, ikke på grund af oplevelsen i sengen. Men på grund at din kommentar (som virkede truende) omkring din bodyguard - havde jeg lyst til han skulle banke på min dør fordi jeg ønskede pengene retur eller andet -nej vel

Er faktisk ligeglad med pengene

held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ønsker også kun dig alt det bedste. Jeg er som du sikkert kan læse på ingen måde enig med dig. Jeg vælger at advare andre, ikke på grund af oplevelsen i sengen. Men på grund at din kommentar (som virkede truende) omkring din bodyguard - havde jeg lyst til han skulle banke på min dør fordi jeg ønskede pengene retur eller andet -nej vel

Er faktisk ligeglad med pengene

held og lykke

Dette viser jo meget tydelig at der ALTID er flere sider af en historie...

Det er ikke den oplevelsen i sengen du vil advare andre imod at opleve... det er heller ikke pengene der gør at du føler behov for at advare andre, men det er en kommentar om at hun havde en bodyguard med, som du syntes virkede truende og som du gerne vil advare andre imod??!! er det korrekt forstået??

Jeg forstiller mig at du kan være ganske sikker på at pigen også har forsøgt at virke truende med denne kommentar, set ud fra at hun føler at du har krænket hende, overskredet hendes grænser, gjort hende utryg og ikke accepteret et nej.. hun er en pige, et fremmede sted med en fremmede mand.. så mon ikke hun bare har forsøgt at passe på sig selv :)

 

du kommentere ikke på noget tidspunkt hendes udtalelse om at du efterfølgende havde henvendt dig igen, og undskyldt og gerne ville se hende igen på hendes præmisser, så jeg tænker at hun er den der har fat i den lange ende her, og jeg kan ikke bruge dine advarsler til en fløjtende fis!!!

eller JO, faktisk... Det fortæller mig at her har vi med en pige at gøre som passer på sig selv, bruger gummi, en stærk kvinde der mener nej når hun siger nej, en kvinde der ikke finder sig i at blive overrumlet af en fremmed liderlig mand! 

 

YOU GO GIRL!!!!! hende vil jeg date til hver en tid!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
.. Det fortæller mig at her har vi med en pige at gøre som passer på sig selv, bruger gummi,

Det undrer mig så lidt at hun ikke selv har nogen med :blink:

De er da til at købe i næsten enhver dagligvarehandel og i de fleste har de dem lige ved kassen :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undrer mig så lidt at hun ikke selv har nogen med :blink:

Det er her amatørdelen (måske) viser sig. Men alt andet lige er manden jo den nærmeste til at købe gummi - hvis det skal passe i størrelsen :-) (jaja - hun kan bare købe flere forskellige slags, som nogle (få) GP jeg har mødt) 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

YOU GO GIRL!!!!! hende vil jeg date til hver en tid!!! 

Velkommen til. Og held og lykke med datingen. Jeg vil ikke anklage dig for at være en fupper, men det er nok reelt svært for andre at tillægge din vurdering speciel vægt - du kan kun forholde dig til de samme historier som os andre, og da du lige er oprettet for lidt siden og ikke har skrevet i andre tråde - så kan vi ikke engang sammenligne og se om du plejer at ramme målskiven eller helt forbi :-) i dine vurderinger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til. Og held og lykke med datingen. Jeg vil ikke anklage dig for at være en fupper, men det er nok reelt svært for andre at tillægge din vurdering speciel vægt - du kan kun forholde dig til de samme historier som os andre, og da du lige er oprettet for lidt siden og ikke har skrevet i andre tråde - så kan vi ikke engang sammenligne og se om du plejer at ramme målskiven eller helt forbi :-) i dine vurderinger.

 

Tak skal du have... Det er helt op til dig hvad du tillægger min vurdering , den er min og taget ud fra hvad jeg læser, og jeg tænker ikke at der på debatter som disse kommer et slut resultat , men du kan jo forholde dig til det de skriver og danne en mening ud fra det... måske du er enig med mig, måske ikke...det tænker jeg ikke du behøver at læse flere af mine svar på div. indlæg for at finde ud af om du er... Mit ord er ikke nødvendigvis ret, men følte et behov for at dele mine tanker da jeg syntes at mange alt for nemt sluger råt hvad de læser og glemmer at der er to sider, og lige netop her er jeg personligt overbevist om at pigen sikkert nok har haft sine grunde til at ophæve mødet...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er maisen og need-it(stadig mig) veninder da de på et tidspunkt søgte fælles sugardaddy ... 

Det her indlæg forstår jeg ærlig talt ikke et suk af. Navnlig ikke parantesen. Er Jacob.82 identisk med Need It? Eller hur. Forklaring udbedes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...