Bear 8092 Skrevet 8. Maj, 2017 Jeg undrer mig lidt over hvad ideen er med at skrive " tager ikke p-piller. :)" til et gangbang/spermparty? Det lyder jo næsten som om at der er en der gerne vil være gravid, men vil spille roulette om hvem faderen skal være? https://annoncelight.dk/showad/199364 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 8. Maj, 2017 Hun er 45 så jeg tror ikke faren for lige præcis graviditet er overhængende. Men jeg forstår ikke hun, eller mændene, tør tage chancen uden gummi lige meget hvad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 8. Maj, 2017 Har deltaget i et GB det var ok ikke så megen struktur holdt ikke tiden men var kun 4 OK Hun vil ikke have børn med os ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 8. Maj, 2017 Måske de også skulle ændre tekster OL midten af maj og ikke april Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8092 Skrevet 8. Maj, 2017 DonX skrev, for 6 timer siden: Hun er 45 så jeg tror ikke faren for lige præcis graviditet er overhængende. Men jeg forstår ikke hun, eller mændene, tør tage chancen uden gummi lige meget hvad. Tror du ikke at en 45-årig kan blive gravid? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9521 Skrevet 9. Maj, 2017 Bear skrev, for 16 timer siden: Jeg undrer mig lidt over hvad ideen er med at skrive " tager ikke p-piller. :)" til et gangbang/spermparty? Spiral, pessar, steriliseret, forbi menopause ... Eller også mener hun/de bare at udløsning i fisse er no go (Ja, mange tænker ikke på at præsperm kan indeholde sædceller) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg