Hop til indhold
Guest totalwild

nogen der har prøvet hende ....??

Recommended Posts

Hende er meget aktiv, der er blevet spurgt ufatteligt mange gange om erfaringer med hende.

Citat

Søg på Eroguide.dk

Viser resultater for 'hende'. i indholdstitel

304 resultater fundet

 

Oprettelse af en tråd hvor der spørges efter "hende" uden angivelse af navn i overskriften burde medføre øjeblikkelig slettelse af brugeren, med 1 måneds karantæne for IP-adressen

Redigeret af Finger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finger skrev, for 1 time siden:

Hende er meget aktiv, der er blevet spurgt ufatteligt mange gange om erfaringer med hende.

 

Oprettelse af en tråd hvor der spørges efter "hende" uden angivelse af navn i overskriften burde medføre øjeblikkelig slettelse af brugeren, med 1 måneds karantæne for IP-adressen

Afsporing af tråde burde medføre øjeblikkelig slettelse af bruger, med 1 måneds karantæne for IP-adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet med hende, har modtaget en del snaps og billeder men endnu ikke mødt hende.

Kan ikke finde hvis der er tråde om hende???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
DETH skrev, for 8 timer siden:

Afsporing af tråde burde medføre øjeblikkelig slettelse af bruger, med 1 måneds karantæne for IP-adressen.

Der med burde vi begge være udelukket nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 2 timer siden:

Der med burde vi begge være udelukket nu.

Sammen med 75% af de andre der skriver regelmæssigt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da ikke gøre noget at afspore en tråd der begynder så useriøst at der spørges om hende i stedet for et navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

Finger. hvis du vare lidt mere smart end du udgiver dig for. ville du opdage navnet står i forbindelse med det link der er sat ind sammen med spørgsmålet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalwild skrev, for 9 timer siden:

Finger. hvis du vare lidt mere smart end du udgiver dig for. ville du opdage navnet står i forbindelse med det link der er sat ind sammen med spørgsmålet. 

Hvad er dine oplevelser med hende Totalwild?

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalwild skrev, for 10 timer siden:

Finger. hvis du vare lidt mere smart end du udgiver dig for. ville du opdage navnet står i forbindelse med det link der er sat ind sammen med spørgsmålet. 

totalwild, hvis du bare vare ................. ville du have brugt navnet i overskriften ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 28 minutter siden:

totalwild, hvis du bare vare ................. ville du have brugt navnet i overskriften ;-)

han linker i sit indlæg come ind i kampen ok , man må sgu godt tænke lidt selv i stedet for bare at kritisere og afspore 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 4 timer siden:

han linker i sit indlæg come ind i kampen ok , man må sgu godt tænke lidt selv i stedet for bare at kritisere og afspore 

Super godt..du skulle lige ind med en kommentar, men igen igen så er du altså for sent på den. Han har efterfølgende redigeret i sit indlæg, og har NU sat link på. Så  kom nu selv ind i kampen. Du tror vel ikke at alle de der har skrevet er blinde vel..der er jo nok en årsag til de har skrevet det de gjorde. Jeg lod med vilje være med at skrive noget, da folk som dig jo altid kommenterer det jeg skriver mht pigens navn, by osv samt link, men når du nu skal ind og spille smart ( igen igen), ja så bliver jeg sku lige nød til at forklare for dig hvordan det hænger sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 16 minutter siden:

Super godt..du skulle lige ind med en kommentar, men igen igen så er du altså for sent på den. Han har efterfølgende redigeret i sit indlæg, og har NU sat link på. Så  kom nu selv ind i kampen. Du tror vel ikke at alle de der har skrevet er blinde vel..der er jo nok en årsag til de har skrevet det de gjorde. Jeg lod med vilje være med at skrive noget, da folk som dig jo altid kommenterer det jeg skriver mht pigens navn, by osv samt link, men når du nu skal ind og spille smart ( igen igen), ja så bliver jeg sku lige nød til at forklare for dig hvordan det hænger sammen.

ikke alle kun dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 2 minutter siden:

Han har efterfølgende redigeret i sit indlæg, og har NU sat link på

Det er korrekt at han har redigeret i sit indlæg, men linket til pigen var der nu vist fra starten - men det er bare under lavmålet at efterlyse en pige og så ikke engang at kunne finde ud af at indsætte hendes navn i overskriften - det tyder på at man betragter glædespiger, som et hul uden personlighed, der bare kan forbruges og smides væk.

Sådanne efterlysninger er med til at trække niveauet her på Eroguide i den forkerte retning og burde efter min mening straks skjules og returneres til indsenderen med besked på at lave en bedre overskrift.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Det er korrekt at han har redigeret i sit indlæg, men linket til pigen var der nu vist fra starten - men det er bare under lavmålet at efterlyse en pige og så ikke engang at kunne finde ud af at indsætte hendes navn i overskriften - det tyder på at man betragter glædespiger, som et hul uden personlighed, der bare kan forbruges og smides væk.

Sådanne efterlysninger er med til at trække niveauet her på Eroguide i den forkerte retning og burde efter min mening straks skjules og returneres til indsenderen med besked på at lave en bedre overskrift.

Nej det eneste der stod i starten var denne tekst:   nogen der har afprøvet hende ...? eller kan sige god for hende. 

Går også ud fra det var derfor du skrev det med at man skulle søge på "hende", og at ham Finger skrev der var 304 på søgningen "hende".

Giver dig ret i at det ikke er en pæn måde at omtale en kvinde som "hende", og at det jo var en umulig opgave at skulle kunne finde ud af hvem "hende" var uden et link. Men han fik så sat et link på efterfølgende, hvor man kunne se hun hed Josetruzløs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

linket har været der hele tiden.. har redigeret fordi jeg ikke fik stavet rigtig.

men nu er tråden så vildt afsporet at det er ligemeget.. utroligt folk ikke kan forholde sig til det, der bliver spurgt om fra de forskellige trådholderes indlæg.

uden der straks skal skrives om alt mulig andet der intet har med selve tråden at gøre. der må virkelige sidde nogen på det her site der bare keder sig enormt eller bare ikke har noget liv, udover det de har herinde.  at folk kan gå så meget op i om der er stavet lidt forkert eller om der mangler et punktum eller komma . eller bare skal svine folk til. 

men ok ingen er jo forpligtede ud over deres evner, og det indikere tydeligt at der er en del herinde med meget små evner. 

og nej jeg har ingen erfaringer med hende.. derfor jeg lavede tråden får at få lidt info om hende. da vi jo alle ved der findes en del fakere på SD.

god dag til alle.

 

Redigeret af totalwild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

i har sgu da glemt og gå ind og afsporre denne tråd... personen har skrevet på samme måde som jeg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalwild skrev, for 2 timer siden:

i har sgu da glemt og gå ind og afsporre denne tråd... personen har skrevet på samme måde som jeg.

 

Nu så hun altså lækker ud og vi har altså også andet at lave end at falde over mere en et tåbeligt indlæg/dagen - og så har Sømanden altså ikke nær så mange indlæg, som du med over 200 indlæg - og som derfor burde vide bedre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har prøvet mange idioter som ikke kan finde ud af at skrive navnet på den aktuelle kvinde i overskriften.

 

Det minder om blondinevitsen, hvor sekretæren, der kun er ansat fordi hun er blondine og har store patter, har arkiveret alle brevene under "B"

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skulle da vel ikke være præmenstruelle mange af Jer?

Jeg tror "de sure" virkelig motiverer andre til at skrive lidt mere herinde, eller hva? 

Selv kunne jeg godt - på trods af min travle kalender - alligevel lige nå at trykke ind og se navnet på sugarbaben.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lader ikke til at nogen har mødtes med hende...? Hun er heller ikke aktiv på SD længere....

Følger tråden, men det eneste som er kommet op er latterlig diskusion om link eller ikke...haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalwild skrev, den 8/5/2017 at 00:07:

nogen der har afprøvet hende ...? eller kan sige god for hende. 

https://sugardaters.dk/show?alias=Josetrusløz

Nu har du jo desværre ikke fået svar på dit spørgsmål her, men du kan også prøve at sætte den ind i efterlysninger af sugarbabes, da dette jo rent faktisk er anmeldelser du har skrevet den på. Hvis nogen har anmeldt hende her så står den et eller andet sted her i anmeldelserne (du kan også bruge søgefunktionen øverst til højre)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...