Hop til indhold
Guest Miss Hell

26-29 Maj Miss Hell's Sidste GB (Sidste uger som GP)

Recommended Posts

Guest Miss Hell
Herax skrev, for 7 timer siden:

Jeg glæder mig SÅ meget.

Men goddamn, den tur på Bispebjerg... 6 timers ventetid. :shock:

Jeg kender ingen der er fan af det gudsforladte sted :( men skønt du har fået det gjort. Det er bare pisse frækt og mærke .... Og blive beskidt. Puha B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det godt nokk med en test og intyg fra svensk sjukvård? Våres modsvarighed til Bispebjerg, Claesgatan i Malmö, tar tidsbestilling og man får svar inom et par dage. :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell
Lemac skrev, for 1 minut siden:

Er det godt nokk med en test og intyg fra svensk sjukvård? Våres modsvarighed til Bispebjerg, Claesgatan i Malmö, tar tidsbestilling og man får svar inom et par dage. :?:

Ja selvfølgelig det er lige så godt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Så alle sammen, det lader til en del tilmeldte har taget turen forbi Lægen, <3 I Love it <3 

Det har været overvældende mht forespørgelser & tilmeldinger, men stadig har kun et par forudbetalt :huh: ... Forudser en unødvendig boble af sidste øjebliks tilmeldinger der 

BEMÆRK:

Ingen kan bare komme komme dumpende, man skal tilmeldes & forudbetale inden fredag kl 12. Derefter sender jeg informationer ud pr SMS.

vi ses snart 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Så skete der lidt og vi er 6 sikre allerede, mon ikke vi i hvert fald kommer over 10 ? Det ville nu være lækkert nu hvor jeg har valgt 2 ankomst tidspunkter OG man kan deltage en enkelt time, er der basis for jeg kan komme op i nærheden af rekorden på 16 :P

BEMÆRK JEG ER IKKE VED TLF/MAIL NU I EFTERMIDDAG/TORSDAG EFTERMIDDAG. JEG ER IGEN EFTER 20 I AFTEN B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Så slog kl 12 og tilmeldingsmulighed er lukket.... DOG med en undtagelse.

hvis man sidder her i eftermiddag og alligevel gerne vil forbi, så kan man komme i 1 time i ankomst perioden 1630-17 og deltage til kl 18.

BEMÆRK DE ENESTE SMSER DER BESVARES I DETTE TIDSRUM ER TILMELDINGER.... :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...