Hop til indhold
Twinpeaks

Hjælp til at stoppe

Recommended Posts

@Twinpeaks Det lyder som en fornuftig beslutning.

jeg har selv været der, hvor det havde indflydelse på mit arbejdsliv, så hvis man selv kan se, at der er et problem, så er det bare med at få gjort noget ved det.

Jeg er enig med mange af de andre kommentatorer i, at det "bare" er at finde en ny "hobby", men så let var det bare ikke for mig.

Ja, jeg er stadig lidt aktiv, men har bestemt ikke noget problem med det mere, da det ikke influerer på job eller privatliv mere.

Jeg vil bare sige, at du skal se at komme i gang, og jeg har selv erfaring fra Tjelehuset.

Over and out fra mig, Hvis der er yderligere kommentarer eller spørgsmål, så er I velkomne i privat.

Mvh

BigDane

Del dette indlæg


Link til indlæg

du skal lade det ligge, og jo længere du lader det ligge , jo mindre vil det fylde, og dine tanker vil stilne af og betydningen af dem vil være mindre og mindre
det er som al andet afhængighed, , du skal beslutte du vil, og så holde det 

det er ikke sværere end at holde op med at ryge eller andet, du dør ikke af det, og du vil i længden få bedre relationer til dine nærmeste, og blive mere tilstedeværende

held og lykke med det

ps, du skriver du er glad for din partner, så hmm hvorfor hele tiden holde øje med om der er andre derude, måske skal du se på dit kommitment til den du har, og om du ikke helt tør angagere dig der, ?? det kan jo også være en beslutning, at nu er jeg altså i det her, og må e v t udvikle det så det er sjovt, og måske kan give et kick nu og da ) , det er jo noget du kan få til at ske også

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OleOleOle

Jeg synes godt jeg kan nikke lidt genkendende til det du skriver.

For mig er det også "suset" inden mødet med en glædelsespige der betyder noget.

Jeg besøger desvære mest udenlandske piger....mest fordi at det er nemt at få en aftale I hus med dem uden ventetid. Prøver at tvinge mig selv til at holde mig til danske piger der har enkelte vagter om måneden, f.eks ved haderup pigerne, for min erfaring siger mig at det er med dem jeg får de bedste oplevelser. Men når trangen melder sig, så er det meget intenst og jeg får bare et stærkt behov for "suset" med en GPer. Så betyder det egentlig ikke så meget at jeg ikke kan lide sexen, eller at jeg ikke har en særlig god kemi med pigen. Det vigtigste er bare at jeg får "suset".

Tænker ofte at jeg burde stoppe, men det er bare super svært. Fortæller mig selv at jeg burde gå I byen mere eller prøve at score nogen.......men der er ligesom ikke noget "sus" I det.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...