Hop til indhold
Guest Baltazar

4 af mine thai-stjerner er stoppet

Recommended Posts

Guest Baltazar

4 dejlige thaipiger, der i mange år har været på min top 10 liste er desværre stoppet i branchen.

• Sam fra Thai thani er stoppet, en fantastisk vildkat der kunne sprøjte rigtig mange gange. Du er savnet <3
  • Ohm fra Nuttree massage, Fantastisk dygtig, sød og smuk. Du er meget savnet.<3
  • Ann fra Suphaphorn, Fantastisk dygtig, sød, smuk og meget underholdende,. Du er meget savnet.<3
  • Nat fra Århusgade, Det sødeste smukkeste lille nips, Du er savnet.<3

Tak for nogle fantastiske stunder :lol:

Hvis nogle af disse dejlige damer skulle dukke op igen, så giv lige et vink her på siden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baltazar skrev, for 2 timer siden:

4 dejlige thaipiger, der i mange år har været på min top 10 liste er desværre stoppet i branchen.

• Sam fra Thai thani er stoppet, en fantastisk vildkat der kunne sprøjte rigtig mange gange. Du er savnet <3
  • Ohm fra Nuttree massage, Fantastisk dygtig, sød og smuk. Du er meget savnet.<3
  • Ann fra Suphaphorn, Fantastisk dygtig, sød, smuk og meget underholdende,. Du er meget savnet.<3
  • Nat fra Århusgade, Det sødeste smukkeste lille nips, Du er savnet.<3

Tak for nogle fantastiske stunder :lol:

Hvis nogle af disse dejlige damer skulle dukke op igen, så giv lige et vink her på siden :-)

Så har du i hvert fald 6 tilbage. Det er flere end hvad jeg kan sige jeg har.:mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...