Hop til indhold

4 af mine thai-stjerner er stoppet

Featured Replies

Skrevet

4 dejlige thaipiger, der i mange år har været på min top 10 liste er desværre stoppet i branchen.

• Sam fra Thai thani er stoppet, en fantastisk vildkat der kunne sprøjte rigtig mange gange. Du er savnet <3
  • Ohm fra Nuttree massage, Fantastisk dygtig, sød og smuk. Du er meget savnet.<3
  • Ann fra Suphaphorn, Fantastisk dygtig, sød, smuk og meget underholdende,. Du er meget savnet.<3
  • Nat fra Århusgade, Det sødeste smukkeste lille nips, Du er savnet.<3

Tak for nogle fantastiske stunder :lol:

Hvis nogle af disse dejlige damer skulle dukke op igen, så giv lige et vink her på siden :-)

Skrevet
Baltazar skrev, for 2 timer siden:

4 dejlige thaipiger, der i mange år har været på min top 10 liste er desværre stoppet i branchen.

• Sam fra Thai thani er stoppet, en fantastisk vildkat der kunne sprøjte rigtig mange gange. Du er savnet <3
  • Ohm fra Nuttree massage, Fantastisk dygtig, sød og smuk. Du er meget savnet.<3
  • Ann fra Suphaphorn, Fantastisk dygtig, sød, smuk og meget underholdende,. Du er meget savnet.<3
  • Nat fra Århusgade, Det sødeste smukkeste lille nips, Du er savnet.<3

Tak for nogle fantastiske stunder :lol:

Hvis nogle af disse dejlige damer skulle dukke op igen, så giv lige et vink her på siden :-)

Så har du i hvert fald 6 tilbage. Det er flere end hvad jeg kan sige jeg har.:mellow:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.