Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.. Var der nogle som den nye unge pige?? og om hun giver hj ?

Skrevet

Det her er jo direkte op af bakke :shock:

Skrevet

Jeg har gået og tænkt over om det kan være en god idé, at kun erfarne medlemmer kan oprette tråde! Indtil da er de en slags "prospects"

Skrevet

Jeg vil kalde det et indlæg med mulighed for frie fortolkninger. ;-)

Skrevet
123kom skrev, for 6 timer siden:

Hey unge mand

Du er altså ret langt fra at få hjælp med sådan et indlæg som ikke fortæller noget som helst.........

By, navn, adresse, telefon-nr, og gerne et LINK

prøv igen......

Skrevet
123kom skrev, den 5/4/2017 at 10:34:

Hvilken pige? I hvilken by? På hvilken adresse?

Skrevet

Hej 123kom   -  jeg ved hvor der ligger et rigtig godt og listigt sted, - du skal dreje til højre i blinklys nr. 3, - og derefter er der ca. 100 meter til et lille rødstenshus på venstre hånd. Du kan nemt finde det, idet der står en postkasse ved indkørslen.  God fornøjelse.

Skrevet
paafuglen skrev, for 13 timer siden:

Hej 123kom   -  jeg ved hvor der ligger et rigtig godt og listigt sted, - du skal dreje til højre i blinklys nr. 3, - og derefter er der ca. 100 meter til et lille rødstenshus på venstre hånd. Du kan nemt finde det, idet der står en postkasse ved indkørslen.  God fornøjelse.

Hvis det er der hvor der er der er fis-lys i vinduerne hver eneste nat, og sådan et skilt i neon der altid blinker "åben". Så kender jeg godt stedet. Hun suger bedre end en gammel Nilfisk støvsuger. :)

Skrevet

Den halvnye pige er god. Hun er lidt ung og så gjorde hun noget ekstra for mig, som var vidunderligt. Du skal bare smile til hende!!! ;)

Redigeret af KraceiYaw

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.