123kom 0 Skrevet 4. Maj, 2017 Hejsa.. Var der nogle som den nye unge pige?? og om hun giver hj ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Julieman Skrevet 4. Maj, 2017 Det her er jo direkte op af bakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 4. Maj, 2017 Jeg har gået og tænkt over om det kan være en god idé, at kun erfarne medlemmer kan oprette tråde! Indtil da er de en slags "prospects" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 4. Maj, 2017 Jeg vil kalde det et indlæg med mulighed for frie fortolkninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 4. Maj, 2017 kom nu.....hjælp nu drengen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 4. Maj, 2017 123kom skrev, for 6 timer siden: Hejsa.. Var der nogle som den nye unge pige?? og om hun giver hj ? Hey unge mand Du er altså ret langt fra at få hjælp med sådan et indlæg som ikke fortæller noget som helst......... By, navn, adresse, telefon-nr, og gerne et LINK prøv igen...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 5. Maj, 2017 123kom skrev, den 5/4/2017 at 10:34: Hejsa.. Var der nogle som den nye unge pige?? og om hun giver hj ? Hvilken pige? I hvilken by? På hvilken adresse? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Maj, 2017 Hej 123kom - jeg ved hvor der ligger et rigtig godt og listigt sted, - du skal dreje til højre i blinklys nr. 3, - og derefter er der ca. 100 meter til et lille rødstenshus på venstre hånd. Du kan nemt finde det, idet der står en postkasse ved indkørslen. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 6. Maj, 2017 paafuglen skrev, for 13 timer siden: Hej 123kom - jeg ved hvor der ligger et rigtig godt og listigt sted, - du skal dreje til højre i blinklys nr. 3, - og derefter er der ca. 100 meter til et lille rødstenshus på venstre hånd. Du kan nemt finde det, idet der står en postkasse ved indkørslen. God fornøjelse. Hvis det er der hvor der er der er fis-lys i vinduerne hver eneste nat, og sådan et skilt i neon der altid blinker "åben". Så kender jeg godt stedet. Hun suger bedre end en gammel Nilfisk støvsuger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 6. Maj, 2017 (edited) Den halvnye pige er god. Hun er lidt ung og så gjorde hun noget ekstra for mig, som var vidunderligt. Du skal bare smile til hende!!! Redigeret 6. Maj, 2017 af KraceiYaw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg