Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Vestegnen

Jeg har gået og tænkt over om det kan være en god idé, at kun erfarne medlemmer kan oprette tråde! Indtil da er de en slags "prospects"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
123kom skrev, for 6 timer siden:

Hejsa.. Var der nogle som den nye unge pige?? og om hun giver hj ?

Hey unge mand

Du er altså ret langt fra at få hjælp med sådan et indlæg som ikke fortæller noget som helst.........

By, navn, adresse, telefon-nr, og gerne et LINK

prøv igen......

Del dette indlæg


Link til indlæg
123kom skrev, den 5/4/2017 at 10:34:

Hejsa.. Var der nogle som den nye unge pige?? og om hun giver hj ?

Hvilken pige? I hvilken by? På hvilken adresse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej 123kom   -  jeg ved hvor der ligger et rigtig godt og listigt sted, - du skal dreje til højre i blinklys nr. 3, - og derefter er der ca. 100 meter til et lille rødstenshus på venstre hånd. Du kan nemt finde det, idet der står en postkasse ved indkørslen.  God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, for 13 timer siden:

Hej 123kom   -  jeg ved hvor der ligger et rigtig godt og listigt sted, - du skal dreje til højre i blinklys nr. 3, - og derefter er der ca. 100 meter til et lille rødstenshus på venstre hånd. Du kan nemt finde det, idet der står en postkasse ved indkørslen.  God fornøjelse.

Hvis det er der hvor der er der er fis-lys i vinduerne hver eneste nat, og sådan et skilt i neon der altid blinker "åben". Så kender jeg godt stedet. Hun suger bedre end en gammel Nilfisk støvsuger. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den halvnye pige er god. Hun er lidt ung og så gjorde hun noget ekstra for mig, som var vidunderligt. Du skal bare smile til hende!!! ;)

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...