Hop til indhold

Rigtige mænd.

Featured Replies

Skrevet

På DR1 kører en udsendelsesrække, som hedder Rigtige mænd. Om en lille flok håndværkere i naturen. Af alle dem jeg kender er det kun kvinderne, som ser udsendelsen.

Tøser, er de lækre?:D:D

Skrevet
Brutus skrev, for 5 minutter siden:

På DR1 kører en udsendelsesrække, som hedder Rigtige mænd. Om en lille flok håndværkere i naturen. Af alle dem jeg kender er det kun kvinderne, som ser udsendelsen.

Jeg har set et par af udsendelserne - Jeg kan godt lide deres humor, så synes da egentligt at udsendelser er sjove. 

Skrevet
Brutus skrev, for 8 minutter siden:

En af dem er ok hot (jeg er til fyre og bidrager også lige ;))

Skrevet

Jeg har ikke set nogen af udsendelserne. Men jeg får et indtryk af, at det er nogle folk med vaskebrætsmaver.

Vel, dem kan jeg ikke hamle op med, men jeg har aldrig hørt klager fra de piger, jeg har besøgt. De har heldigvis været mindre interesserede i det fysiske og mere i mennesket bag.

Bare mit held :)

Skrevet
Borende X skrev, 1 time siden:

Jeg har ikke set nogen af udsendelserne. Men jeg får et indtryk af, at det er nogle folk med vaskebrætsmaver.

Vel, dem kan jeg ikke hamle op med, men jeg har aldrig hørt klager fra de piger, jeg har besøgt. De har heldigvis været mindre interesserede i det fysiske og mere i mennesket bag.

Eller så er de bare godt opdraget hjemme fra. 

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

En af dem er ok hot (jeg er til fyre og bidrager også lige ;))

Enig @DK fyr 34 den ene er ok dejlig og han er noget flirtende af natur :wub:deeeeeejligt ;) 

Redigeret af Kinky Camilla

Skrevet
DETH skrev, for 19 minutter siden:

Eller så er de bare godt opdraget hjemme fra. 

Så må det have været en streng og tugtig opdragelse, idet de ikke har afvist mig ved efterfølgende besøg :)

Skrevet
Borende X skrev, for 1 time siden:

Næ, det er faktisk en folk mænd der har lidt for mange kilo på kroppen, spiser usundt og får for lidt motion. er

Skrevet
TheVoice skrev, Lige nu:

Næ, det er faktisk en folk mænd der har lidt for mange kilo på kroppen, spiser usundt og får for lidt motion. er

Så er de jo helt menneskelige. Det er man jo ellers ikke vant til fra realitetsprogrammer :)

Skrevet
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Så er de jo helt menneskelige. Det er man jo ellers ikke vant til fra realitetsprogrammer :)

Du kan finde dem via dr´s app. Det er faktisk ret sjove

Skrevet
Borende X skrev, for 2 timer siden:

De er ret forskellige fra de normale reality"stjerner" :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.