Brutus 2039 Skrevet 3. Maj, 2017 På DR1 kører en udsendelsesrække, som hedder Rigtige mænd. Om en lille flok håndværkere i naturen. Af alle dem jeg kender er det kun kvinderne, som ser udsendelsen. Tøser, er de lækre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. Maj, 2017 Brutus skrev, for 5 minutter siden: På DR1 kører en udsendelsesrække, som hedder Rigtige mænd. Om en lille flok håndværkere i naturen. Af alle dem jeg kender er det kun kvinderne, som ser udsendelsen. Tøser, er de lækre? Jeg har set et par af udsendelserne - Jeg kan godt lide deres humor, så synes da egentligt at udsendelser er sjove. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 3. Maj, 2017 Brutus skrev, for 8 minutter siden: På DR1 kører en udsendelsesrække, som hedder Rigtige mænd. Om en lille flok håndværkere i naturen. Af alle dem jeg kender er det kun kvinderne, som ser udsendelsen. Tøser, er de lækre? En af dem er ok hot (jeg er til fyre og bidrager også lige ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Maj, 2017 Jeg har ikke set nogen af udsendelserne. Men jeg får et indtryk af, at det er nogle folk med vaskebrætsmaver. Vel, dem kan jeg ikke hamle op med, men jeg har aldrig hørt klager fra de piger, jeg har besøgt. De har heldigvis været mindre interesserede i det fysiske og mere i mennesket bag. Bare mit held 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 3. Maj, 2017 Borende X skrev, 1 time siden: Jeg har ikke set nogen af udsendelserne. Men jeg får et indtryk af, at det er nogle folk med vaskebrætsmaver. Vel, dem kan jeg ikke hamle op med, men jeg har aldrig hørt klager fra de piger, jeg har besøgt. De har heldigvis været mindre interesserede i det fysiske og mere i mennesket bag. Bare mit held Eller så er de bare godt opdraget hjemme fra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 3. Maj, 2017 (edited) DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden: En af dem er ok hot (jeg er til fyre og bidrager også lige ) Enig @DK fyr 34 den ene er ok dejlig og han er noget flirtende af natur deeeeeejligt Redigeret 3. Maj, 2017 af Kinky Camilla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Maj, 2017 DETH skrev, for 19 minutter siden: Eller så er de bare godt opdraget hjemme fra. Så må det have været en streng og tugtig opdragelse, idet de ikke har afvist mig ved efterfølgende besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. Maj, 2017 Borende X skrev, for 1 time siden: Jeg har ikke set nogen af udsendelserne. Men jeg får et indtryk af, at det er nogle folk med vaskebrætsmaver. Vel, dem kan jeg ikke hamle op med, men jeg har aldrig hørt klager fra de piger, jeg har besøgt. De har heldigvis været mindre interesserede i det fysiske og mere i mennesket bag. Bare mit held Næ, det er faktisk en folk mænd der har lidt for mange kilo på kroppen, spiser usundt og får for lidt motion. er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Maj, 2017 TheVoice skrev, Lige nu: Næ, det er faktisk en folk mænd der har lidt for mange kilo på kroppen, spiser usundt og får for lidt motion. er Så er de jo helt menneskelige. Det er man jo ellers ikke vant til fra realitetsprogrammer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. Maj, 2017 Borende X skrev, for 1 minut siden: Så er de jo helt menneskelige. Det er man jo ellers ikke vant til fra realitetsprogrammer Du kan finde dem via dr´s app. Det er faktisk ret sjove 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 4. Maj, 2017 Borende X skrev, for 2 timer siden: Så er de jo helt menneskelige. Det er man jo ellers ikke vant til fra realitetsprogrammer De er ret forskellige fra de normale reality"stjerner" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg