Hop til indhold
Guest Sparkster

Hvorfor vil vi gerne snydes?

Recommended Posts

Guest Sparkster

Der har været en del tråde om mænd der har forudbetalt/lagt depositum og derefter er blevet "snydt". Fælles for dem alle, når de skriver en advarsel (og tak for at I gør det!) er en form for erkendelse af egen fejl

"Jeg ved godt jeg var naiv"
"Det var måske lidt dumt"

Sugardaters.dk er ret slemt ramt i øjeblikket, selv anmelder jeg og blokere de profiler der forsøger sig med "En overførsel til transport/en regning/sygt barn (eller hund, kid you not)". Men de er der fordi nogen gange lykkes det, hvilket vi også kan læse herinde.

Personligt vil jeg gerne tro det bedste om mine medmennesker, og gør det også i en... måske lidt naiv grad, har dog aldrig lagt depositum på en date, da det simpelthen virker underligt for mig at gøre ;) 

Mit spørgsmål er; nogen gange selv om man måske godt ved at det vil ende med at man bliver snydt, så tager man chancen - hvorfor lyttes der ikke til maven, inden mobilepay bliver åbnet? Svaret kan vel ikke bare være "Fordi jeg var liderlig"... (det forklarer ikke hvorfor min ex-VVS'er stadigt skylder mig arbejde for 12.000,-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror generelt, at kvinder er lidt bedre end mænd, til at lytte til deres mavefornemmelse. Det er hva jeg høre i alt fald, fra mænd jeg nogen gange taler med om sådan noget. Og ja så er der nok lidt sandhed i at mænd lytter mere til deres liderlighed.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 7 minutter siden:

 

Mit spørgsmål er; nogen gange selv om man måske godt ved at det vil ende med at man bliver snydt, så tager man chancen - hvorfor lyttes der ikke til maven, inden mobilepay bliver åbnet? Svaret kan vel ikke bare være "Fordi jeg var liderlig"... (det forklarer ikke hvorfor min ex-VVS'er stadigt skylder mig arbejde for 12.000,-)

Så kan du lære at aldrig sugardate en VVS'er.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
kvinde 1966 skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tror generelt, at kvinder er lidt bedre end mænd, til at lytte til deres mavefornemmelse

Det vedkender jeg mig, nogle måske endda for gode :), der er noget om den der kvindelig intuition. 

Bananas skrev, for 20 minutter siden:

Så kan du lære at aldrig sugardate en VVS'er

Never! alt kan sugardates... ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja , jeg har lyst til at sige at hvis man er godhjertet så kan man blive snydt ? og der er jo ikke noget galt i at være godhjertet og gerne ville tro det bedste om andre, men det kan jo have konsekvenser i negativ retning , en sjælden gang !!

men det er ingen undskyldning for at nogen snyder en, 

måske blander nogle følelser/sex , sammen med materielle goder, og det kan blive til relationer , som nemt ender galt, hvis man ikke kender den anden 

og dermed relationen

at kvinder skulle være bedre til at lytte til deres mavefornemmelse  , ved jeg jo ikke lige, det er jo i den relation kun mulighed for kvinden at snyde manden og ikke omvendt, da det er den vej pengestrømmen går, men alfonser snyder vel kvinder , så det kan jo gå den anden vej også

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, 1 time siden:

Jeg tror generelt, at kvinder er lidt bedre end mænd, til at lytte til deres mavefornemmelse. Det er hva jeg høre i alt fald, fra mænd jeg nogen gange taler med om sådan noget. Og ja så er der nok lidt sandhed i at mænd lytter mere til deres liderlighed.. :) 

Ihvertfald ikke når der dumper et kuponhæfte eller lignende ned i postkassen med tilbud som:

  • slank dig på 8 dage - med disse tyndskidspiller
  • køb dette summe apparat - spænd det fast til maven 5 min hver dag - og i løbet af 14 dage bliver du forvandlet til en sexbombe
  • Køb dette skod produkt og deltag i lodtrækningen om en romantisk jordomrejse

Der er vist bare forskel på hvad kønnede lader sig manipulere af (ønske tænkning) :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, 1 time siden:

(det forklarer ikke hvorfor min ex-VVS'er stadigt skylder mig arbejde for 12.000,-)

Hvis hun ellers ikke flåede dig var det da billigt sluppet - Nu kan du selv bestemme over dit liv... og måske endda nyde lidt sex lejlighedsvis uden af du først skal gøre rent, ordre haven, tage ungerne med i vandland, lave mad, give hende komplimenter startende en uge før.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, 1 time siden:

 

Personligt vil jeg gerne tro det bedste om mine medmennesker, og gør det også i en... måske lidt naiv grad, har dog aldrig lagt depositum på en date, da det simpelthen virker underligt for mig at gøre ;) 

 

Jeg vil ej heller løbe den risiko ved et førstegangsbesøg. Sagen vil nok forholde sig anderledes hvis det var en jeg kendte godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Denne del af verden er ikke forskellig fra det øvrige samfund, just saying...;)

Er ret sikker på at der hver dag bliver snydt flere udenfor, end herinde.

Problemet ligger som alle andre steder, hvor der er ydelse og en modydelse, i at en af parterne er nødt til at aflevere sin ydelse først - at tage initiativet og dermed risikoen for at blive snydt. Hvis ingen tager initiativet, så sker der intet.

Derfor er kontanter, som først afleveres når du står overfor kvinden ikke så dårlig en opfindelse endda...

Er dog enig i at meget kan undgåes ved lidt simpelt forarbejde og sund skepsis, samt at bevidst snyderi og bedrag er usselt...;)

Og HUSK så på:

Hvis det er for godt til at være sandt, så er det næppe sandt...

Den mere kloge narrer den mindre kloge...

Del dette indlæg


Link til indlæg

De ret få gange, jeg er blevet snydt, har ikke været som fast husbuk. Det har været på førstegangs- eller lejlighedsbesøg hos andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...