Hop til indhold
david_9000

Advarsel MichelleKris24

Recommended Posts

Hej

Jeg vil gerne advare kraftigt mod MichelleKris24 (Det hedder hun nok ikke mere, hun har med garanti slettet sin profil!). Jeg kan desværre ikke oplyse et link, da annoncen er blevet slettet, men jeg har valgt at vedhæfte det billede hun har brugt i sin annonce, det kan være det kan hjælpe i fremtiden. Billedet i annoncen må også være taget et andet sted fra på nettet.  

Men jeg er blevet offer for svindel! Jeg faldt i med begge ben. Jeg tog chancen og skrev til hendes e-mail adresse ([email protected] - eksisterer ikke længere) og fik svar tilbage rimelig hurtigt. Hun sendte nogle flere billeder som jeg forlangte (hun havde skrevet i annoncen, at det kunne man bare gøre) og skrev at hun krævede forudbetaling. Det var der jeg skulle have sagt fra, men skrev alligevel, at jeg gerne ville have noget dokumentation for at det rent faktisk var hende. Så hun foreslog at hun ringede til mig og sendte samtidig et billede af en seddel med min e-mail-adresse ovenpå hendes bryster.

Jeg gav mit nummer til hende og hun ringede til mig med hemmeligt nummer - igen skulle jeg virkelig have bakket ud mens jeg kunne - alle faresignalerne var der, men hun overbeviste mig dengang om at hun skam var rigtig. Så jeg fik sendt 700,- afsted, det var det vi aftalte og så skulle de sidste 400 kr. så betales når jeg kom. (en halv time "kostede" 1100).

Alt var på plads, inkl. adresse (gadenavn + nummer, ikke etage og sidedør - igen faresignal) og vi aftalte at jeg skulle skrive lige inden jeg tog afsted. Men da jeg skrev beskeden, fik jeg et svar tilbage fra gmail om, at hendes e-mail var slettet. Og det var så først der, jeg lavede en billedsøgning af de billeder hun havde sendt mig i den første besked. Og de fandtes på mange andre hjemmesider.

Det var der jeg gik i lidt i panik og hvor det var, at det begyndte at gå op for mig at jeg var blevet groft snydt. Men vi havde jo aftalt, at hun ville komme ned på gaden mellem 21 og 21.15 - det ville ikke virke underligt at hun kom ned. Jeg stod der indtil 21.15 og der var stadig ingen der kom ned og hentede mig og der gik det helt op for mig at jeg var blevet snydt. Jeg skulle have bakket ud mens jeg kunne. Så jeg vil kraftigt advare mod at kontakte hende her Michelle. Det har gjort mig 700 kr. fattigere.

Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse og første gang at jeg er blevet snydt af en gp.

Venlig Hilsen

David

c97803a4d09a21d58efd9621544287dc4a19fbbe.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vestegnen

Ingen grund til at vade i det. Du var liderlig nok til at tro på hende. 

De lukrerer på, at den forurettede ( i dette tilfælde dig ) ikke gør mere ud af det end bare ærgre sig over bedraget. Du kunne måske få deres puls op ved at henvise til de berygtede Nigeria breve, som vi var plagede af for et par år siden. Politiet gik faktisk ind og efterforskede nogle af sagerne. Med andre ord: Du skal true hende med politiet - selvom det ikke har gang på jord. Det ved hun nok ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

Tager hatten af for at du delte historien!

Jeg vil opfodre dig til - hvis du på nogen måde kan få dig selv til det - at melde det til politiet.

Tak for deleren, og min sympati for dit tab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster
kati_arhus skrev, for 3 minutter siden:

I don't believe, that still exist people who pay in advance...:

I dont believe that there still are people with so little selfrepect that they are willing to cheat, lie and steal, and that for a "small" amount of money :) I guess we are both a bit blue eyed ;)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster
kati_arhus skrev, for 11 minutter siden:

That is sad. My first rule - do not trust anyone

Good rule, but I try to trust everyone ;) most people are really nice, :) I wont let a few idiots ruin how I view the world... it is so nice and fluffy my way :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sparkster skrev, for 27 minutter siden:

I dont believe that there still are people with so little selfrepect that they are willing to cheat, lie and steal, and that for a "small" amount of money :) I guess we are both a bit blue eyed ;)  

You don't have to believe - it's a fact, don't be so naive

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sparkster skrev, for 14 minutter siden:

Good rule, but I try to trust everyone ;) most people are really nice, :) I wont let a few idiots ruin how I view the world... it is so nice and fluffy my way :D 

Jeg står og mangler 12.000. Kan jeg låne dem af dig - du får dem igen 1. juni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster
downunder skrev, for 8 timer siden:

Jeg står og mangler 12.000. Kan jeg låne dem af dig - du får dem igen 1. juni

Du falder igennem ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270
david_9000 skrev, for 10 timer siden:

Hej

Jeg vil gerne advare kraftigt mod MichelleKris24 (Det hedder hun nok ikke mere, hun har med garanti slettet sin profil!). Jeg kan desværre ikke oplyse et link, da annoncen er blevet slettet, men jeg har valgt at vedhæfte det billede hun har brugt i sin annonce, det kan være det kan hjælpe i fremtiden. Billedet i annoncen må også være taget et andet sted fra på nettet.  

Men jeg er blevet offer for svindel! Jeg faldt i med begge ben. Jeg tog chancen og skrev til hendes e-mail adresse ([email protected] - eksisterer ikke længere) og fik svar tilbage rimelig hurtigt. Hun sendte nogle flere billeder som jeg forlangte (hun havde skrevet i annoncen, at det kunne man bare gøre) og skrev at hun krævede forudbetaling. Det var der jeg skulle have sagt fra, men skrev alligevel, at jeg gerne ville have noget dokumentation for at det rent faktisk var hende. Så hun foreslog at hun ringede til mig og sendte samtidig et billede af en seddel med min e-mail-adresse ovenpå hendes bryster.

Jeg gav mit nummer til hende og hun ringede til mig med hemmeligt nummer - igen skulle jeg virkelig have bakket ud mens jeg kunne - alle faresignalerne var der, men hun overbeviste mig dengang om at hun skam var rigtig. Så jeg fik sendt 700,- afsted, det var det vi aftalte og så skulle de sidste 400 kr. så betales når jeg kom. (en halv time "kostede" 1100).

Alt var på plads, inkl. adresse (gadenavn + nummer, ikke etage og sidedør - igen faresignal) og vi aftalte at jeg skulle skrive lige inden jeg tog afsted. Men da jeg skrev beskeden, fik jeg et svar tilbage fra gmail om, at hendes e-mail var slettet. Og det var så først der, jeg lavede en billedsøgning af de billeder hun havde sendt mig i den første besked. Og de fandtes på mange andre hjemmesider.

Det var der jeg gik i lidt i panik og hvor det var, at det begyndte at gå op for mig at jeg var blevet groft snydt. Men vi havde jo aftalt, at hun ville komme ned på gaden mellem 21 og 21.15 - det ville ikke virke underligt at hun kom ned. Jeg stod der indtil 21.15 og der var stadig ingen der kom ned og hentede mig og der gik det helt op for mig at jeg var blevet snydt. Jeg skulle have bakket ud mens jeg kunne. Så jeg vil kraftigt advare mod at kontakte hende her Michelle. Det har gjort mig 700 kr. fattigere.

Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse og første gang at jeg er blevet snydt af en gp.

Venlig Hilsen

David

c97803a4d09a21d58efd9621544287dc4a19fbbe.png

Hvordan betalte du ? - mobilepay el. bank overførsel - så har du da et godt udgangspkt. for at finde hende !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270
8270 skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan betalte du ? - mobilepay el. bank overførsel - så har du da et godt udgangspkt. for at finde hende !

Plus hverken ejerne af denne side el. annoncelight.dk er interesseret i snyd, så mon ikke de kan finde vedkommende via ip adr. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

IP adresser er generelt ikke så brugbare, de kan imiteres, lejes, skiftes - har fuskeren brugt mobil data er det stort set umuligt.

Er der betalt med MobilPay/Bank overførsel... Så er det mere ligetil :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vestegnen
nuser9 skrev, for 2 timer siden:

Den sidste idiot er nok ikke født endnu!

Tak for dit positive indspark!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...