Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Freinds for ca 14 dage siden. Og jeg spurgte efter Ewa på anbefaling herinde fra. Hun var virkelig sød. Efter en gang alm massage med håndklæde over de ædlere dele kom spørgsmålet om "lille mand " også skulle have lidt massage.

Det blev til nøgent hj og jeg måtte røre hende overalt, men ingen sex, det sagde hun flere gange. Men som sagt sød.

Men der er ingen døre :-), kun forhæng, så i nabokabinen blev en anden mand betjent og han blev ringet op i mens, og ordnede noget arbejdsmæssigt. Men jeg er udenbys fra så genkendte ikke noget. :-)

Stedet ligger ikke videre diskret, endel trafik og gående.

Vest

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ewa er nok 25 år, med timeglasfigur og berøringsvenlig, da hun smed tøjet. Hun går vist i skole om formiddagen, har jeg hørt, men ved det ikke med sikkerhed. Jeg var der ved 2-tiden.

Jeg husker ikke prisen, jeg mister min talhukommelse, når jeg er i kærlige hænder.;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
vestnudisten skrev, den 4/5/2017 at 22:08:

Ewa er nok 25 år, med timeglasfigur og berøringsvenlig, da hun smed tøjet. Hun går vist i skole om formiddagen, har jeg hørt, men ved det ikke med sikkerhed. Jeg var der ved 2-tiden.

Jeg husker ikke prisen, jeg mister min talhukommelse, når jeg er i kærlige hænder.;)

 

Så er der bestilt tid ved Friends :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FantasiNo9 skrev, for 1 time siden:

Så er der bestilt tid ved Friends :) 

Høres interessant ut. 

Gi oss rapport :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det er ejeren eller en ansat men ved at det godt kan lade sig gøre at få fp. men det man skal bestille er sidt massage . Er blevet betjent af en fårhold vis slang kvinde med et ar på maven som kunne være fødsels relateret . Alder 30 + med gode patter og stram mis.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julemand79 skrev, den 18.5.2017 at 23:53:

Jeg ved ikke om det er ejeren eller en ansat men ved at det godt kan lade sig gøre at få fp. men det man skal bestille er sidt massage . Er blevet betjent af en fårhold vis slang kvinde med et ar på maven som kunne være fødsels relateret . Alder 30 + med gode patter og stram mis.

 

Hun var nok nærmere 50 enn 30.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
pauladk skrev, den 24/6/2017 at 20:59:

wher ?

Google is your friend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Vendelbo773 skrev, 1 time siden:

Google is your friend. 

Ja - eller Thailisten Vest (V2)...........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hermed en lille opdatering .

Jeg besøgte stedet i går d.18.7.17 . Hvor jeg blev modtaget at to kvinder som viste sig at være ferie afløsere på stedet til d. 31.7.17.

Den ene en lille smule buttet og den anden knap så buttet. Det viste sig at være store og lille søster som der er på stedet. 

Masage en time 400 kr . + fp. til 1100 kr. i alt 1500 kr. prisen kan forhandles.

God hård massage + god sex. 

Gentagelse Ja :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den glade murer skrev, for 6 timer siden:

det lyder da dyrt, gør det ikke?
Men selvfølgelig, hvis det var dem begge to på en gang :-) 

Det svære ikke :-) fik da også det hele for 1200

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julemand79 skrev, den 20/7/2017 at 22:39:

Det svære ikke :-) fik da også det hele for 1200

Fik du først massage hvor pigen var nøgen og siden hen fik du samleje eller ar det kun body to body massage og så et handjob til slut ??+ lyder da som et godt sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det afhænger hvem af pigerne der er på job. Først massage på ryggen , ben mm. der efter vende om også massage på ben med strejf af lille manden hvor der blev spurt om den også skulle ha. Hvor jeg valgte fuld pakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...