Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvad har den med Lemvig at gøre. Når jeg ser kortet er det fra Horsens. 

Ellers kender jeg hende ikke. 

Skrevet

Hun er en smuk kvinde, der er der ingen tvivl om

en smuk kvinde uden liv og uden glød i ansigtet, alt virker meget anstrengt hun signalere jeg vil virkelig ikke det her. Mit umiddelbare indtryk...

Skrevet
  • Author

Da den lige var lagt op var det en adresse i Lemvig.

Skrevet

Ser at kortet nu viser til noget som hedder Lavender massage i Ringkøbing. Nogen som ved om hun er der nu?

Skrevet

Det kort som er der nu og har været det meste af dagen er fra Ikast som det også kan læses på kortet...

Skrevet

Hej-hej.

Lige lidt nyt m.h.t. kortudsnittet. Kortudsnittet vises for den af området eller landet, hvor du selv befinder dig. Jeg er pt. i Bangkok og det kort, jeg ser er fra Bangkok.

Jeg har oplevet det samme tidligere, da jeg selv bor i Aalborg..

God vind kære brødre..

Aalborg

Skrevet

Wauw - en travl dame, der p.t opholder sig ved den grønne

Aarhus Thai Wellness   :)
Skrevet
oldie69 skrev, for 27 minutter siden:

Wauw - en travl dame, der p.t opholder sig ved den grønne

Aarhus Thai Wellness   :)

???

Skrevet

Det viser kortet pt hos mig :)

lonnie.jpg.2bd1b9c8c9113e4377c0aa4d0d04b1e9.jpg

lonnie.jpg

Redigeret af oldie69
slet venligst det største kortbillede

Skrevet

Ja Ok jeg ringede lige til pigen, for lidt siden og fik en S....... i røret som oplyste de var i Randers pt.

Udover det fik jeg ikk meget ud af den samtale, men ja hun har travlt, så til jer der vil vide mere, nåh

ja han oplyste, at man ku få 40 min for 1700,-  men ellers har jeg igen yderligere kommentarer til

dette :shock: udover go aften dk :)

Skrevet
Aalborg skrev, for 6 timer siden:

Hej-hej.

Lige lidt nyt m.h.t. kortudsnittet. Kortudsnittet vises for den af området eller landet, hvor du selv befinder dig. Jeg er pt. i Bangkok og det kort, jeg ser er fra Bangkok.

Jeg har oplevet det samme tidligere, da jeg selv bor i Aalborg..

God vind kære brødre..

Aalborg

Den holder nu ikke helt - lige nu viser kortet , at hun sku være ved Leif's Busservice i Tune og jeg er altså i Nordjylland .

Skrevet
Vendelboen skrev, for 30 minutter siden:

Den holder nu ikke helt - lige nu viser kortet , at hun sku være ved Leif's Busservice i Tune og jeg er altså i Nordjylland .

Nu Nørrebro. Langt fra mig i Østjylland.

På billederne ser hun ikke ud til at det er helt frivilligt, det hun har gang i.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.